Juist nu gaan mensen speculeren en zullen ze wellicht vanalles horen en tegenkomen. Het is volop in het nieuws geweest iedereen leefde mee wat heb je te verliezen om mensen te laten weten wat het geweest is, erger wordt het niet meer je kan er maar beter eerlijk over zijn. Het blijft ook in mijn hoofd rondspoken leef met de familie mee.
Ik lees net op de telegraaf dat het misschien een of ander dodelijke alg zou zijn geweest. Schijnbaar zijn er daar ooit meer mensen aan overleden..
Las het ook. Maar hebben ze dat gegeten dan of is ermee in aanraking komen (dmv zwemmen) al voldoende? In en in triest
Ik denk dat het niet naar buiten wordt gebracht vanwegen een afspraak met een bijbehorende schade vergoeding. Zwijg vergoeding zeg maar. Door media aandacht te stoppen wordt het op Den duur vergeten, krijgt hotel geen slechte naam etc. Ziet dat vaker gebeuren. Ook bij medische missers
Lees net dat het door een vergiftigde vis waarschijnlijk komt. Iets wat binnen 4 uur nog te behandelen was geweest maar bij beide had het gif al de hart en longfunctie aangetast en was er niets meer aan te doen. Maar aan de andere kant denk ik.....Heeft niemand anders deze vis gegeten alleen hun.....en eersr was er te lezen dat ze kreeft hadden gehad.....blijft toch vreemd voelt een beetje als een zoethoudertje.....ik weet het niet
ik snap best dat mensen nieuwsgierig zijn dat 2 gezonde mensen die op huwelijksreis zijn ineens ziek worden en zo aan hun einde komen maar ik vind het wel erg dat de media zich totaal niet aan de wensen van de familie wilt houden
Wie weet heeft de familie dit wel verteld omdat er gespeculeerd werd. Hoe dan ook het is echt verdrietig. Zo'n jong stel dat net aan hun leven samen als man en vrouw wilden beginnen.
En juist dit maakt dat speculaties zijn er wordt toch duidelijk in telegraaf en rtl gezegd dat de artsen ter plaatse dit bekend gemaakt hebben.
Schijnbaar sterven er daar ieder jaar 50 aan het gif. Het gif zit niet speciaal in de vis opzich maar in bepaalde soort algen wat se tropische vissen eten. Ook schijnt het zo te zien dat voedselvergiftiging daar nogal eerder regel dan uitzondering is. Lees het net op telegraaf maar hoed of dat klopt....