Agja hoort erbij.... Maak me niet zo druk. Heb ook besloten niet te gaan ovu testen enzo ik zie het wel. Als het lang duurd kan ik altijd nog gaan testen. Prinsess... Wat naar allemaal zeg! Hopelijk hebben jullie snel een klein wondertje in de buik 😀
Hoi meiden! Hoe gaat t hier? Goed weekend doorgekomen allemaal? Bloem morgen heb je je afspraak staan toch? Spannend! Xprinces wat zwaar lijkt me dat zeg. Mijn collega was mat icsi in 1 x zwanger ik hoop jij ook. Nieuwe meiden welkom! Had graag wat uitgebreider gereageerd maar moet gauw klaarmaken en naar mijn werk toe. Vanmiddag gyn ivm bloed nog steeds na miskraam dus ben benieuwd.
Hee meiden! Mag ik met jullie meekletsen? Wij zijn nu in ronde 4 beland voor ons eerste kindje. Ik ben 20 en mijn vriend 26. En zijn bijna 3 jaar samen. We zouden eigenlijk pas in december stoppen met de maar me strip was toch op en had geen zin om nog een nieuwe te halen dus zijn we in oktober gestopt Liefs!
Melaniie: Ja ik heb morgen ochtend een afspraak bij de dokter, ben heel benieuwd of het uitpakt zoals ik hoop. Meestal ga ik weer een beetje teleurgesteld naar huis. Ik wil deze maand voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken en ben sinds m'n menstruatie aan de tarwekiemolie capsules, je maakt jezelf gek met alle dingen die je voor jezelf nog kunt doen.. Vreselijk. Ik weet ook niet waar ik op moet rekenen bij de dokter maar ik geef wel een wat langere tijd aan dat we bezig zijn dan echt zo is, want anders stuurt ze me weer voor de komende 6 maanden naar huis met het antwoord dat we nog maar even moeten temperaturen of gaan testen.. Heb daar echt geen zin in. Wil gewoon serieus genomen worden nu, maak me zorgen om mijn lijf, en alles wat er juist moet gebeuren wat niet gebeurd. Hoe is het bij de gynaecoloog verlopen vanmiddag? Repeltje: welkom! Gezellig dat je mee kletst, hopelijk is het bij jullie ook snel raak.
@ melaniie, ik heb vanmiddag aan je gedacht. Hopelijk hebben ze jou gericht kunnen helpen. @ bloem93, morgen zal ik aan jou denken. Laat aan de arts horen hoe goed jij je al verdiept hebt en wat je allemaal al weet en doet. Dan weet hij dat hij je serieus moet nemen daar ben ik van overtuigd!
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? @ SANne: dank je wel! Zit vandaag op dag 33. Normaal zit mijn cyclus tussen de 32 en 34 dagen. Denk dat ik een kleine kans heb, maar ik ga morgenochtend testen met de 2 v 5 van de Kruidvat! Super spannend! @ xprincess: jee, dat lijkt me heftig... ook ik ga voor je duimen dat jullie hier maar 1 maand voor nodig zullen hebben! @ nieuwe meiden: welkom bij de club! Fijne avond!
Spannend allemaal meiden! Hoop dat de gyn jullie kan helpen. En dat het weer geen teleurstelling word... En luminis laat je het ons weten wat je test zei? Ben benieuwd ga voor je duimen... Ik heb vandaag een raar soort propje afscheiding verloren... Iemand enig idee of dat normaal is? Vond het zelf nog al vies... 😳
Hoi ladies Gisteren bij de gyn echo gehad. Alles zag er goed uit en zoals het lijkt zit ik nu rond mijn eisprong. Eerlijk gezegd geen behoefte om deze ronde te benutten dus doen dat ook niet denk ik. Over 2 welen ongeveer ongi en dan heb ik een cyclus gehad van ruim 44!! Dagen:O Luminis heb je al getest?? Danielle haha hoever zit je nu in je cyclus? Is namelijk heel normaal ik heb het ook wel eens haha. Bloem succes bij de dokter! Laat je niet afschepen he. Laat je weten hoe het was? Sanne hoe ver ben jij nu in je cyclus? En welke ronde? Sorry zit op tel op het werk slechte verbinding dus kan niet alles terug lezen en mijn hoofd is momenteel een vergiet hihi. Repeltje welkom! Ik ga weer verder aan t werk lees vanavond weer even bij.
