jong zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by noddy, Dec 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suusje1985

Mar 23, 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    @ Nathalie: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, alles goed met jullie?

@Eerised90: Hier is alles gelukkig weer goed, ben afgelopen week flink ziek geweest. Had een kaak ontsteking en daardoor veel pijn en koorts. Gelukkig heeft de antibiotica zijn werk gedaan en gaat het nu veel beter. Wat fijn dat met jou alles goed gaat, ik herken het druktemaker gevoel. Onze zoon is ook erg beweeglijk en soms heb ik het idee dat hij echt geen minuut stilt ligt. Maar vind het wel fijn om hem te voelen bewegen :)
    Ik ben ook druk bezig met de baby uitzet, je moet echt zoveel hebben, gelukkig heb ik nu bijna alles :)

@Marli: Fijn dat de kleine een eigen kamertje krijgt. Geeft hem/haar en jou uiteindelijk veel rust denk ik. Ik zie er ook tegenop hoor, hoort er denk ik inderdaad allemaal bij.

Maar hoe gaat het verder met jullie? Nog leuke dingen gedaan afgelopen week?

Liefs Suzanne

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,716
    3,151
    113
    Female
    Heey meiden,

Ik heb hier een paar keer meegelezen wou toch even mededelen dat ik 21 maart ben bevallen van een gezonde zoon! iedereen die zwanger is nog even volhouden! je krijgt er wat moois voor terug!

Groetjuhs Nicole en Liam

3. Suusje1985

Mar 23, 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    @ Mijnicole: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon :)

liefs

4. Suusje1985

Mar 23, 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Wat is het stil hier,

Alles goed met iedereen????

Liefs Suzanne

5. mamadee

mamadee Actief lid

Jun 10, 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    Nog andere jonge moeders(in spe) aanwezig hier?

Ik ben 20 jaar en nu 25 wkn zwanger!

6. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    ik ben net 22 en bijna 30 weken zwanger

7. Suusje1985

Mar 23, 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Ik ben 23 bijna 24 en nu 36 weken zwanger :)

8. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    Hai meiden,

Ook ik ben (redelijk?) jong en zwanger!
    Nu 6 weekjes zwanger en 24 jaar. 25 jaar wanneer ons beebje geboren gaat worden!

Liefs, BarbaBeer

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hier nog een jonge 'toekomstige' mamma.
    ik ben vandaag 21 geworden.. en ben 31 weken en 1 dag zwanger..
    mijn vriend is wel al ietsje ouder.. 26..

we kunnen allebei niet wachten tot we ons meisje eindelijk kunnen zien :D:D

10. Semonia

Semonia Lid

Mar 25, 2009
    9
    0
    0
    Student
    Arnhem
    Hoi allemaal!
    M'n eerste berichtje hier... Ik ben 21 en 20 weken zwanger, bij de eerste echo bleek het een dubbele verassing te zijn, want ik ben zwanger van een tweeling. :) We zijn er erg blij mee! We weten sinds een paar weken dat het twee meisjes zijn, echt super.
    x

11. esterr

esterr Nieuw lid

Jun 22, 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee,

Ik ben nu 19 jaar en nu 6 weekjes zwanger bij mij is het wel ongewenst, zelf twijvel ik nog wel over of ik het hou of niet. De vader wil het niet hebben dus moet het alleen doen.

Hoe hebben jullie het met je opleiding en huisvesting gedaan?

Gr. ester

12. 2009mama

2009mama Niet meer actief

hoii

ik ben nu 20.. ( bijna een maandje) mijn zoontje is 4,5 mnd "oud"
    was dus 19 toen ik ben bevallen.. ( dit was een geplande zwangerschap)

mijn zusje is 17, ze zal 18 zijn wanneer haar kindje geboren word, ze is nu ong. 10 weken zwanger... ook zij zal het alleen moeten doen, haar (turkse) vriend heeft haar verlaten.

ze krijgt veel steun van mij mijn ouders, en natuurlijk van mij en mijn man en de rest van de fam :)

mijn zusje heeft altijd gezegt : mocht ik ook zwanger worden, dan laat ik het niet weghalen... dus mijn ouders wisten dat al..
    en hebben er ook nooit geen probleem van gemaakt,
    ze heeft nu met een school in de buurt kunnen regelen dat ze een (volwassen)opleiding havo gaat doen in 2 jaar met maar 2,5/3 dagen in de week naar school gaat, die dagen past mijn moeder op het kindje.

13. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ook ik ben een jonge aanstaande moeder. Mijn vriend en ik zijn al 7 jaar samen en wilde heel graag een kleintje. Tot nu toe krijg ik eigenlijk alleen positieve reacties, maar ik verwacht wel andere reacties als mn buik echt duidelijk te zien is! Vooral van mensen die je niet kent kun je opmerkingen verwachten. Op mn werk zeiden ze wel dat ik jong ben, maar ze vinden het allemaal heel leuk.

