Ik heb niet alles gelezen, maar ik kom ook even inbreken hoor! Wow een paar nieuw zwangeren, gefeliciteerd! Ik ben Esther, 21 jaar en mama van Dariënne (08-06-2004) en Yashyra (17-09-2006) en wij zijn bezig voor een derde (vierde, heb nog een miskraam gehad voor Yashyra) kindje..! Sinds gister is officieel al het hCG van mijn vorige zwangerschap uit mijn bloed en nu kan het klussen beginnen! Was nogal vervelend want ik dacht dus overtijd te zjin en had vals-positieve zwangerschapstesten.. Nou ja, nu weet ik tenminste zeker dat als ik nu een positieve test krijg, dat dat resultaat ook echt klopt! Betreft hoe lang we erover hebben gedaan: Dariënne in 1 keer raak, Yashyra in 2 keer raak en de zwangerschap die in een miskraam uitmondde was ontstaan na het vergeten van welgeteld 1 pil..... Ik ben nogal vruchtbaar dus..! Femke, ik wou dat ik jou wat van mijn overtollige vruchtbaarheid kon geven...... Liefs
hey meiden, ik heb ook niet alle verhaleb gelezen maar wil mezelf wel even aanmelden hahaha ben zelf 22 en mijn vriend is 28. wij kennen elkaar al 17 jaar, zijn samen opgegroeid en wonen nu 2 jaar samen in een mooi koophuisje in eindhoven. wij hebben het samen goed voor elkaar, geld, een huis, beide een baan etc etc. dus waarom niet? wij zijn nu heel gelukkig samen zwanger. we hebben er 5 maanden over gedaan.
Ik vind ook dat je als er klaar voor bent, het niet uitmaakt hoe oud dat je bent. een vriendin van mij is zwanger, 24 jaar, en de verloskundige had wel 10 x gezegd hoe jong dat wel niet was #-o beetje raar toch? mijn vriend en ik hebben ook de kriebels (25 en 23 jaar) maar ivm studies willen we nog een jaartje wachten. al was het laatst wel raak dacht ik
Hai, nou ik en mijn vriend zijn beiden nog 21 jaar als de kleine komt (worden in jan en feb 22) de zwangerschap kwam volkomen onverwacht voor ons en we waren er nog niet klaar voor.. mijn vriend had net een huis gekocht voor hem en zijn zus (3k woning, lang verhaal allemaal) nu wonen we hier nog steeds met zn 3en en de baby komt straks bij ons op de kamer, het is natuurlijk allemaal wel passen en meten (ik slaap nog steeds op een hoogslaper (10x de trap op en af in de nacht is niet fijn ) maar toch is de kleine wel gewenst.. wat het financiele gedeelte betreft.. Ik ben er tijdens mijn zwangerschap uitgegooit op werk dus zal zo weer werk moeten zoeken, rondkomen is nl best moeilijk.. voorla als je met 3 in huis woont en 2 alles betalen Ik ben er nu helemaal gewend aan dat ik een kleine krijg en stiekem, ondanks een moeilijke zwangerschap zou ik best nog een 2e willen hierna.. Maar dan zien we later wel..
Hallokes, m'n eerste van de eerste maand, maar is in een miskraam uitgemond, m'n 2 de een 5 maand, was er teveel mee bezig. Onze jongste was een verrassertje, nam de pil, gaf borstvoeding en was zwanger.... een vechtertje is ze altijd gebleven
ik wil ook even inbreken . Ik ben 24, heb een dochter van bijna negen maanden en we zijn nu in ronde 6 voor de tweede Mijn dochter was niet gepland, maar zeer gewenst. Ik heb gelukkig weinig opmerkingen gehad over mijn leeftijd. Mijn vriend (ook 24) krijgt er veel meer opmerkingen over Ik werk zelf ook niet en heb mijn studie na de geboorte van mijn dochter opgegeven, maar ik wil erg graag weer een opleiding beginnen. Mijn vriend werkt als leraar op het voortgezet onderwijs. Erg breed hebben we het niet, maar we komen prima rond .
ik was 16 toen ik zwanger was van mijn dochter. die is inmiddels 9 jaar en mijn ouders zijn alle 2 nog geen 50 en vinden het super leuk! kunnen zo ook nog eens wat doen met hun kleinkind. maar je weet pas hoe en wat als je het mee maakt. dus dan is het gezegde van er anders tegen op kijken echt wat anders. geweldig juist dat ze nu hun 5de krijgen. dat getuigd mij van volwassenheid! ik ga nu pas voor een 2de, helaas kon het niet eerder. anders was mijn gezin ook echt al wel groter geweest. succes, en wat is nou jong?
