Jong Moeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonlight159, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya18

Soraya18 Niet meer actief

Leuk dat er best veel jonge moeders zijn! :)

2. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik ben 20 jaar en ook 20 als de baby komt. Mijn vriend is 22, dan 23. We wonen al 2,5 jaar samen. Het kindje is gepland :D
    Ik ben dit jaar al eerder zwanger geweest, dat was ongepland wel gewenst. Maar werd helaas een miskraam. We hadden ons erop verheugd en waren zo teleurgesteld, dat we eigenlijk meteen weer een kindje wilden.
    Familie die dicht bij mij staat gaan het denk ik wel leuk vinden, die weten ook van de miskraam. Mijn schoonouders kan nog lastig worden :) . We weten echt niet hoe die gaan reageren, we zullen het zien.

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
  4. wendii88

wendii88 Niet meer actief

ik ben op mn 19e zwanger geraakt en ben net 20 geworden :)
    was niet gepland maar we zijn er alle 2 heel erg blij mee!!

5. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    ik ben 20 en mijn vriend 21 en gepland zwanger.
    Zijn bijde ook zo oud als de kleine gebooren word
    Wij zijn 6jaar samen waarvan 1 jaar samenwoonend.
    Veder tot nu toe alleen nog maar leuke reacties gehad ouders en schoon ouders waren bijna nog blijer dan wij zelf haha.
    De meeste mensen hadden het wel verwacht van ons.
    En als mensen het niet leuk vinden is dat hun probleem trek ik me nou echt niets van aan.

(Merk trouwens dat veel jonge moeder oudere partners hebben.)

6. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames,

Ik was zwanger toen 15 was 16 toen ik beviel van me zoon.
    En 19 jaar van mijn tweede zoon.
    En 22 van mijn dochter.
    En als alles goed gaat komt de laaste als ik 23 bent :) ben 2 weken voor me eigen verjaardag uit gerekend :)
    En de papa is nu 24 jaar :)

De eerst was niet gepland maar zou het ook niet meer over willen doen!

Knuffels,

7. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    sylvie1988
    geldt dan niet voor ons hihi mijn man is bijns 3 jaar jonger dan mij

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik was 18 bij de eerste en ben 25 bij de 2de.
    Leuk zoveel jonge moeders! Je ziet het steeds vaker tegenwoordig! Weet nog wel toen ik 18 was pff wat een commentaar ik wel niet kreeg! Maar na 2 jaar iedereen wel zeuren of het nou niet tijd was voor een 2de!

9. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik ben 21, en nu 15 en halve week zwanger. Ik ben op 25 november uitgerekend, dan ben ik net 22 geworden. Ik heb ook wel heel veel leuke reacties gehad. Het enige vervelende is dat ik mijn school nog niet helemaal af heb. Zit volgend jaar in mijn laatste jaar en dan moet ik stage lopen en afstuderen, niet de meest ideale sistuatie als je zwanger bent of net een kindje hebt, dus opzich had ik ook wel een jaar willen wachten.
    Naar ik bn enorm blij dat ik zwanger ben, en de kans is groot dat ik daardoor studievertraging oploop, maar ach als dat het ergste is.
    Mijn vriend is ook net 22 geworden. Hij heeft een fulltime baan, dus dat scheelt alweer.

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben 19, 20 als ons 1e kindje komt....
    En omdat mijn vriend een half jaartje jonger is, is hij nog 19 als hij papa gaat worden :D

Wij zijn super blij met ons (aankomende) babytje....

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @cvwinkoop dat komt ook wel weer goed hoor stage en school! Het is alleen even doorzetten.

12. Butterfly88

6 jun 2008
    14
    0
    0
    hallo allemaal
    ik ben zelf ook 20 en ben 2 maanden overtijd, heb allerlei verschijnselen van zwangerschap duss vind het superspannend. Maar ben zeer benieuwd hoe ik het iedereen moet vertellen! hoe hebben jullie dat gedaan?

13. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb het mijn moeder via de telefoon verteld, want ze woont 600 km hier vandaan. En mn vriend heeft het aan mijn schoonmoeder verteld, ik weet niet precies hoe. Verder hebben we na 12 weken echo's aan familieleden laten zien.

@mamavandelano bedankt voor je reactie ;) het komt ook wel goed, zit ik helemaal niet overin, gelukkig ben ik erg gedreven om mn opleiding af te maken ;)

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @cvwinkoop Ik moest bij mijn 1ste ook nog afstuderen dus kan begrijpen dat het best stressvol idee is. Heb je al geregeld met je studie dat je er langer over kan doen? Ik ben er toenertijd een half jaar mee gestopt.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik zelf was 19 toen ik de eerste kreeg
    en ik ben nu 24 en wij verwachten ons tweede kindje

16. Niet meer actief

Ook ik ben een jonge aanstaande moeder.
    Ik ben 20 jaar en 25 november uitgerekend van ons eerste kindje. Mijn vriend is 22.
    Ook ik studeer nog (rechten) en moet het dus gaan combineren. Het zal niet meevallen maar ik wil het heel graag en weet zeker dat het allemaal gaat lukken! (Een en al positiefheid hier :D )

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nope, je moet toestemming hebben van de overheid, op jongere leeftijd trouwen is alleen mogelijk met ontheffing van de Minister van Justitie om zwaarwegende redenen en toestemming van de ouders OF als er een doktersverklaring wordt overgelegd waaruit blijkt dat de vrouw zwanger is of al een kind heeft gekregen, je hoeft dus niet zwanger te zijn of een kind te hebben alvorens je mag trouwen.

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb je geen test gedaan dan?

19. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Maar goed, wat zijn zwaarwegende redenen om om je 16e te mogen trouwen? Kan me er zo geen voorstelling van maken en denk dat je daarom ook altijd alleen hoort dat iemand op d'r 16e trouwt als ze zwanger is (inderdaad met toestemming van de ouders en 'de koningin').

20. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi hier ook nog een jonge mama in spe!
    Ik ben zwanger geworden op mijn 20 ste en ben er onlangs 21 geworden. het kindje komt in juli. wij kregen ook heel goede reacties ook al is mijn vriend er maar bijna 19. Nu moet ik er wel ook bijzeggen dat wij ook nog eens 32 maanden geprobeerd hebben zwanger te worden met van alles en nog wat!

onze situatie is een beetje hetzelfde als die van jou moonlight wij zijn 4 jaar samen waarvan we bijna 2 jaar samen wonen en ook enkele maanden geleden een groot huis gekocht met 4 slaapkamers! En ja hoor nog een trouw in september !

Deel Deze Pagina