Haai ja heerlijk weer was het, alleen kan niet zoveel doen. Heb denk een urineweg infectie, krijg steken in me urine weg en heb echt constand het gevoel dat ik moet plassen. Verder erg vermoeiend als ik ergens een stuk moet lopen haha, maar dat hoort er denkwel bij Nog 6 weken te gaan ! hoe is het met jou en de andere dames natuurlijk?
hallo allemaal! ook ik ben nog jong wordt in september 24 en verwacht in november ons eerste kindje! heb tot nu toe alleen maar leuke reacties gehad maar alleen mensen die dicht bij ons staan weten het nu... mijn vriend wordt over een paar maandjes 27. we wilden eigenlijk al eerder maar het is pas gelukt na 16 maanden! wel ben ik bang dat ik straks reacties ga krijgen op mijn werk, ik werk namelijk in een winkel en daar weten heel veel mensen niet dat ik 6 jaar een vriend heb.. als ik dat vertel reageren ze namelijk al van: woow dat wist ik niet! werden jullie trouwens in t begin ook gelijk dik? ik ben echt al 4 kilo aangekomen :S
Idd ook nog jong gefeliciteerd ten eerste en ten tweede wat andere zeggen moet je je niet zo druk over maken In het begin Pff heb het eigelijk totaal niet bijgehouden was wel wat aangekomen in het begin al, denk dat ik het bewust niet heb bijgehouden hoor haha. Over dat aankomen moet je je ook niet teveel zorgen over maken, ik moet zeggen dat ik ook erg veel ben aangekomen (ben blij dat ik niet weet hoeveel anderwsword ik erg verdrietig haha ) Na je zwangerschap werk je dat er gewoon weer af Oww heb je best lang over gedaan dan, ja bij mij was het per ongeluk dus heb er geen moeite voor hoeven doen. Een heel voorspoedige zwangerschap toegewenst! xxxx
Ik werd niet meteen dik maar nu met 23 weken ben ik al wel 8 kilo aangekomen.... dat schijnt wel veel te zijn.... Ik krijg van mijn famillie dichtbij positieve reacties maar verder is het niet echt positief. Van mijn vriends kant (zowel vrienden als familie) is iedereen wel positief.
Hier ook alles goed ongeduldig aan het aftellen elke dag haha ! Wel last van maagzuur en snel moe maar dat halen wel lekker in met dutjes doen overdag. Dropfruit welkom en gefeliciteerd gewoon lekker die mensen laten gaan mensen hebben altijd wel hun mening klaar (meer een vooroordeel). Gewoon je ene oor in laten gaan en de andere weer uit als jullie maar gelukkig zijn. Mijn gezinnetje gaat voor iedereen zijn mening ik leef me leventje lekker zoals ik dat wil en ben dolgelukkig en daar gaat het om vind ik. Ik ben in 36 weken tijd 12 kilo aangekomen
owjeee als ik dat zo hoor is 4 kilo wel veel hoor... ! helluppp! haha maar goed ben ook vanaf dat ik het wist gelijk gestopt met roken, en meestal als ik stop dat kom ik wel een paar kilo aan, dus het zal wel een combinatie van beide zijn, hoop ik! @ pricilla: ik denk idd ook wel van ieder zn mening, maar toch hoop je stilletjes dat iedereen leuk reageert! we zullen zien..!
gefeliciteerd en niks van anderen aantrekken zou ik zeggen... ik ben nu 3,5 kilo aangekomen en ben bijna op de helft...hoe voel je je verder...niet misselijk ofzo?
nou dat is dus t gekke: ik ben helemaal niet misselijk! alleen last van grote/pijnlijke borsten en verder gewoon dik.. en heeeeeel veel plassen! zijn er meer mensen die niet misselijk zijn en toch al in de 7de week zijn?
ik was alleen rond de 9de week niet zo lekker, maar je hoeft je helemaal niet slecht te gaan voelen hoor. Ik heb ben gedurende mijn zwangerschap helemaal niet wezen kotsen alleen heel zelden een beetje misselijk, en vooral in het begin nergens last van gehad. Dat je zoveel moet plassen nu al vind ik wel heel raar, daar heb ik namelijk helemaal geen last van gehad, alleen nu.
Hee meiden, Mag ik me aansluiten bij jullie clubje? Ik heb vandaag getest, en ik ben zwanger! Zal me even kort voorstellen : Ik ben linda, 22 jaar oud en woon samen met mijn vriend. We gaan over 1.5 à 2 jaar trouwen.. (nog geen datum gekozen... waren beetje aan het wachten op de zwangerschap! hihi) We zijn nog geen half jaar bezig, dus is snel gegaan! Liefs, linda
Heej linda welkom en gefeliciteerd! Zo zeker lekker snel gegaan, en nu heel spannen vooruitzicht wat het gaat worden he WIl je het wel weten ? ik wel hoor wou niets anders Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap toe! xxx
Pfoeee hahha daar had ik nog niet eens over nagedacht! Het is nog zo onwerkelijk! Ik was net ff aan het kijken op internet wat je allemaal moet regeln in de eerste weken...hihi. Over weekje of 2 maar eens de huisarts bellen.. Ik dénk dat k wel wil weten wat het is want ik ben ongelooflijk nieuwsgierig aangelegd hihi.. maar we zien wel
Nee idd dat had ik ook ! totdat je je kleintje voor het eerst op de echo ziet ! De tranen sprongen bij ons bijde in de ogen, echt super! Ja je zou ook alvast een afspraak kunnen maken en dan geven hun je een formulier met de verloskundigen bij jou in de omgeving Die moet je dan bellen en dan maak je een afspraak voor als je ongv 9 weken bent, krijg je gelijk je echo ook Voor mij alweer de laatste weekies, spannend Kan het me ook niet voorstellen dat mensen het gewoon niet willen weten hihi ook moest en zou het weten voor alvast kleertjes te kopen en een naam bedenken. Plus dat ik het tegen zoveel mensen kon vertellen wat het is Dit is echt het mooiste wat er is, moet ik wel erbij zeggen als je net zo een fijne zwangerschap krijgt als ik hoor haha. Ik lees nogal veel dat vrouwen zich zo beroerd voelen en dat heb ik totaal niet gehad xxxx
Ik ben benieuwd hihi.. Tot nu toe heb ik nergens last van.. maar ik zit ook nog 2 dagen voor mijn nod dus tis nog heeeel pril! Nou, net gesport dus ga eventjes douchen! Tot later weer!
hee meiden, ik ga me afmelden hier helaas.. Heb een miskraam gehad.. Jullie veel succes verder in de zwangerschap en ik hoop me snel weer te kunnen toevoegen bij jullie.. Liefs