bedoel in mijn fotoalbum?/ ik heb geen fotoalbum aangemaakt? snap het niet? ik ben nog nooit zwanger geweest... groetjes
Hoi Meis, Jessey heeft de verkeerde voor zich, ze noemt je ook Pjetje, zo heet inderdaad een mede forummer die haar kindje is verloren. En zij heeft er foto's van in haar album staan. Communicatiefoutje dus... Liefs Nies
Nee, daarom heb ik ff kleine uitleg gegeven, kon me heel goed voorstellen dat je er niets van begreep. Liefs Nies
Ik ben 22, mijn mannie is 34. Vanavond zou ik eigenlijk moeten beginnen met mijn nieuwe pilstrip, maar ik laat hem liggen
Maisy heeft er niet bij gezet dat ze er op die leeftijd bewust voor heeft gekozen... dus ik zou niet al te snel een conclusie trekken... Verder ben ik 23 en we gaan dus ook voor ons eerste kindje! Groetjes Terug ook uit Twente!
Ik ben nu zelf 24 en misschien 25 als ons eerste kindje geboren word. Mijn vriend word ik december 26. Of dit jong is weet ik niet... Het is een gevoel dat je krijgt. Ik vindt 23 (peetje) niet echt superjong ofzo. Ook de groet'n uut Twente!
neej ik vind 23 ook niet superjong maarja... als je gezellig wilt kletsen met een twentenaar voeg me maar toe op msn hoor lijkt me gezellig... ik zie het wel groetjes petra
Ik vraag me wel eens af of meiden die echt heel jong moeder worden (onder de 18 vind ik erg jong) of ze er dan zelf voor gekozen hebben of dat het je overkomt. Normaal durf ik zoiets niet te vragen, want dit onderwerp kan erg gevoelig liggen bij sommigen, maar ik wil het wel eens van forumbezoekers weten. Wie werd hier onder de 18 voor het eerst moeder en was het gepland? Hoe deed je dat dan met de vader en opleiding, school, al het financiële? Even voor de duidelijkheid dit is niet aanvallend bedoeld, maar toen ik een jaar of 16 was, was ik er nog helemaal niet aan toe om een kind te krijgen. Pas toen ik verkering kreeg met mijn huidige man (toen was ik 18 ) bleek het opeens niet meer uit te maken, want ik wist dat we voor elkaar bestemd waren. Uit praktisch oogpunt hebben we er wel bewust voor gekozen om te wachten, te trouwen, mijn studi afmaken, huis kopen, enz. Een hoop vragen en ik hoop dat er een aantal meiden zijn die het leuk vinden om hier meer over te vertellen.
hallo ik ben zelf ook 24 en wij hebben sinds kort ook besloten om aan kinderen te beginnen.en ik vind mij niet te jong daar voor ik ben er gewoon an toe. groetjes fempje
Hoi, Ik ben 22 jaar, wordt in december 23. December stop ik met de pil en eind februari gaan we voor het eggie. Ik heb niet het gevoel dat we te jong zijn hoor, al doet de omgeving soms anders denken. mijn vriend is even oud, maar we zijn er gewoon aan toe.. groetjes Suus
Ik denk dat ze niet de verkeerde Petra voorzich heeft hoor, want Pjetje heeft ook op deze topic namelijk gereageerd! Maar dit even terzijde! Ik was ook 23 toen ik gestopt was met de pil, het heeft alleen iets langer geduurt voodat ik zwanger raakte (door omstandigheden), ik was 24 toen ik de eerste keer zwanger raakte!
Karina, je hebt helemaal gelijk meis!..Het werd dan verkeerd begrepen door Peetjuh ... Logisch ook natuurlijk, het berichtje kwam direct onder haar reactie. Nou goed, dan weet Peetjuh het in elk geval , toch!
Ik ben 19 , bijna 20. Ben al zwanger geweest (mk) Nu gaan we het weer opnieuw proberen. Wat is leeftijd? als je er aan toe bent, gewoon lekker doen dan toch! 8)
sorry, maar dit komt bij mij over als een aanval (misschien, helemaal niet zo bedoelt). het kan ook een andere reden hebben dat ze zo vroeg al een kindje heeft gekregen.. het lijkt mij niet gepland, maar ieder kan zo een reden hebben.
hoi Ik was 21 toen ik zwanger werd van mijn eerste, afgelopen april helaas aan het eind van de zwangerschap misgegaan. Ben nu net 22 en zwanger van mijn 2e kindje en inderdaad, ik denk dat de juiste leeftijd is wanneer je er samen met je partner aan toe bent. Heel veel succes met je zwangerschap geniet ervan. iedereen trouwens die zwanger is groetjes nathalie
Als ik de keus had gehad was ik ook liever eerder begonnen, Maar ja het hebt het niet altijd in de hand. Groetjes Beeb
Nou ik ben zelf 26 en ben zwanger van 3e kindje. Ik heb er zelf voor gekozen. Ik wilde eerst 1 kindje. Eerste was gepland. Tweede was ongepland maar WEL GEWENST als je haar nu ziet dan denk je o wat een boefje. Iedereen is dol op haar. Echt te gek voor woorden. En derde is gepland. Zo zie je maar weer, ik ben harstikke jong. Mijn vriend is trouwens bijna 31. Jonge ouders, maar dolgelukkig. Ik vind zelfs dat leeftijd er niet toe doet, als je echt klaar ervoor ben. In alle opzichten.
ik ben 24 en heb een dochter van bijna 9 maanden. Ik was 23 toen ik zwanger werd. Ongepland, maar zeer gewenst! Nu gaan we heel bewust voor een tweede! leeftijd maakt idd niets uit, als je er maar aan toe was.