Jong zwanger in 2015 - overzicht - SANne1987, 27 jaar, spiraal eruit 23 februari - Pioenroos92, 23 jaar, over 2 weekjes spiraal eruit - London, 23 jaar, dec gestopt met pil, begint eind feb/begin maart
- SANne1987, 27 jaar, spiraal eruit 23 februari - Pioenroos92, 23 jaar, over 2 weekjes spiraal eruit - London, 23 jaar, dec gestopt met pil, begint eind feb/begin maart - Lilly1989, 25 jaar, 9 jan gestopt met de pil, 1e ronde - Esther1991, 24 jaar, 15 november 2014 gestopt met pil, 2e ronde
Ledenlijstje! - SANne1987 , 27 jaar, spiraal eruit 23 februari - Pioenroos92, 23 jaar, over 2 weekjes spiraal eruit - London, 23 jaar, dec 2014 pilstop, begint eind feb/begin maart - Lilly1989, 25 jaar, 9 jan gestopt met de pil, 1e ronde - Esther1991, 24 jaar, 15 november 2014 pilstop, 2e ronde - Mandy3, 25 jaar, oktober 2013 pilstop, MMM
Iedereen leuk weekend gehad?? Wij zijn met dochter naar het zandkasteel geweest. Was erg leuk, ze deed zo leuk mee! verder weinig bijzonders. Huishouden, boodschappen etc. Oja en in de sneeuw gespeeld!! nu weer 4 dagen werken Vorige week zei de gyn dat ze een ei zag groeien maar twijfel nog steeds of ik mijn eisprong heb gehad. Voelt niet zoals normaal zeg maar.. Maar misschien omdat mijn lichaam nog hersteld van de mk ofzo. Cyclus duurt nu wel errug lang, sinds 21dec al!
Ledenlijstje! - Bloem93, 21 jaar, ronde 13, vruchtbaarheidsonderzoeken - SANne1987 , 27 jaar, spiraal eruit 23 februari - Pioenroos92, 23 jaar, over 2 weekjes spiraal eruit - London, 23 jaar, dec 2014 pilstop, begint eind feb/begin maart - Lilly1989, 25 jaar, 9 jan gestopt met de pil, 1e ronde - Esther1991, 24 jaar, 15 november 2014 pilstop, 2e ronde - Mandy3, 25 jaar, oktober 2013 pilstop, MMM - Melaniie, 23 jaar, Juni 2014 pilstop, 1e ronde na MK
Goed plan dat ledenlijstje, zo kun je elkaar ook wat beter onderscheiden en lijken we niet allemaal hetzelfde haha Aangezien we allemaal wanhopig zitten te wachten op ons ei, kindje, positieve testen etc. Ik heb gister eindelijk aan mijn moeder en haar vriend kunnen vertellen dat we bij de dokter zijn geweest en al best een tijdje bezig zijn om zwanger te worden. Ze pakte het super goed op en steunde ons heel erg, echt fijn! Had ook niet anders verwacht maar soms is het toch even aanzien hoe iemand van buitenaf kan reageren. Als het goed is krijgen we morgen de uitslag van het sperma dat onderzocht is, en dan weet ik nog niet hoe het verder gaat lopen. Vind het super spannend, en bel het liefst nu al voor de uitslag.. @ Melaniie; Ah het zandkasteel! leuk! Ik zag laatst ook voorstellingen van Pluk van de Petteflet, dat lijkt me ook super leuk! Maar kan daar moeilijk in me eentje gaan zitten zonder kindje haha Je cyclus duurt inderdaad wel al een tijdje ja! Heeft de Gyn daar nog iets over gezegd of niet?
