@minnieme Fijn dat de echo goed was! En inderdaad, als je dochter ook een kleintje is, zou ik me geen zorgen maken inderdaad! Hoe vindt je dochter het op de psz? Vanmiddag even naar La Place met een vriendin, even gezellig bijkletsen! Hopen dat het dan droog is, want het is wel een stukje lopen Kleine dame is vannacht gelukkig weer heel druk geweest. Was de laatste dagen wat minder en dat vind ik altijs toch wel een beetje eng!
Choco, idd, we wachten het wel af.. Dochter vind het super op de psz!! Iedere keer als ik dr op ga halen is ze boos en zegt dat ik naar huis moet haha... Ergens wel vervelend, maar ben allang blij dat ze het daar zo naar dr zin heeft.. Je had het weer gister iig mee toch!? Klinkt idd gezellig. Vind t ook altijd maar niks als ik zusje wat minder voel. Maar hier is het al vreemd als ze langer dan n half uur niet beweegt. Dan por ik altijd ff en als ze reageert weet ik alles nog goed is. T is net als J n druk dametje (nu al.. HELP!!!!!!!) Hier, niet veel nieuws... Gister weer last van mn bilspier gehad, maar dat is nu gelukkig over.
@minnieme Wat fijn dat je dochter het zo naar haar zin heeft op de psz! Kan me voorstellen dat het lastig voor jou is als ze niet meer mee terug wil.haha! Maar wel een goed teken! Net weer controle gehad bij de vk en alles is weer helemaal goed. Kleine meid is goed gegroeid en lekker beweeglijk
Hoi meiden! Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen . Heb het best druk gehad en schoot er soms in om hier wat te plaatsen . Fijn dat alles goed gaat met jullie! Jullie zijn al ver joh! Straks wel foto's plaatsen als de kleintjes er zijn he . Bij mij verder niet veel nieuws, we hebben wel misschien kans op een appartementje! Mijn vriend zijn nicht woont in Arnhem en ze gaan verhuizen in februari. Ze zei dat een vriendin van haar een tijd geleden interesse had in de woning maar als dat niet meer hoefde had ze ons op het oog. Ik hoop heel erg dat dit gaat lukken want de prijs is super, er is een 2e slaapkamer, begane grond én in het centrum! Dus duimen jullie mee? Zou wel betekenen dat we een maand later daar gaan wonen, maar als het lukt dan is dat het wel waard! Ben daar nu dus een beetje over geobsedeerd moet proberen er niet te veel hoop op te vestigen .
Chocoladekoekje, Beetje laat, maar fijn dat alles goed was bij de VK! Idd soms wel lastig als ze niet mee wil. Zeker als ze buiten zijn wanneer het tijd is om dr op te halen, want het is niet bepaald leuk om met een bol buikje achter een snelle peuter aan te moeten rennen haha.. Maxellera, Oh dat zou idd wel heel tof zijn!! Tuurlijk duim ik voor je!!! Hier, Kleine meid wil niet genoeg groeien. Ze zit echt op de onderste lijn, en blijft daar ook mooi op zitten. Morgen naar de gyn om te kijken of we ons zorgen moeten gaan maken. Hoop dat we ons voor niks druk maken, en we gewoon bij de VK kunnen blijven en nog kans maken op een thuisbevalling. Niet dat ik me heel erg druk maak, want ze is verder gewoon gezond, en ze doet het verder super, maar baal zo ontzettend dat ons 2e meisje wss een nog kleiner smurfje word dan J.. (J was met een zwangerschap van 38,2 weken 2620 gr en +/-45 cm) Maar goed. Eerst zullen we morgen de Gyn maar eens af wachten....
Nou, ik had ook een topic geopend.. liep niet echt storm daar. kreeg de tip van maxellera, om hier te komen kletsen. ik stel me ff voor ik ben simone, 21 jaar oud. sinds vorig jaar getrouwd, en al vijf jaar samen. ik werk in de huishouding, en we zijn nu drie maanden bezig om zwanger te worden. het lijkt me leuk om een beetje kletsen met meiden uit de omgeving ik ga hier gezellig meekletsen, als dat gewenst is
Simone, Welkom! Gezellig!! Hier op t moment ook rustig hoor, maar we blijven hoop houden zie dat je nog 11 dagen mag wachten... Duurt lang hè.. Hoop voor jou dat t snel raak mag zijn!