Wat fijn melanie dat alles er goed uit zag! Wel jammer van je lange cyclus. Ik zou als alles klopt maandag ongi moeten worden... Maar weer mijn cyclus eigelijk nog niet. Wand ben net gestopt met de pil
Melaniie; Fijn dat alles er goed uit zag! Zou het inderdaad nu weer gewoon even rustig aan doen en als je er niks voor voelt om nu deze maand alweer te gaan klussen moet je het ook zeker niet doen! Lief dat jullie er aan gedacht hebben, ik ben om 9.00 bij de dokter geweest samen met mijn vriend en het was een erg positief gesprek, ze baarde zich een klein beetje zorgen door dat ik ook zo'n last van buikpijnen heb, en vaak nog na mijn menstruatie dagen lang bruin verlies heb. Ze heeft mijn buik gevoeld en daar kwam niets bijzonders uit, we zijn door gestuurd naar het ziekenhuis en daar wordt het zaad gecontroleerd bij m'n vriend. Als daar meer duidelijkheid over is kunnen we gaan kijken wat de verdere stappen zijn. Nu dus van belang (in mijn ogen haha) om zo snel mogelijk dat zaad naar het ziekenhuis te brengen en dan krijgen we binnen 2/3 werkdagen de uitslag.
Zie nu wel. Allebei serieus geholpen. Goed gedaan. Melaniie ga je al iets krijgen voor een korte cyclus of nog niet? Bloem veel succes met de vervolgonderzoeken. Ik hoop dat er een gemakkelijk-oplosbaar-probleem gevonden wordt. Ik heb helaas geen echte cyclus. Vanaf de eerste maand met m'n spiraaltje niet meer ongesteld geworden. Eind februari gaat mijn spiraaltje er pas uit (heb nu al geen geduld meer). Wel zit er een regelmaat in het krijgen van puistjes. Dus ergens wel een mini-cyclus die ik alvast maar bijhoud.
Ohh fijn bloem!! Goed nieuws dat er verder gekeken word en jullie serieus genomen worden bij de dokter. Hopelijk heb je gauw de uitslag van je vriend en kunnen jullie een plan van aanpak maken en ben je gauw zwanger! Sanne nee ik heb niks gekregen voor een korte cyclus en ben bang dat ik dat ook niet krijg. Ik loop verder ook niet bij de huisarts of gynaecoloog oid. Alleen vanwege mijn miskraam ben ik er geweest. Ik hoop dat mijn cyclus vanzelf wat korter word en kan me herinneren van de tijd dat ik niet aan de pil heb gezeten dat ie altijd al rond de 30 dagen was, dus daar kan ik wel mee leven haha. Oh opzich wel lekker niet ongesteld maarja als je zwanger wil worden niet natuurlijk. Heb je al een data dat je spiraal eruit mag? Hopelijk heb je gauw een regelmatige cyclus en uiteraard positieve test! maar dat hoop ik voor iedereen. snap dat je niet meer wil wachten maar nog even volhouden.
Hallo dames! Mag ik mijzelf hier ook bij aanmelden? Ik zal me even voorstellen, ben 26 jr oud, mijn vriend is 28. We zijn nu inmiddels tien jaar bij elkaar en hebben vorig jaar juni besloten voor ons eerste kindje te gaan. 23 juni heb ik mijn spiraal laten verwijderen en we gaan nu de 7e ronde in. Doordat mijn cyclus zo ontzettend onregelmatig is hebben wij dus eigenlijk nu ik terug kijk naar mijn 'vruchtbaarheidskalender' nooit in mijn vruchtbare periode geklust Heel erg stom dus! Ik wil alleen nog niet beginnen met tempen, de ene keer denk ik het zal wel moeten maar aan de andere kant lijkt het nu dat mijn cyclus eindelijk aan het stabiliseren is. Laatste cyclus is 30 dagen geweest.. al twijfel ik daar nu nog erg over omdat mijn laatste menstruatie nog geen 2 dagen geduurd heeft. Ik gooi er dus morgenochtend toch nog een testje achteraan. Vind het allemaal heel erg spannend en hoop dat we in dit topic elkaar kunnen steunen en ervaringen kunnen uitwisselen. Temperatuurt iemand van jullie al? Liefs
Welkom shelly! En hoe is je testje Ik heb getemperatuurd. Maar het gaf mij veel onrust door m'n onregelmatige en lange cyclussen. Maar de jouwe zijn oké, dus zou t zeker is in overweging gaan nemen!
