Hallo allemaal, Wij zijn nu al bijna 12 maanden aan het klussen, maar tot nu toe is het nog niet gelukt. Helaas Maar ja dat kan ook wel aan wat dingen liggen, we zijn namelijk een jaar geleden verhuisd naar het buitenland en toen ook meteen gestopt met de pil. Dus jullie begrijpen het veel stress weinig klussen. Begon met cyclus 29 dgn, hoogste 42 dgn en is nu rond 32 dgn. Beetje lastig, maar daarnaast merk ik altijd meteen aan mijn lichaam dat ik ongi wordt. Maar deze ronde is het anders. Ik heb sinds zaterdag hevige pijn in mijn borsten (op zich niet vreemd, heb ik altijd voordat ik ongi wordt) en ook dat ongi gevoel in mijn buik. En wordt ik dan ook na 1-2 dagen ongi. Maar dat is dus deze keer niet zo. Ik snap er niets van. Loop nu dus al dgn mezelf gek te maken (terwijl ik me de andere mnden niet zo druk om maakte, had ik last van mijn borsten en voelde in dat gevoel, dan wist ik genoeg). Deze keer is het anders, ik word maar niet ongi. En dan zullen jullie natuurlijk meteen roepen doe dan een test! En dat ben ik nu dus ook, want heb net test gedaan en is neg. Zit nu op 33ste dag van mijn cyclus, kan dus nog alle kanten op. Mijn vraag is dus eigenlijk (sorry voor lange verhaal, maar moest toch ff uitleggen hoe het precies zat) herkennen meer vrouwen dit? Ik heb dit nog nooit gehad. Had zelfs gister en eergisteren geen gevoel ik mijn buik, vandaag denk ik weer wel. Weet het niet zijn rare pijnen in mijn onderbuik. Ik word er helemaal gek van en mijn man helemaal (van mij). Waarschijnlijk moet ik gewoon geduld hebben en als ik nog niet ongi ben over 3 dgn opnieuw testen. Maar ja soms wil je het gewoon meteen weten. Dit voelt gewoon anders. Misschien nog enkele tips of ervaringen? Alles is gewenst. Groetjes en bedankt.
Lieve patries, Je lichaam kan je zo voor de gek houden weet er alles van. Iedere maand voel je wel wat anders maar nee hoor de duivels stonden weer op de stoep. Laat je niet gauw verleiden heb ik nu eindelijk na 7 rondes ook geleerd. Ik trap nu nergens meer in. Ben ik twee weken over tijd dan gooi ik er pas een test tegen aan. Pas nu heel erg op. Liefs Lover