G.morgen... Kom weer ff ego doen... Bah! Wat is zwanger zijn toch vermoeiend!! En laten we het dan niet hebben over de bijkomende hormonen icm mannen... Libido kan niet hoger, maar mn irritatie-lontje kan tevens ook niet korter... Voel me zo beroerd!! Slaap al weken slecht, en kan 's middags ook niet ff bij dutten. Meneer zegt dat ik me niet aan moet stellen. Dat hij ook slecht slaapt nu ik al weken de longen uit mn lijf hoest, en dat hij overdag ook niet ff bij kan dutten en je hem daar ook niet over hoord zeuren. (hij zegt t iets subtieler, maar daar komt het op neer) Dan om maar weer terug te komen op mn libido, meneer vind mij n wandelende freak (ook weer niet in die woorden..) Mn (.)(.) are killing me, dus was ze gister aan t masseren, kijkt hij me raar aan. Dus ik zeg:Jij mag t ook doen hoor Nou, t leek wel of r n hoop strond van 1m hoog voor m lag zo keek hij! Zegt hij: Nee, weet je hoe raar dat nu allemaal is. *AAARRRGGGHHH* Ja, mss is het allemaal n beetje overdreven zoals t nu hier staat, maar voel me echt net een vaatdoekje, dat zo de prullenbak in kan, en moet gewoon ff mn frustratie kwijt Maar ook nog goed nieuws... Gister bij de gynaecoloog geweest, en alles was goed. Zusje zit nu tussen de onderste en middelste groeilijn in ipv net op/onder de onderste!! Ze word nu op 1900gr geschat. Dus nog steeds n frutje, maar t gaat de goede kant op! Alleen kon ze het hoofdje niet goed meten. Opmerking van gyn bij het invullen van de hoofomtrek op de curven: "Tja, hier zet ik even een vraagteken bij, want dat kon ik niet goed meten omdat de baby daar niet handig voor lag. Dus dat kan nogal een verschil zijn, maar daar zullen we maar niet naar kijken." Uuhm... Juist... Ik en mijn baby moeten goed in de gaten gehouden worden wat betrefd het groeien. En idd, de rest was erg netjes bij getrokken in korte tijd. Prima dat het eigenlijk om het buikje van de baby gaat, en dat het hoofdje lastig te meten is in deze periode van de zwangerschap maar dit kun je toch niet maken om op zo'n lakse en ongeïnteresseerde manier te zeggen!!?? Ach ja... Met zusje gaat het iig goed hierbinnen, en volgende week kunnen we terug komen. Had eerst wel heel erg dat ik zo snel mogelijk wou bevallen, dus als t ff kon met 37 weken al, maar nu heb ik wel zoiets van: Laat zusje maar mooi zitten tot de volle 42 weken. Ondanks dat ik het zwanger zijn helemaal zat ben. Kan ze iig zo lang mogelijk lekker groeien..
Hoi meiden, sorry dat ik zo afwezig ben . Ik weet soms gewoon niet zo veel te zeggen aangezien we nog moeten wachten met beginnen en aangezien ik nog niet in regio Arnhem/Nijmegen woon weet ik nog niet echt mee te kletsen .. Hoop dat zodra we daar wonen er al wat verandering in kan komen , en dan al helemaal zodra ik ben gestopt met de pil! Maar dan weten jullie dus waar het door komt . Liefs!
Maxellera, Wanneer ben je van plan over te gaan? En volgens mij is Arnhem net zo ver als Venlo vanuit hier haha.. Smnee, ah, zie dat de vorige ronde niet gelukt is.. Wie weet dit keer beter! Chocoladekoekje, hoe is t bij jou? Hier, neem m'n vorige woorde terug. Kan niet wachten tot het zo ver is!! Ben t echt helemaal beu haha..
Hee meiden! Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar hier ben ik weer! @minnieme Fijn dat je meisje toch niet heel erg te klein blijkt te zijn! Hoe gaat het nu? @maxellera Snap heel goed dat je niet altijd wat te vertellen hebt hoor! Post gewoon maar wat als je wel iets wilt delen, altijd gezellig! Hoop echt voor je dat jullie vlug een huisje kunnen vinden in de buurt en je over een poosje heel snel zwanger mag zijn! @Smnee Wat gezellig, weer iemand erbij! Welkom! En heel veel succes met zwanger worden! Hier gaat alles z'n gangetje. Ben wel erg moe de laatste weken en veranderd in een verschrikkelijk emotionele doos! Vanavond maar eens heel vroeg naar bed en hopen dat manlief mij morgen even laat uitslapen. Dochter begint wel steeds meer te beseffen dat er een baby in mama's buik zit geloof ik, zó lief! Wijst ze naar m'n buik 'Tootje' (koosnaampje van de baby). Gister hing er een pakje over de verwarming te drogen die ze wilde pakken. Dat mocht niet van mij en ik legde uit dat die voor de baby is en de baby die aan mag als ze uit mama's buik is. Ze heeft de hele dag naar dat pakje gewezen en riep dan 'Tootje, Tootje!'. Ook regelmatig een kusje of aai op m'n buik, echt grappig Gister weer met haar naar het consultatiebureau geweest en daar de bevestiging gekregen dat ze in haar ontwikkeling toch wel erg voor is. Opzich mooi natuurlijk, dat het zo goed gaat, maar dat betekent wel dat ze zich snel verveeld, omdat ze steeds opzoek is naar nieuwe uitdagingen. Levert veel driftaanvallen op en ze haalt dus ook alles overhoop als ik niet oplet, altijd opzoek naar nieuw speelgoed Bij de vorige controle (27 weken) bleek de baby iets te hard gegroeid ten opzichte van de keer daarvoor. Dat wordt nu dus extra in de gaten gehouden en waarschijnlijk krijg ik met 30 weken een groeiecho. Maak me er niet zo'n zorgen om, maar wel fijn dat het even in de gaten gehouden wordt natuurlijk Ook de opdracht meegekregen de brandweer te bellen met de vraag of zij een sleutel hebben van de paaltjes die het pad voor onze flat afsluiten, zodat ze er in geval van nood met een hoogwerker kunnen komen. Als dit het geval is, mag ik dit keer thuis bevallen! Mocht vorige keer niet, omdat we driehoog wonen, zonder flat, met wenteltrap. Alleen man nog te zien overtuigen, want die wil naar het ziekenhuis, omdat hij veel te bang is dat er wat mis gaat Vorige keer dus wel in het ziekenhuis bevallen, maar voelde me er helemaal niet om m'n gemak. Ik wil gewoon lekker thuis, in mijn eigen omgeving, onder mijn eigen douche en na de bevalling lekker met z'n viertjes in het grote bed! Oja, nu m'n verhaal afmaken: De hele week al aan het bellen en de telefoon wordt gewoon niet opgenomen! Net de woningbouw dus maar even een mail gestuurd of zij het antwoord op mijn vraag hebben... Ik ga even snel het eten klaarzetten voor vanavond, dan kunnen we als dochter wakker is even lekker naar buiten!