Hier precies tzelfde, ik vind het opknappen ook veel te leuk om te doen. Prachtig massief houten dressoir en straks een mooie commode. Heerlijk om te doen! Hier trouwens ook al een voedingskussen op zolder liggen, 3 weken terug in de aanbieding gekocht. Haha! Ik ga flesvoeding geven. Ben jij er al uit?
Ik ga denk ik borstvoeding geven. Ik ga het proberen in iedere geval. Mijn eerste keus is altijd flesvoeding geweest. Maar twijfel toch... Als je dingen in de aanbieding haalt scheelt het ook. Het is allemaal al duur genoeg Ik ben bezig met de behang voor 1 wand van de kinderkamer.. moeilijk hoor!
Hoi hoi! Hier ook van "zo goedkoop mogelijk spullen scoren" hier verder niet echt mensen in de omgeving die al kindjes hebben in een leeftijd zodat we dingen kunnen overnemen. Maar verder vind ik op marktplaats struinen echt leuk om te doen! Ik ben van plan borstvoeding te geven. Hoop ook echt dat het lukt. Maar ik heb mezelf afgesproken dat het geen Moeten moet gaan worden. Natuurlijk weet ik dat het niet vanzelf gaat en dat je er echt wel wat voor moet doen. Zal ook niet zomaar opgeven maar heb wel in mijn hoofd dat als ik nee zeg het ook nee is. Van de week wat jurkjes op internet besteld in een outlet! en vandaag binnen gekregen! oow om op te vreten!
Ik ben nog aan het afstruinen, omdat ik het nu toch nergens kwijt kan. Ik hoop dat het wat op gaat schieten in't huis, zodat ik spulletjes die ik koop ook echt kwijt kan hihi. Zo denk ik ook over borstvoeding, het is geen moeten. Maar als het lukt is het mooi mee genomen. Pff.. vanavond de nacht ik. Ik heb net de hele dag opgepast op de kleine van mijn zus. En zo maar even mijn bed in duiken, even voorslapen voor de nacht!
Ik koop ook nog niks we gaan namelijk over een paar weken verhuizen van een appartement naar een Huis! Dan kan ik ook gaan inrichten enzo! Heerlijk hè het vooruitzicht dat je straks aan de gang kan met het kamertje! @riverr is er een rede dat je gelijk met flesvoeding begint (gewoon nieuwsgierig Succes met je nachtdienst! Niks voor mij!
Ja ik heb mij er in verdiept uiteraard maar ik merk gewoon dat ik mij er niet prettig bij voel. Ik kan het niet precies uitleggen maar een voorbeeld; ik heb absoluut niks tegen borstvoedende vrouwen in het openbaar maar als ik iemand het zie doen dan denk ik nee dat zie ik mezelf gewoon niet doen. Ik heb van mezelf ook een aardige cup en sinds mijn zwamgerschap heb ik er gewoon echt last van want ze zijn nu nog groter en zwaarder, ik wil dat dat de bevalling zo snel mogelijk weer redelijk terug naar het oude formaat gaat en vooral niet zo zwaar meer is. Het is dus misschien vooral egoistisch maar ik merk aan mezelf dat ik er niet achter sta. Ik weet dat ik misschien beter kan denken aan hoe goed het voor het kindje is maar ik ben zelf ook groot gebracht met flesvoeding omdat mijn moeder precies hetzelfde voelde als wat ik nu voel en ik ben ook gewoon een gezonde meid ik wil straks na de geboorte niet wat zitten 'aanklooien' met borstvoeding omdat dat vaak de 'standaard' is, ik merk nu al in mijn omgeving dat je vaak moet uitleggen waarom je gaat voor flesvoeding, terwijl als je zegt dat je borstvoeding gaat geven je dat niet hoeft. Borstvoeding zal vast echt beter zijn maar je moet er wel achter staan n de volle 100% voor gaan anders denk ik dat je beter voor second best kan gaan en dat is mijn geval flesvoeding. Misschien klinken mijn redenen (en wat ik net getypt hebt zijn er maar een paar hoor) voor een ander die pro borstvoeden is echt belachelijk maar het is gewoon een gevoel het 1 voelt voor mij persoonlijk beter dan het ander.
