uitgerekend Mei 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mopperkonijn, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er al dames die voor mei gaan?

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja ik! Afgelopen donderdag positief getest..
    2 mei uitgerekend

3. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik ben ook uitgerekend in mei 2013!

4. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ben uitgerekend op 30 april op mijn vorege cyclus en mijn late cyclus zou het 2 mei kunnen zijn
    ik teste afgelopen woensdag positief

dus ik mag gezellig op twee forums hangen
    moet de echo 0- 12 sept afwachten:)

5. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik heb vandaag positief getest, morgen is mijn NOD pas.

Is het eigenlijk de bedoeling dat je meteen de verloskundige/huisarts belt? Of moet je eerst een bepaalde termijn afwachten?

6. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je 4 weken bent kun je al een afspraak maken voor de 8 weken echo. zei hebben het meestal ook druk en zijn er ook niet gediend van dat als je met 7 weken belt ze je al voor de volgende week moeten inplannen
    beter op tijd
    mocht het fout gaan kun je zo je afspraak weer afzeggen

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik wacht zelf nog even met aanmelden bij de verloskundige. Ik ga het eind volgende week doen, dan ben ik 6 weken.

Misschien leuk om iets over onszelf te vertellen?
    Ik woon in Noord Holland, ben 25 jaar, heb een superlieve vriend! Vriend was jong getrouwd (inmiddels gescheiden) en heeft 2 kindjes.
    Ben zelf 1 mei gestopt met de pil, was direct zwanger, dat liep helaas fout in de 5e week. Daarna weer 1x normaal gemenstrueerd en daarna dus weer zwanger! Uit 3 cyclussen 2 raak vinden wij best netjes ;)

Ben de afgelopen dagen best heel onzeker geweest maar had vanochtend echt een knaltest na een paar wat lichte testen. Het feit dat ik eigenlijk helemaal niks voel hielp niet mee aan dat onzekere maar heb dat nu aan de kant gezet.

Hoe voelen jullie je? Al echt zwanger en veel last van kwaaltjes of merken jullie niet echt iets?

8. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben moeder van lucy en fenna van 4 jaar. Een tweeling twee schatjes van meiden. Na een miskraam al in de vijfde week met maar een zwakke positieve test wist ik voldoende. De drie daarop die volgde ook allemaal in week 5 en 6. Had ik vier jaar geleden op 8 weken een echo en voelde niks en overtuigd dat ik niet meer zwanger was. Door ik niks voelde.... Twee hartjes! Nu terug zwanger en ja met ook onzekerheid natuurlijk en angst.... En voel niks...... Ben niet getrouwd maar een schat vsn een man.... Ook al kan ik zijn kop eraf bijten...... We zien het nut van trouwen niet... De kinderen zijn erkend en hweeft de vader ook ouderschap recht gekregen dus zit ons wel goed

9. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh emo vandaag snif ......

10. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Hoi hier ook een zwangere. Zaterdag heel licht posi getest en gister duidelijk positief. Als het goed is ben ik rond 6 mei uitgerekend.

Het is de eerste keer dat ik zwanger ben. Het was ook eigenlijk niet de bedoeling. Maar het is voor mij wel heel welkom.
    Vanavond ga ik naar me vriend. Ben behoorlijk zenuwachtig.

Ikzelf ben 22 en mijn vriend 28, we wonen beide in gelderland.
    Ik moet nog wel erg wennen aan het idee. Voel me ook al behoorlijk misselijk en me borsten zijn puntig en erg zwaar geworden.

11. Anique

Anique Actief lid

Hallo dames!

Het is ons ook gegund! 1 mei ben ik uitgerekend van mijn logeetje!

Zenuwachting Polkadotjes? Weet hij nog niet dat je zwanger bent? Spannend! Hoe denk je dat hij zal reageren?

Ik kan me voorstellen dat jij het extra spannend vindt, Mopperkonijn! Misschien wel weer een tweeling, hahaha! Was het een eeneiige tweeling?

@Riverr en Jade: ik heb me gisteren aangemeld bij de verloskundige. Bij 9 weken krijg ik een echo. Als je originele NOD is geweest, kun je je gerust aanmelden hoor!

12. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah meisje als je zelf er blij mee bent pakt niemand dat gevoel nog af. Eens je sterkte om tegen je vriend te zeggen hé. Wil ik je twee dingen meegeven.
    Al je denkt net zo blij te zijn spring dan van vreugde.... Als je denkt dat hun dit niet zo goed oppakt.kunnen ze nog weleens lelijk doen. Bedenk dan.dat er twee kijven zijn dus twee schuld.... Maar hoop dat je gewoon zenuwachtig bent om het feit en leuke mededeling komt brengen

13. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anique was twee eiig hoor. Ben niet bang voor nog eens. En wel dan hebben we en hij vol Haha. luci heeft bruin haar grijze ogen fenna donkerblond bruine ogen ogen en verschillen en kop grote van elkaar

14. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe maak ik en citaat?

15. Anique

Anique Actief lid

Met de knop "quote" onder elke post. :) Ben jij van oorsprong anderstalig? Je zinsbouw is soms wat onlogisch.

16. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Ik kom uit England vandaan oorspronkelijk

Maar de fouten die je ziet, is slordigheid van mijn kant met geklooi op een telefoon met swype erop.
    heb deze nog maar net, dus maakt hij af en toe rare zinnen en dan heb ik al op het knopje zenden gedrukt haha

nu zit ik weer achter de pc. Soms zul je het wel opvallen dat ik wat anders type sorry;)

17. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Dag meiden,

Ik heb gister positief getest. Ben volgens mijn eigen berekening 7 mei uitgerekend. Hoop zo dat alles goed gaat en het gezond is/ zal zijn!!

18. Anique

Anique Actief lid

Welkom Bloem!! GEFELICITEERD! Wat spannend! Je eerste kindje? :)

@mopperkonijn: ik heb geen enkele moeite met rare zinnen of zo hoor. Kan ook prima overweg met mensen die dyslectisch zijn of gewoon minder goed kunnen schrijven. Maar ik was nieuwsgierig, omdat je zinsbouw een beetje verraadde dat er een vertaalslag in zat. :D Leuk om te horen dat ik dat goed gezien had.

Ik heb gisteren Moeders voor Moeders over de vloer gehad en de test sloeg zo hard uit dat ik meteen mocht beginnen met potten vol piesen hahaha! Doen jullie daar ook aan mee?

19. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Hallo mei mama"s van 2013.

Ook ik heb een positieve test! 1 mei uitgerekend.
    Ik heb al 2 kindjes en 2 stiefkindjes.
    Dit wordt de eerst van ons " samen".

Ik vind het wel spannend en kan het nog niet geloven dat het echt zo is.Mijn tepels doen wel zeer...
    Ik voel me verder prima ;)

@anique, ik heb 1x voor MVM meegedaan, erg goed doel natuurlijk.
    Ik vond het alleen een beetje een gesleep met de volle containers... ik had toen geen auto en een klein kindje van 3 mee.. dus tja... ik sla nu een keer over.
    Ik las ook een keer dat het hormoon wat ze er uit halen ook gebruikt wordt voor " afvallen" dmv injecties.. daar kan ik zo van de POT op.... laat ze het verdorie gebruiken voor MVM! :x

Ik sla deze keer over met een gezin van 4 en nog aan het werk.... maar respect dat je het doet! :)

20. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is afvallen dmv injecties?

Heb mijzelf ook aangemeld bij mvm
    Mijn eerste keer kon het nog niet en nu het wel kan wil ik toch wel graag haar verhaal aanhoren. Waar ik het waarschijnlijk moet inleveren is vlakbij de winkel waar in mijn boodschappen doe. dus dat moet dan niet zo'n probleem zijn denk ik.

ik had gister groeipijn/ bandenpijn na een hele dag werken? heb met pijn op de bank geeindigd. voelde beurs aan en of je een goede spierpijn hebt.
    nu lekker uit gerust en voel ik een rare druk bij lopen, net of je een volle blaas hebt wat staat te drukken, of volle darmen. zo net boven mijn schaambeen

heb ik in mijn eerdere zwangerschap pas op het eind gehad. erg raar gevoel net alsof er een bal over mijn schaambeen rolt met lopen voelt dat zo

wat is het? is dit wel groeipijn?

Deel Deze Pagina