Jong zwanger omg VENLO?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mijnbaby06, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijnbaby06

Mijnbaby06 Niet meer actief

zijn hier nog meer wordende mama's uit de omgeving?

liefs

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meid,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hoe jong ben je?
    Zelf kom ik niet uit Venlo niet zo heel ver er vanaf...
    Zelf word ik mama van een tweeling volgende maand...
    Als je vragen hebt stel ze gerust..er zijn hier veel mensen die je antwoord kunnen geven :)

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

ik ben ook nog heel pril zwanger en woon niet in venlo maar wel vlakbij :)

4. Mijnbaby06

@ ikke175, bedankt voor je berichtje. ik heb gemerkt dat er niet heel veel mensen uit omgeving venlo zijn..
    ik ben 21 jaar. en het is mijn eerste kind. ben echt heel erg zenuwachtig wat mij allemaal te wachten staat. hoe oud ben jij?
    wauw wat leuk, een tweeling! dat is pas echt speciaal!!
    je hebt zeker nu een mega buik:)

xx

5. Mijnbaby06

@Sasje24
    jij ook bedankt voor je bericht
    waar kom je uit? en hoelang ben je zwanger?? is het je eerste kindje?
    ik heb best veel last van kwaaltjes. heb jij dat ook?

xx

6. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik woon zelf in gemeente Venlo :D. Ben dan nog niet zwanger maar kan niet wachten om te beginnen! En ik ben nog jong ;). Ik verhuis waarschijnlijk begin volgend jaar naar Gelderland maar blijf wel nog regelmatig in Limburg terug komen omdat mijn ouders, wat familie en vrienden hier wonen :).

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey mijnbaby06, Ikzelf ben bijna 27. Dus een stukkie ouder als jou ( al schatten mensen mij veel jonger en krijg ook gekke gezichten als ze mij zien lopen :D ) Het is zeker speciaal om in verwachting te zijn van 2 kindjes. Dit zijn onze eerste kindjes. Dus ook wel een spannende tijd. Maar gelukkig zijn we al ver in de zwangerschap, met idd een flinke toeter en hopen we over niet al te lange tijd papa en mama te worden. Ik heb jarenlang in Venlo op school gezeten en jaren een relatie gehad met iemand die uit Venlo kwam... ikzelf woon nu gemeente peel en maas..dus klein stukkie van Venlo...voorheen altijd in gemeente Horst gewoont..
    Wel super leuk dat je in verwachting bent en het zal nog een hele spannende tijd worden. Vooral die echo's..zenuwslopen als je zolang met wachten.. Er zijn idd niet veel mensen hier op de site omgeving Venlo..wel leuk dat je zo'n topic hebt geopend.. kunnen we hier ook kletsen.. ik kom trouwens nog vaker in Venlo om te shoppen.. hihi..

Max, ik kort je ff af... ik zie dat het nog een hele tijd duurt voordat je stopt met de pil. Is dat een bewuste keuze? Vind het knap dat jullie dat hebben besloten om nog zolang te wachten... En verhuizen naar Gelderland? Dat is een stukkie verder weg.. Maar wel leuk!

8. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja duurt nog lang helaas :(. Ik wil heel graag maar moet nog iets meer dan een jaar aan mijn opleiding voor ik ben afgestudeerd. Dus wil stoppen met de pil wanneer ik nog een maand of 6 moet, maar dan niet gelijk beginnen. Eerst nog een paar maanden wachten tot mijn cyclus op gang is gekomen en ik weet wat ik kan verwachten :). Dan is er dus een kans dat ik zwanger wordt als ik nog 1/2 maanden moet en anders wanneer ik al ben afgestudeerd :). Mijn vriend die doet dan nog zijn studie, maar dat is een betaalde studie waar hij uiteindelijk automatisch een baan in heeft dus dat is niet zo erg :).

Ja we gaan dan eindelijk samenwonen! Het heeft even geduurd maar je moet ook zoveel regelen als je ver uit elkaar woont :(. Ik woon dus in Limburg en hij in Noord Holland, dus iets er tussen in gezocht :p.

