Gevonden......... lekker rustig hier, vooralsnog dan hahahahaha! Sla hem weer op in de favorieten. Ga nu lekker woeffie ophalen en naar huis tot strakkies xx
Ahh deel drie! Had net ook al in deel 2 gepost, maar dan hier ook nog even: Hier was de controle in het zh weer goed. Bovendruk is iets te hoog, maar vond de gyn nog niet echt boeiend 140/85. BMH was nog tegen de 4 cm en alles zat dicht. Op mijn vraag of het door een drukke baby kan komen reageerde hij niet echt. Het leek allemaal wat lopende band werk :S Dat frustreert me wel bij controles bij een gyn! Hij zei alleen dat het vooralsnog geen effect op de bmh heeft gehad en daar put ik dan maar hoop uit. Heb ook urine ter controle ingeleverd en vermoed zelf dat er wel weer een blaasontsteking zit te broeien. Nu lekker tagliatelle met spinazie en boursin cuisine eten!
Ik heb nog gereageerd in deel 2, die was nog niet helemaal vol haha! Maar mama fijn dat alles goed was, en aichaatje ga straks eens ff kijken. Mn zus heeft 3 vlinders gezaagd, en ik heb 2 dekentjes voor op de bank gekocht waren p.s. van 20 naar 5 afgeprijsd En nu is ze net weg.. We hadden een mcflurrie genomen en ik ben heel beroerd geworden zucht!
De internist belde vandaag Ik schrok me een hoedje, hij had gezegd ik bel alleen als er iets ergs is.. Mn trombocyten waren iets hoger nu, 130 maar nog steeds aan de te lage kant. Maar hij had met de hematoloog overlegt en er komen toch meer bloedonderzoeken. Ze gaan ook mn bloedcellen etc. bekijken, het liefste moet ik deze week bloed laten prikken en anders uiterlijk maandag. Dus maandag maar weer naar het Antonius Dus van de week krijg ik nog een form. toegestuurd en moet nog een keer bloed laten prikken. Mn stolling is in orde, thank God! In mn urine zaten een paar witte bloedcellen? Maar niet ernstig..
Ik had ook nog gereageerd in deel 2, Ik dacht hij is nog niet aan zn max dus kan nog wel. Maar dan gaan we hier verder is ook goed Oh wat naar juffie weer beroerd. Net iets teveel allemaal dus ?
hey ik was jullie kwijt.... hahahahaha had gisteren nog gepost dat we bijna aan de 5000 berichten zaten, is er opeens weer een deel III. dus zal deze maar in mijn favorieten zetten, maar daarvoor kwam ik hier niet... heb de wieg in elkaar gezet en die staat nu in de mooie babykamer, ben er helemaal blij mee!!! gaat nu even de foto's die ik heb gemaakt op de sept. hyves zetten....
goedemorgen meiden, zo wat ben ik blij dat ik vandaag vrij ben.. het is maar goed dat ik om de dag werk, dan heb ik iedere keer een dag om bij te tanken. zit nog steeds in dubio of ik mijn vakantie en overuren voor of na mijn verlof op te nemen. aan de ene kant denk ik dat ik er meer aan heb als ik het erna opneem, dan kan ik lekker lang van de baby thuis genieten. heb eigenlijk even niets meer te melden, dus gaat nog even onderuit op de bank voordat zoonlief wakker word. tot zo...
Goedemorgen dames!!! Ik ben nog mega duf.. moet zoooo vaak plassen s'nachts! meisje gaat zo naar school en dan duik ik er nog weer even in! Fijne dag en tot later allemaal..
nou het onderuit zitten was maaar van korte duur hahahaha... @aichaatje: ik was toen ik wakker werd ook best wel duf, beetje soort slaapdronken hihihihi, nou meid gaat nog maar even lekker tukken @juffie: heb gisteren je enveloppe binnen gehad en zal vandaag de enveloppe weer terug sturen gaat vandaag even een matras scoren voor het nieuwe bed voor zoonlief zodat hij zondag over kan in zijn grote bed, ben zo benieuwd hoe hij daar op gaat reageren... zijn er nog tips van de dames die dit proces al hebben meegemaakt?
Verven met mondkap heeft geen zin, houdt alleen stofdeeltjes tegen en geen verfdampen marktplaats!!! Ik heb aardig wat meisjes en jongen kleertjes MET KAARTJE liggen, wie foto's wil mag pben