hallo iedereen, ikk ben brinda en nu al een tijdje zwanger 3 weken geleden heb ik zo'n bola belletje gekocht. nu hoor ik van een paar mensen dat dat niet goed is voor de baby. ik ben vorige week naar de gyneacoloog geweest maar ben dat vergeten te vragen dus vraag ik het hier oh als er zijn die zeggen dat het slecht is wil je er dan bij zeggen waarom a.u.b.? groetjes brin en de baby p.s. bedankt op voorhand
Ik heb verhalen gehoord dat het niks uitmaakte maar ook een verhaal dat het kindje naar die bal toe gaat liggen en daardoor in stuit zou zijn gaan iggen....maar ja of dat echt aan dat belletje ligt....
Ik ken alleen de voordelen van zo'n balletje... En als je het niet elke dag draagt zal een stuitligging wel wat meevallen. Ik vind het ook erg leuk staan en wil er straks ook graag een hebben, maar ik weet niet waar je ze kunt krijgen. Iemand een idee? Dank jullie wel!
Hoi, Men zegt dat baby's het getingel niet fijn zouden vinden in het begin en dat, als ze er eenmaal aan gewend zjn, ze in de buurt van de bel blijven hangen en niet in willen dalen....maar of dat echt zo is? Als de bellen niet goed zouden zijn, zouden ze toch niet verkocht worden? groetjes chantal
Ik had ook een belletje, en me kleintje lag ook in een stuit, maar of dat nou werkelijk door dat belletje zal komen, lijkt me sterk.
Lijkt mij ook vreemd dat zo'n kleintje daarom in een stuit gaat/blijft liggen! Ik heb wel eens gehoord dat ze het geluid dat ze horen te hard horen en het slecht zou zijn voor de oortjes..maar of dat nou klopt zou ik ook niet durven zeggen
kdurf men belletje nu eigenijk niet meer dragen omdat ik bang ben dat het slecht is . maar er zijn zoveel mensen die dit dragen en hun kindjes zijn normaal dus, ... en het zou toch anders niet verkocht worden?
Als je er een wil dragen moet je dat doen hoor. Dat de mijne in stuit lag wil niet zeggen dat dat door dat belletje komt, en heb er ook een ventje uitgekregen waar niks aan mankeert hoor
Ik heb een hele mooie bola in de vorm van een hartje, gekregen van mijn vriend. Maar staat het niet een beetje raar als ik die nu al om doe? Er is al wel een klein buikje te zien.
ik vroeg het aan mijn genecoloog en die zei dat de baby dit zelfs niet merkt omdat die enkel doffe geluiden hoort en dus dat belletje niet! ook al merk ik wel dat ze soms reageerd op dat belletje van mij! ik zou echt niet weten waarom het kwaad kan!
hey. ikzelf heb ook een bola belletjes. als je bang bent voor de stuit ligging is dit makkelijk opgelost! vanaf een week of 30 maak je de ketting gewoon een stuk langer zodat het belletje lager hangt... als hij echt naar de bel luistert dan draait hij of zij zich vanzelf wel om. ik heb de bola nu sinds een week of 2. je mag hem dragen wanneer je zelf wil alleen zal je baby er nog niks aan hebben aangezien hij zijn gehoor pas ontwikkeld bij ongeveer 17weken. ik zou niet kunnen zeggen of mijn ventje erop reageerd omdat ik hem nog niet duidelijk gevoeld heb (niet bewust) hopelijk komt dit gauw!
Ik heb er ook een en onze beeb schopt er naar Ze zeggen dat de baby naar het balletje gaat liggen en zo dus in een stuit zou gaan liggen.Nu betwijfel ik dit , en ben ik gewoon zo snugger om het balletje lager te hangen over een paar weken.
aan hoeveel weken varhang je dit dan best ? (sorry dat ik zoveel vraag maar ik weet dit allemaal niet )
de kleine gaat volgens mij met een week of 30,31 in de houding liggen waarin die vervolgens mee indaalt dus normaal of stuit (verbeter me als het niet zo is) Ik verhang me balletje met 29,30 weken.
Ik heb laatst ergens gelezen (in Zwanger of wij jonge ouders), dat als de bel tegen je buik aan stuiterd (tijdens het lopen enzo) dat het door het vruchtwater heel hard doorklinkt en dat de baby de geluiden heel hard hoort. dat het voor de baby onaangenaam is, maar niet gevaarlijk. Weet niet of ik dit geloof. Mijn zus hed ook zo'n belletje tijdens de zwangerschap. Het kindje heeft niks, lag ook niet in een stuit.