Wat leuk dat je een tweeling krijgt! Weet je de geslachten al of wil je dat niet weten? :D

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Max, zo dan moet je idd veel regelen als je vriend zo ver weg woont. En idd..als je nog zolang naar school moet, zou ik dat ook zo doen zoals jullie. Ik heb tussendoor nog een verkorte opleiding gedaan. Moest vanuit het werk, en zijn toen ook gestopt ruim voordat ik klaar was met de opleiding. We woonde al langer samen en we werkten allebei al enkele jaren. Alleen de opleiding die er tussen kwam... tja... liever niet dan wel, maar goed.. wat moest dat moest. Uiteindelijk heeft het nog een tijd geduurd voordat we zwanger werden. Ik heb PCO en helemaal geen eisprong. Dus met hormonen is het dan toch gelukt. Ik hoop dat het voor jullie dan snel raak mag zijn :) Ja wij weten de geslachten van de kids. Dit is toch wat fijner met een tweeling... kun je gerichter shoppen.. hihi..

10. Mijnbaby06

#10 Mijnbaby06, 11 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2012
    Hoi ikke175,
    Ja scheelt 6 jaartes. als je je maar jong voelt van binnen..
    ik woon zelf nog niet heel lang in Venlo, sinds vorig jaar mei.. dus heb
    niet een heel groot omgeving hier. en ken helemaal geen jonge mamas.. dus
    ben wel blij dat ik hier mensen heb om mee te kletsen.. maar jij bent zo te lezen een echte limburger met een accent:) hihi.. jaa die echos zijn echt leuk
    heb een boekje gekocht en schrijf erin en plak de echos erbij.. wil het later aan
    mijn kind geven. ik zie zelf als ik in de stad ben kei leuke spulletjes, maar omdat ik het geslacht nog niet weet kan ik nog niks halen.. hoeveel weken moet je nog precies??

xx

11. Mijnbaby06

I.v.m. privacy verwijderd.

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijnbaby, ja ik ben idd een echte limburger met een accent. Maar niet zoals in Venlo..dat scheelt heel veel met elkaar. Ik moet eigenlijk nog 9 weken, maar een tweeling komt meestal 2-3 weken eerder..dus ik ga uit van 7 weken.. dus nog ff..
    Leuk dat je hier woont, maar idd nog niet zo lang. En idd.. Het is zeker fijn om hier met mensen te kletsen. Ik ga nu snel eten.
    Ik kom snel weer hier schrijven...

13. Mijnbaby06

hoi ikke175

oh dat wist ik niet dat een tweeling eerder geboren wordt. het is nu dus echt aftellenn voor je. ben je er niet bang voor, voor de bevalling? het is wel 2 kindjes tegelijk.. ik wens je in ieder geval alvast heel veel sterkte toe voor je laatste weken. dat aftellen maakt het allemaal wat langer dan het lijkt. maar de tijd vliegt..
    heb je alle spulletjes al voor de kindjes en de kamer?
    ga je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis? en ben je van plan om borstvoeding te geven?

xx

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    geeft niet dat je dat niet wist. Alles is klaar bij ons is huis... de babykamer enz... alleen nog de zh tas inpakken..doe ik misschien wel vandaag. Ik ga geen bv geven...als het 1 kindje was gweest zou ik dat ook niet gaan doen. Waarom ik deze keuze heb gemaakt is dat ik wil dat mijn vriend ook meteen bij de zorg/voeding betrokken is. En dat als ik ff eruit wil, ik ook weg kan, zonder dat ik van tevoren hoef te voeden of te kolven... misschien heel egoistisch.. maar ja..zo wil ik het graag.
    Als je in verwachting bent van een tweeling moet je in het zh bevallen. Dit vanwege medische indicatie. Een tweeling zwangerschap brengt veel risico's met zich mee.. ik krijg vanaf week 27 om de 2 weken een echo en een gesprek met de gyn, terwijl je bij een normale zwangerschap niet zovaak bij de verloskundige komt om een echo te maken. Dus het is allemaal wat complexer, maar vind het helemaal neit erg om zo goed in de gaten gehouden te worden. Alleen maar fijn. Vandaag ben ik 31 weekjes zwanger dus komt idd steeds dichterbij. Morgen krijg ik weer een echo van de kids... hopelijk blijven ze nog even zitten, dan kan ik hier nog een aantal weken meekletsen voordat de drukte begint ;)

hoe voel jij je trouwens? Heb je al mensen op de hoogte gebracht van de zwangerschap?

Deel Deze Pagina