En wat betreft het kamertje, wij kunnen hier ook nog niet echt beginnen hoor. Wel spullen verzamelen en meubels verven maar wij slapen momenteel nog in de kamer die babykamer moet worden. Na de kerst gaan we een mini verbouwing doen en dan kan het klaarmaken echt beginnen. Wel super veel zin in!
Ik snap je helemaal hoor Riverr, je moet er wel 100% achter staan, het is niet zomaar een beslissing.. Groot gelijk dat als je, je er niet prettig bij voelt, je er niet voor kiest. Ik heb het andersom, ik zie mezelf juist wel borstvoeding geven. Maar idd kindjes worden ook groot met fles voeding! (waaronder ikzelf Oww een heuze mini verbouwing! succes!
Hier ga ik 100% zeker voor borstvoeding! Bij mijn dochtertjes hield ik het helaas maar 10 weken vol, gewoon echt te weinig melk voor 2 kindjes. nu probeer ik zo lang mogelijk vol te houden, het is gewoon ideaal. Altijd goede temperatuur, je hebt het altijd bij je, je kunt het nooit 'op' hebben.. Hopelijk lukt het nu minimaal 6 maanden.
@River Borstvoeding/flesvoeding. Het is inderdaad een persoonlijke keuze! Je moet er zelf 100% achter staan. Ik snap je redenen , ik heb ze ook overwogen. Ik ben daarbij ook best onzeker over mij zelf, en durf daarbij waarschijnlijk niet in het openbaar te voeden. Maar nu toch gekozen voor borstvoeding, ook omdat het voor mijn eigen gezondheid een oppepper kan zijn. Nachtdienst overleefd, nu lekker een dagje vrij heerlijk! Hebben jullie ook al nagedacht over bevallen? Thuis of ziekenhuis?
Hallo allemaal! Ik wil ook in het zkh bevallen. Altijd al gezegd en nu dat ik zwanger ben ook niet van gedachten veranderd. Geeft mij gewoon een prettig gevoel. Buiten het feit om dat mijn vriend ook wel graag een zkh bevalling zou zien.. (al heeft hij daar natuurlijk veel minder over te zeggen dan ik Eindelijk weer weekend! Kan niet wachten tot het nieuwe jaar! al die jaarafsluitingen op mn werk pfff.. best druk.. Hoe is het bij jullie op het werk. Nog volledig aan het werk enzo? en wat voor werk doen jullie? Ik ben administratief medewerker bij een kinderdagverblijf en bso.
Hier ook ziekenhuisbevalling! Toch net even een veiligere gevoel dan thuis. Er zou maar iets misgaan... dan kan ik het mijzelf niet vergeven dat ik niet in het ziekenhuis ben gaan bevallen. Ik werk in de zorg, werk 25 uur. Zowel dag als nachtdiensten en het bevalt mij prima. Pfff net wakker! Heerlijk uitgeslapen met mijn vriend.
Hei dames ! Ik ben 24 jaar en 9 weken zwanger van ons eerste kindje! Nu zag ik dat de meeste meiden van jullie al stuk verder zijn! Ik ben vanaf week 5 al zo ziek en misselijk de hele dagen door en niet in staat te werken! Heb al 1 week in het ziekenhuis gelegen met uitdroging door spugen ! Stopt de misselijkheid bij 3 maand en hebben jullie nog tips ? Heb al van alles geprobeerd , kleine beetjes eten, cola, zuurtjes en al 4 soort zetpillen gebruikt! Leef totaal niet op een roze wolk! Kan er echt totaal niet van genieten! Tips Zijn Zo welkom! Xx
Hoi Diet! Welkom en gefeliciteerd! Ik herken me in wat je typt. Sinds week 7 was ik echt onwijs misselijkheid. Veel spugen, erg moe en nergens puf meer voor. Ik kon toen ook niet werken... Alle grootmoeders tips hielpen niet ( cola, droog beschuitje, kleine beetjes eten enz enz..) Na zoveelste keer bij de verloskundige aangegeven ben ik naar de HA gegaan en medicatie gekregen. Er ging een wereld voor mij open. emesafene kreeg ik voorgeschreven. Dit hielp echt heel goed. Soms nog wat spugen, maar de misselijkheid is weg. Met 12 weken ging het 2 weken goed, en daarna weer mis. tot 17 weken, en nu gaat het weer prima! En slik geen medicatie meer gelukkig. De moeheid verdween wel met +/- 12 weken.