Ledenlijstje! - Bloem93, 21 jaar, ronde 13, vruchtbaarheidsonderzoeken - SANne1987 , 27 jaar, spiraal eruit 23 februari - Pioenroos92, 23 jaar, over 2 weken spiraal eruit - London, 23 jaar, dec 2014 pilstop, begint eind feb/begin maart - Lilly1989, 25 jaar, 9 jan gestopt met de pil, 1e ronde - Esther1991, 24 jaar, 15 november 2014 pilstop, 2e ronde - Mandy3, 25 jaar, oktober 2013 pilstop, MMM - Melaniie, 23 jaar, Juni 2014 pilstop, 1e ronde na MK - Repeltje, 20 jaar, oktober 2014 pilstop, 4e ronde
Ledenlijstje! - Bloem93, 21 jaar, ronde 13, vruchtbaarheidsonderzoeken - SANne1987 , 27 jaar, spiraal eruit 23 februari - Pioenroos92, 23 jaar, over 2 weken spiraal eruit - London, 23 jaar, dec 2014 pilstop, begint eind feb/begin maart - Lilly1989, 25 jaar, 9 jan gestopt met de pil, 1e ronde - Esther1991, 24 jaar, 15 november 2014 pilstop, 2e ronde - Mandy3, 25 jaar, oktober 2013 pilstop, MMM - Melaniie, 23 jaar, Juni 2014 pilstop, 1e ronde na MK - Repeltje, 20 jaar, oktober 2014 pilstop, 4e ronde - Romyatilla, 20 jaar, ronde 7
Al 10 gezellige kletsers. Super. Voor jou zou ik de tijd wel verder willen spoelen, bloem. Dat het maar snel morgen is. Ik wens alle wachters dat de tijd snel gaat. Of het nu wachten op ei, NOD of op uitslagen van een onderzoek wachten is nooit leuk. Romy: Nog zo'n wisselende cyclus waardoor je je NOD niet weet? Wel vervelend. Ik tel ook af: nog 4 weken. Klinkt nog zo lang! Gelukkig zullen het 4 drukke weken zijn dan gaat de tijd sneller.
Jaa gezellig hier! Ik wordt alleen wel gek van mezelf! Volgens die berekening app had ik zondag mijn ei als ik nog steeds een regelmatige cyclus heb ( dat weet ik dus nog niet want pas 9 jan gestopt met de pil) nu had ik zondag een klodder slijm en die was doorzichtig en rekbaar. Nou gister ( maandag) een ovulatietest gedaan en die gaf maar een heel wazig streepje. ( kon het niet laten) maar vanaf vandaag heb ik van die menstruatie krampen en kreeg ik om de paar minuten steken onder in mijn buik. Dat is nu afgelopen en nu alleen beetje menstruatie krampen achtig iets. Maar verder geen bloedverlies of iets, wel wat van doorzichtige slijm maar niet rekbaar. 8/ 9 feb verwacht ik mijn menstruatie als mijn cyclus na het stoppen van de pil nog regelmatig is. ( cyclus was voor de pil en tijdens de pil regelmatig). Maar zo irritant! Heel de tijd tot vandaag ( 19 dagen zonder pil)geen last gehad van dat ontpillen en vandaag ineens wel. Dan ga ik gelijk van alles denken van misschien zwanger etc. Maar wil er zelf gewoon nuchter over blijven want ik weet dat er maar een kleine kans bestaat zo na het stoppen van de pil dat het de eerste ronde meteen lukt. Maar automatisch ben je er toch mee bezig haha.
Meestal weet ik wel ongeveer waar mijn ei is hoor, alleen doordat ik op 14 januari (14e dag) bloed verloor (misschien ovulatie bloeding) Dag 16 had ik een knaller met een sensitest, die tm dag 20 weer lichter werd. Op dag 20 had ik weer een knaller met Sensitest. Toen had ik de 22ste een smiley met Clearblue. Vanaf de dag 11 getest en tot de 22ste en had daarmee alleen maar een knipperende smiley. Behalve dan de eerste 2 dagen.
Haha ja heel leuk! Ja puk lijkt me ook leuk maar idd ga je niet alleen zo heen Morgen krijg je je uitslagen toch van je vriend? Succes! Hopelijk is alles goed. Laat je even weten? Wat fijn dat je het hebt verteld aan je moeder en vriend. En dat ze zo goed reageerde, super! kun je ook bij iemand anders zijn voor je verhaal en steun krijgen. Nee gyn had bij mij niks over mn cyclus gezegd. Verwacht tussen vrijdag en dinsdag mijn nod (ruime gok) haha. En als dat na een week nog prut is bel ik wel weer op.
Haha zooo herkenbaar! Streepjes hou je sowieso trouwens op een ovu test. Dat hoort zo. Ik heb bij mijn ei echt véél slijm. Dat herken je echt wel vergeleken je normale slijm zegmaar.. En die propjes zijn ook normaal. Hoort er allemaal (helaas) bij. Helaas alleen maar afwachten nog eventjes! Leuke afleiding zoeken, hoe moeilijk ook!