Als het nog niet lukt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LadyL, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ha dames, ik ben nieuw hier en lees de topics met gemengde gevoelens. Bij ons wil het namelijk nog niet lukken. We zijn nu bijna een jaar bezig en elke keer als ik denk dat het nu toch echt zover is, word ik uiteindelijk toch weer ongesteld. Ik heb ook een tijd mijn temperatuur bijgehouden en ovulatietesten gedaan, maar met een onregelmatige cyclus is dat bijna niet te doen. Die van mij werd steeds langer en was op gegeven moment zelfs 60 dagen. (Nu plotseling weer terug op een regelmatige 28.)

Ondertussen roept mijn omgeving dat ik nog "tijd zat" heb (ik ben 26), dat we het "nog maar" een jaar proberen, dat ik het "los moet laten" (ben niet geobsedeerd, gewoon gefrustreerd) en wordt de ene na de andere vriendin zwanger (soms al van de tweede).

Ik zou het heel fijn vinden om van gedachten te kunnen wisselen met dames in een vergelijkbare situatie!

2. flower87

flower87 Niet meer actief

Hoi LadyL

Ik herken je frustratie ontzettend goed!
    Bij ons zoontje zijn we ook ruim een jaar bezig geweest om zwanger te raken. Op een gegeven moment heb je het gewoon echt gehad en denk je 'nu is het onze beurt'!!

Ik zit nu niet in dezelfde situatie (zitten in ronde 3 voor ons 2e wondertje) maar wil je toch even dat ook wij na een jaar van frustratie zwanger zijn geworden, het duurt bij sommige (helaas) gewoon wat langer!! hou vol en succes met het wachten op jullie wonder!!

Liefs Flower

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Gezien je cyclussen en dat je al een jaar bezig bent zou ik contact opnemen met de h.a. kijken of jullie doorverwezen kunnen worden. dan kan het een en ander onderzocht worden en uitgesloten worden, misschein dat het helpt.

4. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ik ben in maart naar de gynaecoloog gegaan omdat ik het niet vertrouwde (toen was mijn cycluslengte op het "hoogtepunt") en heb een inwendige echo gehad, daar was toen niets vreemds op te zien. De HA zei dat we in augustus nog maar eens terug moesten komen als het dan nog niet gelukt was, maar inmiddels zijn we verhuisd en moet ik dus ook een andere HA in de buurt vinden. Wie weet kunnen we daar in overleg al eerder dan augustus voor onderzoek heen. Ik weet ook niet wat ik liever zou hebben, een aanwijsbare oorzaak ("dit is er mis en zo kunnen we het fixen") of dat we allebei gezond en in orde zijn maar gewoon pech hebben.

Deel Deze Pagina