Mama's uit omgeving Nijmegen?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Memorylane, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memorylane

    Memorylane Actief lid

    27 sep 2013
    328
    0
    16
    Ik ben een alleenstaande moeder van 24 jaar met een dochtertje van 3 maanden. Ik ben de enige van mijn vriendinnen met een kindje en ik zou het leuk vinden om in contact komen met (alleenstaande) mama's van mijn leeftijd die uit Nijmegen of omgeving komen :)
     
  2. Brisje

    Brisje Actief lid

    15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een Nijmeegse aanstaande moeder...
    Maar wat grappig, wij kennen elkaar al ;) moet je alleen nog steeds terug appen!! Vanuit eerdere opleiding. Herken je avatar afbeelding van fb.

    Dat wij elkaar ook zo tegen komen... Ben je ondertussen verhuist? En hoe is het met je kleine meissie?

    Ons meneertje wil er maar niet uitkomen... Morgen word ik ingeleid... Eindelijk ben zo nieuwsgierig..

    App je snel en kom anders binnenkort op kraam bezoek neem je je meissie mee mis kunnen de ukkies het goed samen vinden...

    Groet R.
     
  3. soeee

    soeee Niet meer actief

    Ik word komende maand 23 en heb een dochtertje van 6,5 mnd. Niet alleenstaand en kom uit Arnhem :)
     
  4. Memorylane

    Memorylane Actief lid

    27 sep 2013
    328
    0
    16
    @ Brisje: wat grappig dat ik jou hier ook tegen kom! Het lijkt me leuk om bij je op kraambezoek te komen!

    @ soeee: Leuk! Ik woon op dit moment ook nog tijdelijk in Arnhem maar verhuis over 2 weken definitief naar Nijmegen :)
     
  5. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik woon tussen Arnhem en Nijmegen in en verwacht binnenkort mijn eerste kindje, kan dat ook ;) ?
     
  6. Memorylane

    Memorylane Actief lid

    27 sep 2013
    328
    0
    16
    Natuurlijk mag dat ook! ;) leuk zeg, je hoeft niet lang meer zo te zien! Weet je wat het word of laat je je verassen?:)
     
  7. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Nee het schiet lekker op hier.. het is nu afwachten wanneer de kleine zich gaat melden :D
    En het wordt een meisje! Hartstikke leuk :D

    Jij bent mama van een..?
     
  8. kelly1609

    kelly1609 Fanatiek lid

    20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik ben 26 en woon in Wijchen. Mama van een zoontje van 14 maanden :)
     
  9. Memorylane

    Memorylane Actief lid

    27 sep 2013
    328
    0
    16
    Aah wat leuk! Ik heb ook een dochtertje!
     
  10. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Mijn dochter is inmiddels geboren! Helemaal trots!
     
  11. Memorylane

    Memorylane Actief lid

    27 sep 2013
    328
    0
    16
    Gefeliciteerd!! Hoe heet ze en hoe gaat het met juillie?:)
     
  12. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    jammer dat het hier zo stil is! ik ben 25 jaar en 35 weken zwanger van mijn eerste kindje. Woon in andelst, is niet echt heel ver van nijmegen af...
     
  13. Memorylane

    Memorylane Actief lid

    27 sep 2013
    328
    0
    16
    Het is inderdaad jammer dat het hier zo stil is!

    Spannend hoor al 35 weken! Heb je een goede zwangerschap gehad?
     
  14. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik kom ook weer even om de hoek kijken haha.. Eindelijk het leven als kersverse mama een beetje op de rit!

    Hoe gaat het met jullie :) ?
     
  15. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 27 en heb een dochter van bijna 13 maanden en ben nu 21 wkn zwanger van ons 2e kindje.
     
  16. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    De zwangerschap hier loopt prima, met de kleine gaat alles super! Zelf wat meer klachten maar ach dat is nog maar even. Lig nu de hele nacht al wakker met harde buiken, ben nu 38 weken geweest. Hoop dat de kleine zoch snel laat zien hihi...

    Hoe gaat het met iedereen?
     
  17. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Esje13, gefeliciteerd met je zwangerschap! Straks een meisje en een jongen zie ik, wat leuk!! Hoe gaat het met je zwangerschap?

    Daniielle, ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Oei.. het was een latertje vannacht voor jou zie ik :( Hopelijk zet het snel door, is niet leuk om met dit warme weer hoogzwanger te zijn!
     
  18. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het wel oke met de zwangerschap. Heb weinig klachten alleen slaap ik soms minder goed.

    Danielle, hopelijk kun je snel genieten van je kleintje. Hoe gaat het nu?
     
  19. Mira90

    Mira90 Lid

    20 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi allemaal,
    Ik ben 23 en 4 maanden zwanger. Ik kom uit Elst GLD. Ik ben niet alleenstaand maar mijn man woont in het buitenland. We hopen dat hij zsm naar NL kan komen..
     
  20. Memorylane

    Memorylane Actief lid

    27 sep 2013
    328
    0
    16
    Heee leven in dit topic! Leuk!

    Hoe gaat het met jullie? En met de zwangerschappen?
    Mijn dochter is alweer 5 maanden en ben begonnen met paar groentehapjes om haar te laten wennen aan de smaak. Vieze gezichten dat te trok haha. Verder doet ze het heel goed, ze groeit als kool! Ik ga in september weer studeren en ben me nu aan het oriënteren op gastouders. Helaas nog geen een in de buurt gevonden die me aanspreekt.

    Werken of studeren jullie?

    @Mira90: In welk land woont je man? Hopelijk kan hij snel naar Nederland!
     

Deel Deze Pagina