jong zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door noddy, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Hiervoor :p
    Ik wist dat het niet helemaal duidelijk zou zijn wat ik bedoelde, dus bij deze.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  3. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hoi Meiden.

@ Linda; Bedankt voor de succes wensen en hoop je snel weer terug te zien. Nogmaals veel sterkte.

@Nathalie: Hier gaat alles goed. Ik ben nu 26 weken zwanger en voel me prima. Ben hard bezig met het verzinnen van een naam en het kamertje dus veel te doen. Het enige waar ik een beetje last van heb is brandend maagzuur en harde buiken, vooral als ik te snel dingen wil doen.

Hoe verloopt jullie zwangerschap verder?

Als ik jullie de komende dagen niet meer spreek, wens ik jullie hele fijne paasdagen. Hopelijk met net zulk goed weer als gisteren.

Liefs Suzanne

4. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Hewy suusje, ja vind jij het ook zo moeilijk een leuke naam te bedenken waar jullie het alle 2 mee eens zijn?
    Ik heb geluk gehad dat ik altijd al deze naam zou voor een zoontje en me vriend eigelijk de laatste 3 letters van de naam dus was hij het wel met me eens :p
    Ja branderd maagzuur idd Pff ken het, ben blij dat het een heel stuk minder bij mij is nu.
    Merk het nu wel als ik savonds cola heb gedronken, dan kan ik niet zo goed in slaap komen door de maagzuur.
    Bij mij gaat alles redelijk lekker,alleen vreemd vocht verlies zo nu en dan bij bepaalde bewegingen als er druk op me buik komt te staan, daar maak ikme wel druk om.
    Maar verder mag ik eigelijk niet echt klagen.
    En hopelijk kan ik binnenkort ook aan de babykamer beginnen :D

Bedankt jij ook fijne paasdagen, en niet teveel chocolade eitjes snoepen haha.

xxx

5. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    @ Natthalie: Ik zal me inhouden met paas eitje eten hihi, heb er de laatste dagen al iets te veel op eigenlijk.
    We hebben sinds gister 1 naam die we allebei wel heel leuk vinden, maar we kijken nog wel even verder. Maar moet zeggen, vind het inderdaad erg moeilijk.
    Ik heb met cola inderdaad ook heel last van branden maagzuur, eigenlijk met alle koolzuurhoudende dranken, dus die drink ik nu maar zo min mogelijk. Vooral savonds in mijn bed is het erg, lig er soms echt lang wakker van.
    Ik zou over dat vocht verlies gewoon met je verloskundige praten, ik heb het ook een aantal keer gehad, bij bepaalde bewegingen. Alleen bij mij was het meer witte wittig soort afscheiding (sorry weet niet hoe ik het anders moet zeggen) , weet niet of jij dat ook heb? In ieder gevel ik hoefde me totaal geen zorgen te maken van de verloskundige, het schijnt heel gewoon te zijn dat zwangere vrouwen meer afscheiding verliezen. Ik zou zeggen praat erover met je verloskundige, wie weet maak je je druk om niks.

Nou ik ga aan mijn paas ontbijt beginnen, beetje laat. Maar goed wat maakt het uit hihi

Nogmaals fijne dagen

liefs Suzan

6. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Heej suusje ja hier nog 1, heb gister weer behoorlijk gezondigd haha.
    Ik probeer het maar zijn moeilijke dagen om je in te houden :p
    Oww gelukkig dat jullie iets hebben gevonden, is nog best lastig he namen verzinnen.
    Ja ben nu over gestapt op water drinken maar dat is ook nog niet zo makkelijk, ben toch best snel geneigd iets anders te pakken.
    Nu drink ik bijna geen cola maar eigelijk nog wel teveel icetea met koolzuur haha, schiet dus ook niet veel op :p
    Ik heb het ook savonds hoor, in de middag eigelijk vrij weinig.
    Nee dat witte ben ik wel gewend, had ik zoiezo toch al redelijk veel voordat ik zwanger was dus dat is niets nieuwd.
    Maar het is echt doorzichtig water zegmaar, daarom dat ik me zorgen maakten.
    Maar ik ben nu eigelijk best gerust alweer, omdat ik er geen last meer van heb gehad ( zover ik weet ) ik heb het iniedergeval niet meer voelen lopen laat ik het zo zeggen.
    Mijn vk zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat dit soort afscheiding veel in de laatste weken voorkomt.
    Dus als zei dat zegt zal het wel :p
    Vrolijk pasen nog dames!

xxx

7. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ik ben Ilona en dus ook jong zwanger, 19!
    Lijkt me leuk om hier mee te kletsen.

8. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hoi Meiden,

leuke paasdagen gehad?

@ Ilona: welkom

@ Nathalie: Gelukkig maar dat de verloskundige zei dat het niks ernstigs was en dat het vaker voorkomt in de laatste weken.
    Ik drink ook veel water en thee, maar af en toe komt dat echt mijn neus gaten uit. Hopen maar dat we ons niet al te vaak zondigen en er op deze manier niet al te vaak last van hebben hihi.

Liefs Suzanne

9. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Heej suusje ja idd vond het wel eng Pff, maar je gaat je zo o phet eind overal druk om maken omdat je er een beetje op zit te wachten :p
    Ja nu met dit weer is water drinken enz veel makkelijker! heb helemaal geen zin om andere dingen te drinken bijna :)
    Verder had ik een gezellig pasen 1 opa jarig op eerste paasdag en me andere op de tweede haha.

xxx

10. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    hallo!

Ook ik ben 'jong' zwanger, ben 21 jaar en 30 weken zwanger van mijn eerste! Ongepland, maar zeer gewenst. Helaas moet ik door omstandigheden mijn zwangerschap alleen meemaken, maar gelukkig heb ik hele lieve ouders die me onwijs steunen!

Lijkt me leuk hier mee te lezen/praten!

11. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    @ Nathalie: Grappig 2 opa's na elkaar jarig.
    Ook ik drink veel water en thee. Is nog goed voor de lijn ook :D. Ik moet zeggen, dat ik het de laatste dagen ook bij sommige etenswaren heb, hoop dat het wel weer minder word.
    Ga je de komende dagen nog iets leuks doen?

@ prrrsam: Gezellig dat je met ons mee komt praten. Vervelend dat je op deze manier je eerste zwangerschap moet mee maken, maar fijn dat je zoveel steun hebt van je ouders.

Liefs Suzanne

12. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    @ prrrsam: ow wat leuk zo lekker jong zwanger, ik zelf ben net 21 geworden in maart en ook mijn eerste.
    Helaas dat het slecht is gelopen voor jou en je er alleen voor staat naast de steun van je ouders dan.
    Kom ook eens kijken bij de topic laatste 10 weken aftellen :D ook erg gezellig daar, plus dat jij nu natuurlijk ook kan mee aftellen :D

@ suusje: Jazeker lachen he, 2 dagen chinees gegeten hahaha maar was super gezellig!
    De komen de dagen wat leuks doen hmm... nee eigelijk weinig, kan niet zoveel doen zo in me laatste periode.
    Volgende week weer naar de vk, gemeente en een nieuw huissie bekijken die ik hoogswaarschijnlijk wel ga aannemen.
    Dat huis is namelijk in de buurt van waar mijn moeder woont en 2x zo ruim als de andere 2 die ik heb bekeken.
    Dus dat valt voor mij wel onder iets leuks doen, verder doe ik eigelijk niets.
    Jij nog leuke dingen in de planning?

xxx

13. Marli

Marli Lid

21 apr 2009
    11
    0
    0
    Ik denk dat ik hier de jongste ben
    Ik ben nu 15 jaar en 24 juni verwacht ik mijn kindje.
    Het was, zoals jullie wel zullen verwachten, niet echt geplant.
    Maar een kindje laten weghalen zou voor mij echt geen optie zijn.
    Ik hoop dat ik, ondanks mijn leeftijd toch alles kan doen, wat het kindje
    nodig heeft.

14. @ Marli.. Welkom hier! Het zal best goed komen toch, als je iets echt wilt kan dat hoor meid.
    Heb je hulp van je ouders? En heb je een vriend of niet?

Was helemaal vergeten dat ik hier ook meekletste..
    Doe vanaf nu weer lekker mee!

X

15. Marli

Marli Lid

21 apr 2009
    11
    0
    0

dankjewel
    ik hoop ook wel dat het goed zal komen, mijn ouders steunen me gelukkig enorm.
    van mijn vriend heb ik de afgelopen 5 maanden niks meer gehoord. maar dat is misschien
    maar beter zo. Ik ben echt blij dat ik hier op het forum ervaringen van andere kan lezen
    want ik ben toch best wel zenuwachtig.