Hallo, Als ik welkom ben, kom ik graag mee kletsen. Ik ben 23 jaar. Mijn vriend en ik zijn al 6 jaar samen. In november 2014 ben ik gestopt met de pil en we hopen heel hard om in 2015 zwanger te worden, of indien mogelijk zelfs al mama en papa te worden in 2015! We zijn nog maar twee maanden aan het proberen en ik heb zeker al 10 testen gedaan. Voortdurend vraag ik mij af: ben ik het nu wel of niet? Aangezien ik heel onregelmatig ben, weet ik ook nooit goed of ik over tijd ben of niet
Hoi meiden, Vervelend he die onregelmatige cyclussen Ik heb nu 4 jaar de mirena spiraal en 0 keer ongesteld geweest. Zitten zeker in het zelfde schuitje Sanne! Leuk Grappig dat je het dan toch een soort van merkt, van wanneer je eisprong of ongesteldheid is. Ik voel me eisprong eigenlijk altijd. Probeer het dan ook bij te houden.. maar dan staat er in de agenda; pijn, ei. Tsjaa ik kan het allemaal wel leuk opschrijven maar ik kan er nog vrij weinig mee. Toch gewoon afwachten totdat dat ding eruit is. Ik ga morgen denk een afspraak maken om dat ding eruit te laten halen En ja.. aanstaande man We zijn verloofd, we gaan in Mei trouwen Ik hoop dat het voor iedereen snel raak mag zijn! @nieuwe meiden welkom!
Welkom nieuwe groepsgenoten, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Kunnen we veel kletsen. En wie houdt daar nu niet van. @ shelly ik hoop voor jou dat je snel een regelmatige cyclus hebt. Of nog beter geen cyclus maar zwangerschap. @ pioenroos was leuk een trouw in mei. Traditioneel of moderner? Groots of romantisch/kleinschalig? Ga je voor de trouw al proberen om zwanger te worden of wacht je daar mee? Eigenlijk heel verstandig om te trouwen, dan is alles goed geregeld. We wachten met het verwijderen van m'n spiraal tot na de skivakantie. Maandag 23 februari heb ik online een afspraak gemaakt. Vraag me nu alleen wel af of dat voldoende is. Maar ik ken de doktersassistent dus wil niet graag bellen .
@ Pioenroos, wat fijn dat je gaat trouwen! Ik heb een vermoeden dat mijn vriend mij binnenkort ook ten huwelijk gaat vragen @ Shelly, ik ben heel onregelmatig en ik word er gek van. Twee weken voor de menstruatie ben je normaal vruchtbaar, maar ik weet echt niet wanneer dit zal zijn. Duurt mijn cyclus 30, 40 of 50 dagen deze keer. Geen idee. Frustrerend! Ik denk er ook over na om te temperaturen om hier meer zicht op te krijgen. Voorlopig doe ik dit nog niet @Sanne, hopelijk na verwijdering van je spiraal snel zwanger! Hier deze ochtend weer een negatieve zwangerschapstest afgenomen...
Ik wil ook graag mee gaan schrijven. Ik ben 23 jaar mijn vriend 4 jaar ouder en zijn 6 jaar samen. In feb/maart willen wij gaan beginnen. In december ben ik gestopt met de pil en moet nu morgen ongesteld worden volgens een app, ben benieuwd. Werken jullie allemaal of zitten er ook nog studenten tussen?