jong zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door noddy, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mmm redelijk klinkt niet goed..heb je kwaaltjes?

2. Opening

Opening Niet meer actief

hoi dames ik kom me hier ook aanmelden als ik niet te oud ben tenminste ik ben arianne 24 jaar en al ruim 3 jaar samen met mijn vriend in 2007 was ik ook zwanger dat is helaas niet goed gelopen nu ben ik eindelijk weer zwanger mag ook wel mijn vriend wordt over 2 weken 36 haha

mijn vraag is alleen hoe zeggen jullie het tegen je ouders? ik weet dat mijn ouders het niet leuk gaan vinden dat ik mijn toekomst vergooi etc. etc. in 2007 zeiden ze dat ook en dat kon ik nog begrijpen was net met school begonnen ik zit nu in mijn derde jaar bijna klaar daarmee dus hoef nog maar 1 jaar ik zal ongetwijfeld vertraging oplopen maar dat vind ik niet erg ik heb ook een baan waar ik genoeg verdien en goed kan sparen dus dat is geen probleem mijn vriend heeft geen vaste baan maar wel regelmatig werk ik weet zeker dat we het gaan redden alleen mijn ouders zullen er niet zo over denken jammer genoeg

het is een heel verhaal geworden maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

3. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Tja..
    Ik heb zelf ook niet écht echt werk. Ben nagelstyliste maar aangezien de crisis overal valt dat op dit moment een beetje vies tegen. Mag blij zijna ls ik af en toe een klantje heb. Daarnaast heb ik een eigen webshop in piercings, wat redelijk loopt. :) Ik verdien geen bakken met geld, maargoed.. Tis leuk voor erbij.
    Mijn vriend heeft wél vast werk dus we hebben sowieso een lekker inkomen elke maand. Daarnaast heeft hij zelf ook nog een klusbedrijf waar hij in het weekend vooral mee bezig is, en daar verdient hi jook heel erg lekker mee... Dus al met al hebben we een leuk bedrag over in de maand.

Ik ben 19, mijn vriend 30.. Dus dat scheelt ook nog een heleboel. Maar iedereen accepteerde het. Ze zien hoe we met elkaar omgaan, hoeveel we om elkaar geven en dat is wat telt... En tja... Ik kén mjn vriend al heel erg lang.. Maar héb er nog niet zolang mee... Dus voor mij was het erg moeilijk om het tegen mijn schoonouders te vertellen dat we zwanger waren. Ik had zaterdags een positieve test in mijn handen en 's avonds zaten we al bij mijn schoonouders... En die waren DOLenthousiast! De zondag hebben we het aan zijn oma's verteld, en aan zijn zussen, en ook die vlogen ons aan!

Tis echt maar net hoe je ouders reageren.. Mijn ouders reageerde ook blij, maar niet zo blij als mijn schoonouders. Tja, ik ben immers 19 en 'vergooi' toch een beetje mijn 'jeugd'. Ik ga niet meer studeren dus zal voorlopig een thuiswerkende moeder blijven.

4. Opening

Opening Niet meer actief

ik ben wel gewoon van plan mijn studie af te maken alleen een half jaartje later dan anders ik ontvang dan nog gewoon studiefinanciering met extra toelage dus dat is allemaal geen probleem mijn ouders mogen alleen mijn vriend niet zo maar ja 24 is toch ook niet echt jong of vergis ik me?

5. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    NEe hoor, 24 is een normale leeftijd om kinderen te krijgen :)

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ik heb het gewoon verteld het is van beide het eerste kleinkindje. Als ze niet blij waren is dat hun probleem en niet die van mij :D! Zo simpel is het.

Mijn vriend is 21 heeft vast werk en het inkomen hoger dan een 23 jarige dus we hebben niets te klagen. Ik werk niet ik volg thuisstudies en doe ook nog lekker mijn eigen ding. Als je kinderen hebt/krijgt kan dat nog steeds hoor allemaal dus dat jeugd vergooien vind ik altijd zo'n onzin. Moeten ze tegen mij toch echt niet zeggen. :D

