Jong zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem93, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

hahha jaa om gek van te worden haha! Jaa bij mij is het nu sowieso beetje apart. Tijdens de pil had ik altijd wel wat meer slijm zeg maar en nadat ik ben gestopt met de pil had ik na mijn menstruatie eigenlijk niets meer kwa slijm. Tot een paar dagen geleden, volgens mij begon het vorige week vrijdag. Nu had ik toen straks weer van dat rekbaar slijm.
    Ja die ovu testen vind ik nou al irritant. Ik hou het voortaan gewoon weer bij om de dag klussen en zie het dan wel of ik wel of niet ongesteld wordt, ik maak mezelf gek zo haha.

2. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik als wanhopig ongeduldig mens heb natuurlijk de dokter vandaag al belaagd met vragen of ze de uitslag hadden haha.
    En jawel, hij was binnen.
    Alle waardes van het zaad zijn goed gelukkig!
    Ze heeft een verwijsbrief naar de Gyneacoloog mee gestuurd via mail.
    Nu mag ik dus door de onderzoeken heen, heb nog geen datum en verdere informatie dus dat is even afwachten.

Ben heel benieuwd wat ze nu allemaal bij mij gaan doen en wat de vervolg procedures zijn.
    Las alweer dat wanneer er niks wordt gevonden je weer naar huis wordt gestuurd voor een half jaar, en als er dan nog niks is dan mag je terug komen voor ivf, icsi of andere behandelingen.

Ben ook niet zo goed in mezelf moed in praten dus dat werkt niet mee haha.
    Ik heb tussen nu woensdag tot volgende week dinsdag m'n vruchtbare periode dus we klussen er maar vast op los in de hoop dat al dat rompslomp van behandelingen niet nodig is.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.164
    3.044
    113
    Nederland
    Oh bloem wat fijn dat de uitslag goed was!! :) super zeg!
    Ik heb verder geen verstand van de MMM maar ik hoop dat ze je iig gauw kunnen helpen en er duidelijk word waarom het niet lukt en je met evt. behandelingen kunt beginnen.

Lilly blijf je wel ovu testen gebruiken of stop je er direct weer mee?:p Ja dat slijm wisselt bij mij ook hoor maar in mijn vruchtbare dagen heb ik een dag of 4/5 dat het heel veel is. Echt net rauw eiwit. Bah hahaha

Ik heb vanavond lekker gesport en was weer wat gezakt in vet% dus da's iig beetje positief voor nu :)

4. SANne1987

SANne1987 Actief lid

11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloem: Fijn dat je al 1 dingetje weet. Al wilt dat nu wel zeggen dat je nog meer onderzoeken krijgt en ze dus nog niet gericht kunnen helpen.
    Ik zou inderdaad tot die tijd maar lekker blijven klussen. Misschien eens een keer op een ander moment van de dag.

Qua slijm kan ik geen advies geven. Dat wordt compleet ontregelt door spiraaltje.
    Maar als je onzeker wordt van die ochtenduren dan zou ik er mee stoppen. Zeker de eerste rondes zal je lichaam van slag kunnen zijn he.
    Succes

Meiden die dichter bij NOD komen ... Hou ons op de hoogte! ;)

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Dat is al heeeel fijn!!

6. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Bloem wat fijn dat alles goed was!! Fijn dat je nu verder kunt in de onderzoeken! Groot gelijk dat je er op los klust hahah!

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Bedankt voor al jullie lieve reacties!
    Mijn vriend was hartstikke opgelucht, maar gister zat ik er een beetje doorheen.
    Ga mij dan druk maken over het feit dat nu alles bij mij ligt, en ik door die MMM heen moet.. bah.

