jong zijn en zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meisje1990, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje1990

6 jan 2010
    79
    0
    0
    best NB
    Hallo allemaal,

Ik heb een hele lieve vriend en wil heel graag zwanger worden.
    Dat komt denk ik ook wel een beetje omdat ik al eerder zwanger ben geweest maar dat ik het toen door omstandigheden weg heb moeten laten halen. nu moest ik gisteren eigelijk ongesteld worden maar ben het nog niet, en heb ook geen last van buikpijn (wat ik meestal wel heb de dagen rond mijn ongesteldheid. Ik heb vandaag een test gedaan maar die bleek negatief. Misschien te vroeg?? Ik heb wel het gevoel dat ik zwanger ben want ik heb een aantal dingen de me de afgelopen week wel zijn opgevallen. En dat is namelijk dat ik sinds vorige week woensdag enorm veel zin heb in appelsap (terwijl ik dat normaal bijna nooit drink:$) En ik word misselijk van de geur van bleek. Wat ik normaal ook nooit heb. Verder ben ik de laatste tijd zoo moe dat ik gewoon midden op de dag mijn ogen niet meer open kan houden.
    Ook heb ik iets heel raars gehad, want ik heb vorige week maandag een hele kleine bloeding gehad. Het was de moeite niet waard haha:D. Maar nu hoor ik van veel mensen en lees ik overal dat dat ook een innestelingsbloeding geweest kan zijn.
    Nou ik hoop dat iemand met mij hierover wil/kan praten want ik zit hier echt heel erg mee!

2. Zina

Zina Niet meer actief

Kom maar bij ons op het forum,
    daar zijn allemaal jonge moeders die voor de eerste keer, of jong voor de 2e gaan.
    Ons forum heet begonnen in december door flowers!

Deel Deze Pagina