Hoi meiden, In april 2013 mama geworden van een prachtige dochter. Sinds mei 2014 bezig voor een brusje. In oktober 2014 een miskraam gehad en sindsdien niet meer zwanger geweest. We zijn in augustus 2015 voor een aantal onderzoeken in het ziekenhuis geweest, alles was goed. Nu mogen we in maart 2016 weer terug komen, mocht ik dan nog niet zwanger zijn. Ik zou het leuk vinden om te kletsen met meiden die in een soort gelijke situatie zitten en dat 2016 ons jaar mag worden!!
Hey! Mijn dochter is in oktober 2012 geboren. November 2014 was m'n vriend eindelijk ook klaar voor een tweede, ik wilde al wel eerder 😉 Zoals je in m'n onderschrift ziet, heb ik net een miskraam gehad. Nu dus wachten op nieuwe cyclus. En idd, hopelijk wordt 2016 ons jaar!!!
Heftig meid ook een miskraam.,hoe ver was je? Heb je wel een regelmatige cyclus! Laat m maar gauw op gang komen, zodat jullie er ook weer voor kunnen gaan!
Nou idd. Was 7 weken... Maar we gaan er voor! Hoe vind je t zelf, dat jullie tot maart 2016 zelf mogen proberen?
Ook wij zijn bijna een jaar verder. Eind maart heb ik een miskraam gekregen bij 9 weken. Vanaf nov. 14 waren we bezig voor een brusje en in januari was het raak (lekker snel dus). Helaas werd dat een miskraam. Onze zoon is inmiddels 25 maanden en we verlangen naar een tweede. Ik loop wel in het ziekenhuis. Na de miskraam was met LF kort en daar krijg ik nu clomid, pregnyl en utrogestan voor. Afgelopen cyclus had ik voor de eerste keer een normale LF, joepie. Nu nog zwanger worden! Ik ben nog steeds heel positief over mijn kansen alleen rete-ongeduldig. 2016 wordt ons jaar .
Fijn dat er bij jou actie wordt ondernomen eiram. Hoe kort was jou lf als ik vragen mag.. die van mij is rond de 10- 11 dagen. Maar vonden ze in augustus bij de onderzoeken prima. Mawaikee.. eerst vond ik het wel goed om nog te wachten... maar vindt t nu toch wel heel lang duren. We zijn in maart bijna 2 jaar bezig.. Vandaag besloten dat ik een afspraak ga maken in Gent. Ze zijn een stuk verder daar en ik heb t gevoel dat mijn keizersnede en curettage samen het zwanger worden nu zo moeilijk maakt (in augustus alleen inwendige echo hier voor gehad).
Mijn lf was gemiddeld 8/9 dagen. Op de grens maar gezien mijn leeftijd 35 wilde ze er wel wat aan doen. Nu alles klopt wua cyclus hoop ik dat het snel raak is. Ben 2x zwanger geraakt in januari dus wie weet 😃. Ik overweeg ook nog acupunctuur...
Dat is inderdaad kort.. Laten we hopen dat deze januari weer een vruchtbare maand voor je is! Ik ben nu 2 keer bij een osteopaat geweest, dus ik hoop dat ze mij ook verder kunnen helpen. Ze voelde in ieder geval wel veel spanning, dus dat is ze nu aan het behandelen.
Dat zou voor mij ook de reden zijn voor acupunctuur. Merk toch dat de wachtweken extra spanning opleveren en dat wil ik zo veel mogelijk vermijden.
Fijn dat je LF nu goed was Eiram! Voor de miskraam was mijn LF tussen de 6 en 9 dagen. Toch zwanger geraakt. Maar als m'n LF nu weer zo kort gaat worden ga ik niet afwachten, en een afspraak maken bij de huisarts. Wat zou acupunctuur en osteopaat toevoegen dan? Puur om spanning te verminderen?
Bij mij was hij voor de miskraam langer zo'n 10/11 dagen. Daarna was hij korter. En het werd er niet beter op. Daarom ben ik naar de gyn gegaan. Acupunctuur schijnt bewezen te zijn qua ondersteuning bij vruchtbaarheid. Ik heb een mail gestuurd naar een acupuncturist om te vragen wat ze voor me kan betekenen maar ben wel positief!