repportage, moedermoordenaars

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Momfulness, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Heeft iemand het gekeken op sbs 6? Ik zat op msn en realiseerde me niet echt wat er op tv was, tot ik op keek en net geconfronteerd werd met een zeer onsmakelijk verhaal over 2 moordenaars die het gemunt hadden op jonge gezinnen met kinderen.

Heeft iemand die serieus kunnen kijken? Ik heb het af gezet want werd er echt onpasselijk van. Dat er zulke gekken op de wereld zijn, dat hoor ik toch liever niet dan wel.

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Iets wat nu speelt in Nederland?

3. Momfulness

mime28, nee hoor, amerikaanse documentaire over een aantal jaren geleden.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    oh pfff. Hoewel nog steeds heel akelig natuurlijk.

5. Momfulness

mime28, ja het maakte iets teveel indruk op mij, terwijl ik aardig wat kan hebben. Soms treden ze zo in detail. En het is waargebeurd, daar kan ik dan echt met mijn pet niet bij.

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Op een of andere manier werk het toch extra door als het betrekking heeft op gezin/kinderen. Ik kon voor mijn dochter geboren was veel beter tegen van alles.

7. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Toevallig ben ik daar ook even 'blijven hangen', maar wat erg!
    Afschuwelijke beelden die ze ook lieten zien, van die bunker enzo.
    Volgens mij speelde dit in de jaren 80.
    Toen ze de hele tijd ook foto's van dat zoontje lieten zien, ben ik afgehaakt, bah, wat een zieke, zieke mensen

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dat soort dingen moet ik helemaal niet kijken word ik niet goed van..

Ik zat pas een film te kijken "watchmen" of zoiets en daar lieten ze een stukje zien van een kindermoordenaar en dan zag je zo'n klein onderbroekje liggen en en herder die op een kinderbeentje aan het kauwen was (met zo'n lakschoentje nog aan) ja fanta natuurlijk maar het beeld kreeg ik dagen niet van mijn ogen af.

Of die film met Kevin Costner "The New Daughter" raakt ie zijn oudere dochter langzaam kwijt en dat zoontje is steeds super schattig en omdat die vader voor zijn dochter kiest gaat dat kleintje ook eraan, nou weer een paar dagen naar de knoppen.

Nee voortaan kijk ik eerst even op moviemeter of het te doen is voor mij ;)

9. Momfulness

Klopt inderdaad dat het nu een andere indruk achter laat dan voordat ik zelf een zoon had. En natuurlijk ook nog zwanger ;)

Wat mij soms puzzelt is wat mensen toch aantrekt in het kijken van dit soort gruwelijkheden. Aan de ene kant blijf je even hangen, aan de andere kent hebben die 10 minuten repportage zoveel indruk gemaakt dat ik er niet echt van in slaap kwam. Ik zet het voortaan ook maar meteen af.

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik heb wel gekeken, maar is helemaal niet goed voor mij,durf dan 's avonds niet meer naar de wc (die beneden zit)

Deel Deze Pagina