Ik ben 22 jaar en mijn vriend 25 jaar. We willen graag zwanger worden en zitten nu in de vijfde ronde. In mijn omgeving krijg ik geen negatieve reacties vanwege onze leeftijd. Liefs Jinky
Ik ben 22, mijn man 26. Veel mensen dachten al dat het niet lang meer kon duren bij ons. We hadden 5 jaar verkering, woonden al 3 jaar samen en wilde op 6-6-2006 trouwen. ivm de zwangerschap hebben we dit vervroegd. Veel van mijn vrienden studeren momenteel nog en denken aan alles behalve kids, maar ze be/ver-oordelen mij niet. Ik zou het niet leuk vinden als ze zouden zeuren dat ik te jong ben, maar zou het me niet al te veel aantrekken...
hallo ik ben 24 en mijn vriend ook... ik wil ook gaan stoppen met de pil. Wij hebben een huis 2 auto's alles goed voor elkaar enz enz .. maar dan zijn er nog steeds mensen die dan zeggen ben je niet veel te jong om aan kinderen te beginnen! dan geef ik altijd als antwoord : moet ik dan nog gaan backpacken door de wereld zodat ik dan wel aan kinderen kan beginnen omdat ik dan meer gezien heb van de wereld!tja op en aanmerkingen krijg je altijd, ook als je alles goed voor elkaar hebt! dusss ik zou zeggen als je er zelf en samen aan toe bent waarom niet? lijkt me heerlijk als mijn kind 25 is en dat je dan zelf ook pas eind in de 40 bent! ik heb zelf ook een jonge moeder en vind dat heerlijk! veel succes allemaal! Groetjes
hallo ik ben 24 en mijn vriend ook... ik wil ook gaan stoppen met de pil. Wij hebben een huis 2 auto's alles goed voor elkaar enz enz .. maar dan zijn er nog steeds mensen die dan zeggen ben je niet veel te jong om aan kinderen te beginnen! dan geef ik altijd als antwoord : moet ik dan nog gaan backpacken door de wereld zodat ik dan wel aan kinderen kan beginnen omdat ik dan meer gezien heb van de wereld!tja op en aanmerkingen krijg je altijd, ook als je alles goed voor elkaar hebt! dusss ik zou zeggen als je er zelf en samen aan toe bent waarom niet? lijkt me heerlijk als mijn kind 25 is en dat je dan zelf ook pas eind in de 40 bent! ik heb zelf ook een jonge moeder en vind dat heerlijk! veel succes allemaal! Groetjes
Niks mis mee; jonge ouders! Maar ja ieder z'n eigen mening. Ik ben zelf 25 en mijn man 31. Zitten nu in de eerste ronde voor een kindje!
Bedankt dames! Ik houd jullie op de hoogte. En om bij het onderwerp te blijven: Wij waren vanaf mijn 25e bezig. Alleen had mijn lijf het anders gepland. Ben nu blij en val eindelijk eens binnen de gemiddelden (in Nederland ben je toch gemiddeld 29 als je voor het eerst moeder wordt?!?) Al alles goed gat beval ik twee weken voor mijn 30e. groetjes van een verwachtingsvolle Femke
Ik ben nu 22, ik was net nog 21 toen ik bevallen ben van Serjenka. Nu zijn we reeds begonnen aan het klussen voor een tweede wonder.
Hoi hoi, ik ben 20 en ik ga over een paar maanden trouwen. Mijn mannetje is dan 25. Ik ga eerst nog een halfjaar aan de pil. Ik stop als ik 21 wordt. Dus ik kan ook heel jong moeder worden, maar wel leuk toch? Jonge ouders voor kindjes? Mensen mogen mij wel toevoegen op MSN om te praten over vroege kinderwens e.d.