16. Ja dat geloof ik.
    Wel heel fijn dat je ouders je steunen, je hoort vaak dat dat niet zo is op die leeftijd.
    Echt fijn voor je meid!
    Jammer dat je vriend niks meer van zich heb laten horen, maar met genoeg kracht, doorzettingsvermogen, wil en liefde kom je dr wel..

Ik moet is terug zoeken hier wat ik over mn eigen heb verteld, weet het niet meer!

X

17. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Heej marli< zo dat is wel erg jong idd maar als jij je er goed voor inzet komt alles helemaal goed>
    je hebt wel geluk dat je ouders je dan zo goed steunen dan sta je er niet alleen voor en komt het zoiezo wel goed>
    er komt wel veel bij kijken maar zolang je op internet alles goed leest over hulp en waar je recht op hebt is het niet zo moeilijk>
    jammer van je vriend maar voor jou dan idd beter zonder hem
    heel veel ^geluk en ik wens je een fijne makkelijke zwangerschap toe

xxx

18. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hoi meiden,

Paar dagen offline geweest, want internet lag eruit. Dus net even terug gelezen :)

@ Nathalie: Ik zie dat je het huisje hebt genomen wat gaaf. Is dat het huisje vlak bij je moeder? Hoe gaat het trouwens verder met je?
    Ben trouwens van de week naar de huisarts geweest voor de brandend maagzuur,lag er nachten van wakker. Maar ga er uit eindelijk niks voor slikken, die tabletten schijnen niet heel goed te zijn voor de baby. Dus drink nu echt haast alleen maar water en thee. Hoe is het met jou brandend maagzuur?

@Eerised: leuk dat je weer wat vaker komt kletsen hier. Hoe gaat het met jou zwangerschap??

@ Marli: Alle eerst welkom hier, ik denk dat je inderdaad echt de jongste bent. Vind het wel goed van je dat je bewust gekozen hebt om het te houden en wat fijn dat je ouders je steunen. Ik snap dat het allemaal erg spannend is, maar geloof ook al ben je ouder dan is het nog heel spannend hoor, dus het komt allemaal echt wel goed.
    En ook al heb je een kindje met genoeg doorzettingsvermogen kan je nog alles bereiken in het leven wat je wil!
    Je kan hier op het forum en ook op andere site's zoveel informatie vinden waar je allemaal recht op hebt en waar je rekening mee moet houden en vragen kun je natuurlijk altijd stellen, dan komt alles allemaal wel goed, zeker met de steun van je ouders.
    Nogmaals ik vind het super knap van je!!!

Ik ga over een paar dagen mijn baby dozen ophalen van Kruitvat en Prenatal ben echt benieuwd wat er in zit :) Hebben jullie ook babydozen aangevraagd?

Nou meiden ik ga weer even verder met mijn strijk, ben alle baby kleertjes aan het strijken.

Liefs Suzanne

19. @ Suusje.. Met mij is alles goed hoor, heb de laatste dagen weer energie voor 100, en helemaal van de kwaaltjes af, echt heerlijk!
    De kleine is echt een druktemaker, voel de kleine al sinds einde week 14, maar word nu steeds vaker, en harder.. Steeds meer aanwezig, en vraag niet hoe haha!
    Had maandag de 20 weken echo, en alles is helemaal goed met de kleine (foto's in mn album)..
    Dusja, alles goed hoor.. Kan niet beter allemaal!
    Net ff bezig geweest met dingetjes afvinken op de uitzetlijst, vandaag en gister wat dingen gekocht en ook nog gekregen :) . Word echt steeds echter, zeker met dat getrappel in mn buik natuurlijk.
    Hoe is het met jou?

@ Marli.. Het schiet wel al op he voor jou :) ? Heb je alles al klaar en gereed staan?
    Heb je een eigen kamertje voor de kleine bij je ouders of hoe doe je het als ik vragen mag?
    Vind het heel knap van je, en respect!

X

20. Marli

Marli Lid

21 apr 2009
    11
    0
    0
    @Eerised90
    hij of zij *hij denk ik* krijgt een eigen kamertje, gelukkig tegenover mijn kamer :)
    Het duurt inderdaat niet zo heel lang mee, ik kijk er naar uit maar zie er tegelijkertijd
    ook zo tegenop maar dat zal voor iedereen hier wel gelden :)

Deel Deze Pagina