Hoii en gefeliciteerd met je zwangerschap zie dat je ook in je laatste loodjes zit. Soms valt het me wel zwaar hoor dan wil ik wat doen en dan ben ik zo suf en duf/moe en lukt het niet. Maar voor de rest ook niets te klagen.
Pff ja klopt ik betrap me erop dat als ik de trap op ben gelopen dat ik dan neerplof en zwaar adem haha. Nu ben ik het toch best een beetje zat en ben ik blij als ik me lichaam weer teug heb moet ik eerlijk zeggen, me kleine ventje ligt er al klaar voor. Ahg nog eventjes en dan is het zover, jij ook al bang/enuwachtig voor de bevalling?
Jaa behoorlijk eerst ook alleen heel nieuwschierig maar toen ging ik veel op internet lezen over bevallen en alles wat erbij komt kijken Dat heb me toch wel behoorlijk wat angst bezorgd Bijv dat je je ontlasting laat lopen, 3de graads inscheuringen en verhalen over helse pijn ja vond ik nogal een eng verhaal. Maar wat wel altijd idd naar voren komt het moment dat je kleintje eruit is en je hem/haar voor het eerst aankijkt en vasthoud, daar kijk ik wel zeker naar uit !
Dat soort verhalen lees ik niet hahah ik er gewoon nuchter in en ik laat het allemaal over me heen komen.
Geef ik je groot gelijk in haha had het ook niet moeten doen, was alleen zo nieuwschierig maargoed als het moment daar is laat je het allemaal over je heen komen en zal het hoop ik allemaal wel meevallen
Ja precies en er komt een moment dat je wilt dat het eruit komt hahahah ! Ik volg ook yoga dus ik ken bepaalde ademhalingsoefeningen en ik hoop echt dat het me lukt om ze tijdens de bevalling te gebruiken
ja heb ik soms wel al regelmatig dat ik wil dat ie eruit komt haha, kan ik weer een beetje normaal bukken en lidden e.d. Okej joga ja ik heb ook gelezen dat daar meestal op het moment weinig van terecht komt haha, ik heb er zoiezo helaas geen geld voor. Wel erg jammer ik heb namelijk last van hyperventilatie daarom ga ik zoizo in het ZH bevallen Hoop dat dat allemaal goed gaat komen.
Ja dat heb ik hyperventilatie bah daarom ben ik ook yoga gaan doen. Word soms vergoed door je verzekering bij jou niet dan?
nou zoals verwacht waren mijn ouders neit blij ik heb het nietzelf kunnen vertellen omdat de bekende die ik tegenkwam bij de vk mij voor was maar hun denken dat ik het niet kan dat ik de problemen niet overzie en nog niet genoeg van het leven genoten heb met problemen bedoelen ze onder andere de financiele crisis die eraan komt ik begrijp mijn ouders heel goed hoor en ik geef ze aan de ene kant ook gelijk maar aan de andere kant heb ik nu juist de drang om te bewijzen dat ik het wel kan en dat ik wel mijn school afmaak en mijn vriend werk kan vinden dit was even mijn verhaaltje ik ben helemaal verdrietig dikke ogen van het huilen maar goed mijn ouders hebben trouwens ook nog gezegd dat als ik het hou ze me niet zullen helpen en ik het alleen moet doen
shit zeg meid..dikke knuffel en ik hoop dat je je ouders kan laten zien dat je het wel kan en dat ze dan snel bijtrekken....
Oww meid wat jammer, maar omdat hun het er niet mee eens zijn op het moment betekend niet dat je alleen daardoor het maar niet moet doen. Luister naar jezelf en vaak komen ouders tot inkeer na een tijdje aan het idee te hebben kunnen wennen. Datzelfde had ik ook met mijn vader en hij is nu weldegelijk blij nu voor me, ik was/ben in zijn ogen nog steeds zijn kleine meid en plotseling ineens toch niet zo klein meer. Plus dat het ook nog een meespeelde dat hij zich ineens zo oud voelde. Maar je kan het weldegelijk aan hoor met je vriend, waar een wil is is een weg. suc6 hoop dat alles goed komt! xxx
Arianne beetje jammer van hun reactie laat het je verder niet beinvloeden en ga zeker niet twijfelen aan jezelf. Alles kan als je er maar moeite voor doet en je 100% inzet! Misschien draaien ze in de nabije maanden nog wel bij als ze dalijk een echofoto zien ofzo.
Hoe gaat het met iedereen en de zwangere dames ? Iedereen genoten van het weer van het weekend wat nu helaas voorbij is?