14. leonie20

leonie20 Actief lid

Jul 1, 2007
    180
    0
    16
    ook ik ben een jonge moeder van 22 jaar ben vorig jaar op 21jarige leeftijd bevallen van mijn eerste zoon helaas is die na 16 dagen ziekbed overleden en nu zwanger van de 2e ik zal 23 zijn als ik beval.
    Ben getrouwd toen ik zwanger was van de 1e.
    heb eigenlijk alleen leuke reacties gehad alleen mn schoonouders waren niet zo blij en hebben ons bij de 1e ook nooit gefeliciteerd..nu bij de2e zijn ze heel enthousiast dus dat is dan wel weer leuk.
    liefs

15. Amanz

Amanz Lid

Nov 21, 2008
    40
    0
    0
    Ik ben 22 en zwanger.... nu 37weken. gepland en woon 2 jaar samen.
    Slechte reacties heb ik van vrienden en familie niet gehad.
    Alleen van onbekende......
    Bv "Hoe oud ben je dan?!" "22" "oooo ik dacht 16"
    "was het gepland?"
    "heb je een vriend"
    "je maakt het jezelf wel erg moeilijk"
    etc.....

Mijn vriend (23) daarin tegen heeft helemaal geen negatieve reacties of vragen gehad????

Ach ja........ concentreer jullie op de zwangerschap/baby das het enige wat belangrijk is!

16. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

Apr 25, 2009
    1,982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Hoi ,
    Ik ben 21 jaar en ben nu zwanger van de 1e of 2e ik heb met 10 weken ene mk gehad op 21 mei. Maar ben gelijk zonder ongi te worden alweer zwanger. Ik zal 22 zijn als alles goed gaat als het word geboren.
    Mijn familie reageerde heel leuk toen ik zwanger was we wachten nu de 1e 12 weken af voor de zekerheid ook vrienen hadden we nog niks verteld.
    Mijn Man word dit jaar 26 we hebben al 7 jaar een relatie en wonen sinds 2 jaar samen en vorig jaar zijn we getrouwd.

Ik vind dat de reacties niet uitmaken zolang je zelf maar gelukkig bent!

17. Froggieh

Froggieh Bekend lid

Jan 14, 2009
    606
    19
    18
    Female
    Den Haag
    Ik ben 22 en 29 weken zwanger. Ik was ook bang voor de reacties, vooral omdat ik nog een opleiding doe en niet erbij werk, maar op de studie reageren ze allemaal zo leuk! En de familie en vrienden ook! . :)

Het zijn de onbekende mensen die negatief reageren
    vooral omdat ik er jong uitzie (sommige denken dat ik 16, 17 ben)
    en dat zeggen/vragen ze ook gewoon! Dat is af en toe wel vervelend.
    Maar ik ken ze toch niet ;)

Het was niet gepland maar we zijn erg blij met de zwangerschap!
    we gingen het wel al "proberen" maar nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn :p

Groetjes

18. minkep

minkep Bekend lid

Jan 4, 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Ik ben moeder van een zoontje vn anderhalf en beviel toen ik 19 was.Inmiddels 22 weken zwanger en ik ben nu 20 en beval als ik 21 word.Geen negatieve dingen alleen kan je het wel aan.

19. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

Jul 9, 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    ik ben 23 en heel bewust en gepland zwanger.... kreeg indd ook opmerkingen in de zin van ohh zoo jong nog en dan al kinderen en je gooit je hele toekomst weg :S ja niet dus! we hebben hier voor gekozen hebben beide een vaste baan een leuk huisje en zijn al 3 jaar samen... kan me er heel erg aan storen als mensen meteen een oordeel klaar hebben
    zolang wij gelukkig zijn en weten wat we doen heb ik de mening van anderen niet nodig als ik er niet om vraag

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik ben net een weekje 20, en ben 17 oktober uitgerekent van ons eerste kindje.
    Het was niet geheel gepland. Maar zooo welkom!!!
    Wou altijd al vroeg moeder worden, en ik geniet er ontzettend van!
    Opmerkingen valt opzicht nog mee, maar daarbij zeg ik ook altijd dat ik er heel blij mee ben. En de meesten snappen dan wel dat ze me niet hoeven te zeggen dat ik nog zo jong ben.
    Ik heb er echt een schijt hekel aan als mensen zeggen dat je dan je toekomst weg gooit.
    Een kindje is juist je toekomst. Ik weet dat het ons leven compleet zal maken, en niks weerhoud ons ervan om straks als een gezinnetje voluit te gaan leven.
    Kan nu al niet meer wachten tot onze kleine meid er is..

Share This Page