Maar goed, het zal toch moeten en vind het ook wel fijn eigenlijk, nu je weet dat ze het serieus nemen en toch ook onderzoek gaan doen waarom het niet lukt.
    Ondanks de resultaten die er dan uit gaan komen, je weet nu wel waar je aan toe bent.
    Moet zeggen dat mijn moeder ook echt heel lief is, ze smste nog om ons succes te wensen, en ik heb dr gister nog even gebeld met de uitslag en ze hoorde natuurlijk al meteen dat ik een beetje 'down' klonk aan de telefoon.
    Dan praat ze je weer wat moed in wat je dan net op dat moment even wilt horen haha.

Ik heb besloten om vanaf vandaag te gaan temperaturen, dat moet namelijk ook voor de gynaecoloog las ik, dus daar begin ik maar alvast mee.

@ Lilly1989; Slijm is inderdaad wel iets waar je je dagen aan kan herkennen, maar door anticonceptie kan dat ook weer in de war raken, drama is dat!
    Ik heb wel meestal 2 dagen voor mn vruchtbare dagen beginnen (via mn app) heel veel slijm, echt dun en vloeibaar, en na mate de dagen komen wordt het steeds iets dikker en rekbaarder, en na mn eisprong wordt het echt spierwit, en heel dik.
    Bleehh, wat een lichaam hebben wij vrouwen ook eigenlijk, vies!

@Romyatilla; Je verhaal klinkt inderdaad heel ingewikkeld, haha.
    Maar zolang je je eigen cyclus snapt is het goed!

@Melaniie; Goed bezig, vet verbranden is altijd goed! Doe je aan fitness of iets anders?

8. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

#108 Bloem93, 28 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2015
  9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Topper

10. Steph1987

Steph1987 Lid

24 jan 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Helaas werd ik net na mijn eerste berichtje ziek en heb ik dus niet meegeschreven. Ik ben nu weer bijgelezen hoor.

Bloem: ik kan me voorstellen dat je opziet tegen wat er nu nog aan zit te komen qua onderzoeken. Weet je al wat de eerstvolgende stap is?
    En ik zou ook wel graag op de lijst willen hoor. 27 jaar, oktober spiraaltje verwijderd en 1 feb NOD

Slijm. Ik lees er van alles over maar het enige dat ik echt merk is dat het na mijn eisprong veel, dik en wit is, zodanig dat ik na mijn werk schoon ondergoed aandoe.

Romyatilla: jij gebruikt dus ovulatietests? Ik heb ze inmiddels ook in huis en wil volgende maand beginnen. Lijkt me wel verwarrend als je dan opeens twee keer een uitschieter hebt.

11. Griselda

Griselda Actief lid

19 nov 2014
    159
    67
    28
    Hoi Dames, ik had het een paar dagen druk met werk dus moest net een aantal pagina's terug lezen :p
    Ik heb mijzelf geprobeerd om in de lijst te zetten alleen lukt mij dat niet.
    En kan iemand mij ook toevoegen aan de club? :D

Groetjes griselda

12. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ledenlijstje!

- Bloem93, 21 jaar, ronde 13, vruchtbaarheidsonderzoeken
    - SANne1987 , 27 jaar, spiraal eruit 23 februari
    - Pioenroos92, 23 jaar, over 2 weken spiraal eruit
    - London, 23 jaar, dec 2014 pilstop, begint eind feb/begin maart
    - Lilly1989, 25 jaar, 9 jan gestopt met de pil, 1e ronde
    - Esther1991, 24 jaar, 15 november 2014 pilstop, 2e ronde
    - Mandy3, 25 jaar, oktober 2013 pilstop, MMM
    - Melaniie, 23 jaar, Juni 2014 pilstop, 1e ronde na MK
    - Repeltje, 20 jaar, oktober 2014 pilstop, 4e ronde
    - Romyatilla, 20 jaar, ronde 7
    - Steph1987, 27 jaar, okt spiraaltje verwijderd, 1 feb NOD

13. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Leuk meiden! Mag ik er ook bij?! Ik ben 23, gaan voor ons 1e kindje! Zo spannend en leuk!!! Mij vriend en ik zijn 8,5 jaar samen en hebben net een huisje gekocht!!! Hoop dat het snel lukt bij iedereen!

Deel Deze Pagina