Jong zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Silvaantje, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Ik ben 23 en net zwanger. kVind mezelf niet jong hoor, ik wilde het m'n hele leven al :D En we hebben er best een poos op moeten wachten, dus extra leuk !!!

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    gefeliciteerd friemelien!
    hopelijk heb je een fijne zwangerschap
    liefs

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Leuk juist al die jonge moeders trouwens!!!
    Genieten doe je toch ook met een kleintje!!! en misschien nog wel bewuster ook!!! allemaal een beste zwangerschap gewenst meiden ;)

4. Loontje23

Loontje23 Actief lid

15 nov 2011
    212
    0
    0
    ben vooral bezig met het gezin :)
    ik was 20 toen ik beviel van de eerste, nu ben ik 30 en zwanger van de vierde :) ook ik kreeg reacties, maar weet je, als jullie er gelukkig mee zijn, laat de rest lekker praten, jullie geluk en die van de kleine is het belangrijkste... geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd

5. Bounce

Bounce Lid

30 dec 2010
    89
    0
    0
    Antwerpen
    Proficiat! Ik ben 22 jaar dus ik reken mezelf toch ook bij de jonge moeders. Maar het was wel een heel bewuste keuze. Nog een goede twee weken en ik zit over de helft :D

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    nou meid gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

ik was 22 toen onze eerste kwam nu inmiddels moeder van 2 jongens en ben 26 en hoop volgend jaar weer moeder te mogen worden van onze derde uk

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd! Leeftijs is maar een getal. Het gaat erom of je leven lekker op de rails zit. Ik ben zelf 27 en zwanger van de eerste. Maar bij mijn zwangerschapscursus en bij het zwemmen voel ik me net een tienermoeder. Zoveel vrouwen die tegenwoordig wachten tot ze diep in de 30 zijn. Je kan maar beter iets te jong zijn dan iets te oud toch?!?! :D

Enne, als je om je eigen naam klikt, kom je in je eigen profiel en kan je onder het tabblad statistieken zien waar je berichten geplaatst hebt.

8. MamaVanGi

MamaVanGi Lid

11 okt 2011
    22
    0
    0
    Ik ben nog een student en bijn afgestudeerd. Daarn
    Rotterdam
    Hey ..

Gefeliciteerd! en ja wat is jong? Ik was 20 toen ik zwanger raakte 21 toen mijn zoontje geboren was!

Nu ben ik 22 en vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben en dus 23 ben als ik beval van mijn 2e spruitjjeee

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Allemaal gefeliciteerde jonge moeders! Super leuk juist

10. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hey Silvaantje,

Ik was bij de oudste ook "ongepland" zwanger en was toen 21 jaar. Nu ben ik 26 en heb 3 gezonde kids op de wereld gebracht. Bij de eerste zwangerschap kreeg ik heel vaak de vraag of ze me mochten feliciteren als ik het vertelde (ben redelijk katholiek en was nog niet getrouwd toen ik zwanger raakte dus mensen wisten niet of we blij waren met de baby)... de ergste reactie die ik kreeg was van mijn mentor (zat toen 1e jaar PABO) ze vroeg waarom ik geen abortus liet plegen want ik liet een kind mijn carriere toch niet verpesten???? (nu vind ik dat sowieso een erg brutale vraag maar zeker als je een opleiding doet met kinderen kan ik me niet voorstellen dat iemand zo'n vraag stelt....) Maar zodra we vertelden dat we wel blij waren met de zwangerschap waren ze (na de 1e shock ;)) wel (bijna) allemaal positief. Iedereen vond het super (niet zozeer de situatie maar zeker wel de zwangerschap)... Manlief en ik waren al verloofd en zouden na een jaar of 2 goed sparen gaan trouwen, maar met de baby op komst hadden we besloten om dan maar wat sneller te trouwen. We zijn 6 weken na de geboorte van de oudste getrouwd.

Heel hartelijk proficiat met je zwangerschap en geniet ervan!!!!!

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ben het met Mammadoe eens. Toen ik bij de vk kwam voor de eerste keer zei ze me dat ik lichamelijk gezien de meest ideale leeftijd had om zwanger te worden. Maar heb me bij vk vaak een tienermoeder gevoeld... vooral in de wachtkamer. Daar zaten echt vaak oude(re) (of iig ouder uitziende) mums-2-b.. die dan ook pas zwanger waren van de 1e ofzo. Vond het ook grappig toen ik voor 3e, 4e en 5e zw. naar zh of vk moest... je trekt op een of andere manier dan toch de aandacht als je al 2 of 3 kids bij je hebt... ;)

12. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd,.!

Hier 19 1ste kindje 21 2e kindje 22 net positief gestest!!!:)

en ik was zeker niet te jong,.heerlijk!!!

13. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    hoi mama van 2 schatte

Leuk om te lezen dat je dat niet te jong vond en je er dus goed bij voelde!!
    En van harte met je 3e zwangerschap!!;)
    super leuk

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik ben 20 en 24 weken zwanger :)
    Helemaal gepland hoor!! Ik was al ruim 8 maanden van de pil af..
    Woonde nog thuis.. maar vond dat geen 'probleem' was er van overtuigd ruim op tijd een huisje te vinden! En ja hoor! Begin januari krijgen we de sleutel! En hebben nog lekker ruim kunnen sparen met 2 fulltime banen! :) Contract verlengd ondanks mijn zwangerschap:) Dusja!! Nu een gezond kindje op de wereld zetten is het belangrijkste <3

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi mich18
    Super leuk gefeliciteerd!!!
    Zo te horen goed voor elkaar allemaal zwanger en bijna de sleutel van jullie eerste huis! Dubbel op ;)
    Geniet ervan liefs

16. eessrraa

eessrraa Lid

14 dec 2011
    35
    0
    0
    Ik ben 21 jaartjes. Ben bijna 3 jaartjes getrouwd en bijna 8 weken zwanger!

17. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    gefeliciteerd !

Deel Deze Pagina