hoi meiden ik ben wel ietsjes ouder dus beetje oma van de groep whaha maar voel me nog een jonge blom dus ik dacht ik post ook maar is een berichtje.. ik ben 25 jaar sept word ik 26 en ik ben na 2 jaar konijn spelen eindelijk zwanger geraakt yesssss. ben nu bijna 12 weken ( morgen) en het kindje is zowel geplant als heel erg welkom
hoi hoi ik ben 23 en zwanger van onze eerste, gelukkig waren onze ouders heel erg blij voor ons, al vond mijn schoonmoeder het nog een beetje vroeg maar daar luisteren we toch niet naar we zijn hartstikke blij dat het nu eindelijk zover is verder iedereen gefeliciteerd
hoi hoi jonge mamma's Ik ben 22 en zwanger van de eerste. Het was nog niet echt geplant maar van harte welkom! Ik ga over een week trouwen en zijn opzoek naar een grote huis We gaan trouwens niet trouwen omdat we een kindje krijgen, hij is een jaar geleden al voor me op de knietjes gegaan
Hey Dames, ook hier een jong zwangere. Ik ben 22 en zwanger van onze 1e 2 kindjes. jaja een tweeling. We hebben toen we hoorden dat het er 2 zouden worden gelijk een groter huis gekocht haha. Trouwen wordt nu alleen uitgesteld, zou volgend jaar september zijn. Maar met 2 kinders op komst en een nieuw huis is het geld even op. Wel leuk om te zien dat er zoveel jonge moeders zijn! Groetjes, Marye
was nog net geen 19 toen ik zwanger werd. Vind het soms nog wel beetje raar idee, 19 en moeder terwijl mn jongste zusje nog 7 moet worden! Dringt nu echt bij haar door, ze moest pas ook "baby voelen" toen ik tegen ma vertelde dat ik het had gevoeld zelfs de uitzet heeft ze al uitgezocht met mn zusje van 11. Woonruimte is gelukkig nog even geen probleem, hoewel het jammer is dat de logeerkamer "weg moet"
ik ben 21 en bijna 16 weken zwanger. ik denk als je je leven al op de rit hebt is het helemaal niet erg om een kleintje te krijgen! zo krijgt je leven ook wat meer regelmaat.
hoihoi breek even in ik heb niet alles doorgelezen maar ik vind zo rond de 20 jaar een hele normale leeftijd om zwanger te worden hoor lekker jong toch! ik ben inmiddels 38 en ik kreeg mijn eerste kind ook met 22 jaar hij is er nu 16 en ik ben beretrots op mijn zoon en hij op mij dat hij nog zo een jonge moeder heeft( al is hij wel een kop groter dan mij maarja haha) mijn 2e kreeg ik met 27 en nu krijg ik er nog een kadootje bij dus dames geniet lekker van jullie jong moeder zijn,want op mijn leeftijd is het toch een stuk zwaarder nu merk ik hoor breek weer uit
Hee meiden! Leuk om verhalen te lezen van jonge moeders! Zelf ben ik 22 en zijn we bezig voor ons 1e kindje! Met hoeveel weken voelden jullie (lichte) misselijkheid? Groetjes
ik was 19 jaar bij mijn eerste en ben straks nog 22 bij mijn 2de en ik vind het super leuk. Ik ben vorig jaar getrouwd dus gewoon nog lekker bij de papa Ik verwacht nu een ventje en ben alweer bijna 32 weken!