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @arianne22: ik heb ook geen baan en wij redden het hier pima. 'toekomst vergooien' ja je kiest er zelf voor en als jij dit als toekomst ziet, gooi je dus niks weg maar creeer je het juist. Jij weet als geen ander wat je wilt met jouw leven. Ga je eerst voor een cariere of kies je voor een gezin. Jouw keuze is duidelijk en je ouders zullen grof gezegt dat maar moeten slikken. Hoe je het beste je ouders kan vertellen? Als ze er in 2007 al niet 100% achter stonden zal er denk ik geen goeie manier zijn. Maar ze zullen echt wel blij zijn voor je hoor, het is tenslotte hun kleinkind. Ik heb het mijn ouders gewoon recht in hun gezicht gezegt: pa ma ik ben zwanger. en dan gewoon hun reactie afwachten. Meer kan je eigenlijk niet doen denk ik, maar dat is mijn ervaring, elke ouder reageerd ook anders. Mijn beide ouders waren 10min lang stil en hadden niet echt een gesproken mening. Mijn schoonvader begon als een 3jarig kind door de kamer te rennen half jankend dat hij opa gaat worden en de hele buurt wist het binnen een half uur haha

hoe je het ook doet, ik wens je veel succes and remember: alles komt op zn pootjes terrecht!

8. Opening

Opening Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties

ik ga het ook gewoon zeggen ik wil alleen eerst mijn echo afwachten op 10 maart dan heb ik wat meer zekerheid ik denk niet dat ze er blij mee zullen zijn maar inderdaad het is mijn keuze en ik vind niet dat ik mijn toekomst vergooi ik zal me waarschijnlijk helemaak opvreten als ik het moet zeggen haha maar goed dat komt wel goed ik laat het jullie natuurlijk weten dank jullie wel!

9. noddy

noddy Lid

2 dec 2008
    18
    0
    0
    hey allemaal,

Ik had heel lang niet gekeken bij dit topic...maar wat een reacties wat leuk zeg. Dit had ik niet verwach toen ik ermee begon. Leuk om te lezen hoe iedereen reageert. Allemaal gefeliciteerd en lekker genieten van jullie zwangerschappen!

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    arianne22: bijna je echo he. Ben je al zenuwachtig?

Hier vallen de laatste loodjes best zwaar aangezien ik ook krampen heb en niet meer zo comfortabel slaap :D Nog even volhoudennnn!

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hallo dames

Mag ik mij hier ook komen aanmelden? Ik ben Stephanie 21j en ik ben al 5 jaar samen met mijn vriend die er 24 is. En in augustus verwachten wij onze eerste spruit. Een klein maar welgekomen ongelukje.

Liefs Stephanie

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Stephanie gefeliciteerd en welkom :D! Al last van kwaaltjes?

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    welkom meid...hoe voel je je...

14. Opening

Opening Niet meer actief

ja inderdaad bijna mijn echo ben echt heel nerveus als de echo helemaal goed is ga ik het eerste pakje kopen samen met mijn vriend

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Leukk :D ik duim voor je op het beste nieuwss. weet nog wel dat ik ook zo zenuwachtig was had de eerste keer een lege vruchtzak dus bij de tweede zwangerschap kreeg ik een echo met 6 weken was me toch nerveus zeg!

Iemand nog wat leuks gedaan vandaag?

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja wij zijn nét klaar met de kamer verven voor de kleine !
    muur was knal rood en is nu mooi donker bruin, en op vloer licht vinyl puzzelstukjes motiefje!

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Dat is altijd leuk om te doen :D. Hier alleen maar rotklusjes gedaan zoals papierwerk en opschuren van dingen. Babykamer is gelukkig hier helemaal klaar voor gebruik. Kijk er elke dag even in :D zwijmel dan helemaal weg.

18. Opening

Opening Niet meer actief

eerste echo gehad mag over 3 weken terugkomen ben nu 8 weken en 4 dagen alles isgoed ben zo blij

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Superrr :D heel gaaf he zo'n echo?

20. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    zozo lekker druk hier, ik kom me ook maar ff melden haha.
    Ik ben nathalie en ben 20 eind maart 21 en mijn vriend is net 18, niet echt negatieve reacties gehads in het begin alleen mijn vader en zijn moeder plus een paar mensen die zeiken of het wel de juiste beslissing is het te houden.
    Leeftijd is idd maar een getal en niet meer dan dat, of je er klaar voor bent ligt geheel aan je levenservaring en eigen gedrag mentaliteit.
    1 mei verwacht ik mn ventje en is me eerste kleintje ook :p
    Meiden geniet lekker van je zwangerschap! na de 20 weken gaat het hard ( vond ik zelf ).
    Ik heb wel het geluk gehad dat ik weinig last ergens van het gehad, nog steeds niet overgegeven :D:D alleen nu maagzuur last van me rug en af en toe een erg harde buik.
    Alleesn best veel aangekomen :$ snoep zoveel haha maar dan zeggen mensen om me heen altijd van : ja nu mag het je bent zwanger :p
    Toch wel iets teveel van het goede vind ik zelf :( maarja zodra het weer kan lekker lijnen :D

xxx

Deel Deze Pagina