zwanger na buitenbaarmoederlijke zwangerschap , wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door chihuahuatwins, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    hallo allemaal,

wie is er ook zwanger na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? en hoe ervaren jullie de zwangerschap? zijn jullie angstig etc. en zijn jullie lang bezig geweest om weer zwanger te worden?

Zelf ben ik zwanger van mijn derde kindje. Voor mijn vriend wordt dit zijn eerste kindje. Mijn jongens zijn al wat ouder 13 en 10 dus die worden echt "grote"broers! :)

Hier was het meteen de 1e ronde raak.. Echt super zo snel en niet verwacht ( 1 eileider minder ivm de buitenbaarmoederlijke zwangerschap).
    We hebben deze week al een eerste echo gehad en alles zag er goed uit. (voor de duur van de zwangerschap) en gelukkig zit het vruchtje netjes in de baarmoeder.. was toch wel angstig als ik eerlijk ben;)

Dinsdag de volgende echo , ben erg benieuwd of er dan meer te zien is ;):)

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hier zwanger geraakt na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De buitenbaarmoederlijke zwangerschap op 9 januari 2012 ontdekt (wist niet dat ik zwanger was, dus de klap was dubbel!) En kreeg mijn eisprong 3 feb en 16 feb 2012 positief getest. Dus maand erna zwanger.. Hele tijd angst gehad of het wel goed zou zittent/m 9 weken en veel echo's en bloedonderzoeken gehad, maar alles zit gelukkig goed..:) Nu wachten op de bevalling..:D

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 jaar terug een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Nu eindelijk zwanger. Morgen 12 weken echo. Eerste 2 echo's waren goed. Na de 2de echo werd ons ook verteld dat de kans groot is dat het goed goed. Toch vind ik het morgen weer erg spannend. Kan het gewoon nog steeds niet geloven. Hoe moe ik ben.

Moeten jullie ook onder controle in het ziekenhuis blijven? Ik vraag het morgen na, maar verwacht dat ik in het ziekenhuis onder controle moet blijven. 16 wkn echo staat nl. ook al gepland.

4. Faith2008

Faith2008 Lid

30 jun 2012
    34
    0
    0
    voedingsassistent
    amsterdam
    Ik heb in 2006 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad vervolgens is in 2008 mijn dochter geboren na een goede zwangerschap, in dec 2011 is me spiraal verwijderd en in feb alweer zwanger, helaas ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij me enige eileider die ik nog had ook verwijderd is.
    We zijn in juni begonnen met IVF en ik ben momenteel 7 weken zwanger!
    Liefs faith

Deel Deze Pagina