Zwangerschapssymtomen zegt arts?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rose1982, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden!
    Ben afgelopen week ongie geweest, maar ben al 5 dagen erg duizelig,misselijk, voel me lam pff en alles doet me pijn.
    Gistermiddag werd ik nog beroerder werd echt heel licht in mijn hoofd(lijkt wel of ik tegen de vlakte ga) en kan al paar dagen niks eten word al misselijk als ik erover nadenk.Wel wat gegeten. Nu lag ik gisteravond in bed kon niet slapen was zo dol en misselijk, nog nooit zo'n eng,raar gevoel gehad. Heb s'nachts de HApost gebeld en we konden meteen langskomen. Hij me helemaal onderzocht suiker geprikt en bloed geprikt.
    hij vroeg of ik Zwanger was? Ik zo nee ben gewoon ongie geweest, want het leek erg op zwangerschapssymtomen. Wel daarna verteld dat ik 2 maanden geleden pil gestopt was. Nou alles zag er verder goed uit en moest even in de gaten houden of het weggaat anders vandeweek nog naar HA. Voel me nog wel licht in me hoofd. Meer meiden hier ook last van gehad! Want vind wel eng die duizelingen.

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Wanneer krijg je de uitslag van die bloedtesten?
    Sommige meiden zijn een soort van ongesteld,terwijl ze ook zwanger zijn. Heb je al een test gedaan?

3. Rose1982

Heb vorig weekend een test gedaan negatief!
    Hij heeft niet op zwangerschap geprikt!
    Omdat ik vertelde dat ik gewoon ongie ben geworden en vorige week een test heb gedaan.
    Moest wel in gaten houden anders van de week weer terug naar HA.

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    mijn zusje heeft ook zoiets gehad, zij is ´s nachts zelfs flauwgevallen. De ha dact ook dat ze zwanger was, en ze heeft zelf getest en de ha ook, maar dat was negatief,
    Inmiddels zijn we 3 maanden verder en weten ze nog steeds niet wat het was, maar ze is echt wel een maandje beroerd geweest!

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik heb ook last van klachten gehad en toen dacht de arts ook zwanger (2 verschillende artsen), maar was het echt niet hoor.(overigens de maand erna wel raak)

6. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Het kunnen ook nog symptomen zijn van de pil. Ik weet wel toen ik mijn spiraal heb laten verwijderen (mirena/hormoonspiraaltje) was ik twee maanden lang misselijk, ik was veel draaierig en viel een paar keer flauw. Nu moet ik er bij zeggen dat ik heel gevoelig ben voor hormonen (ik mag geen pil slikken omdat ik daar te heftig op reageer) en ik heb een behoorlijk lage bloeddruk. In eerste instantie dacht ik dat mijn misselijkheid en duizeligheid door mijn bloeddruk kwam (dat heb ik nl. wel vaker) maar omdat ik er echt continue last van had na het verwijderen van de mirena ben ik er van overtuigd dat het ook de hormonen zijn geweest.
    Misschien is dat bij jou ook de oorzaak.

7. Rose1982

Hee meiden bedankt voor jullie reacties.
    Ik dacht zelf ook aan de hormonen. Eerst dacht ik de griep zal wel komen maar die zet niet door, maar dat duizelige maakt me bang. Gisteren met mijn vriend naar de stad geweest en dan loop ik in een winkel en dan voel ik me helemaal licht in mijn hoofd. En dat zo de hele dag door met vlagen.

8. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik was de eerste maand na het stoppen met de pil 2 weken misselijk.
    Als ik eten al rook werd ik er beroerd van en daar heb ik normaal echt geen problemen mee :)
    Was ook licht in m'n hoofd maar daar heb ik nu helemaal geen last meer van gelukkig.
    Ik hoop voor je dat t snel over is.

9. Rose1982

Hoop het ook!
    Misselijk ben ik niet meer zo erg! Vanaaf lekker eten gehaald bij de MAC haha.
    Nou hopen dat de duizeligheid snel weggaat.

10. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Ik herken dit helemaal! Sinds eind september gestopt met de pil en heb ook allemaal van die rare dingen. Veel hoofdpijn, duizelig, slecht slapen, vermoeidheid, opgeblazen gevoel etc etc. Ik word er niet vrolijk van maar het zal allemaal wel bij het 'ontpillen' horen :(

Ach, nog een weekje wachten op de eisprong en dan gaan we er weer voor!

11. Rose1982

Vind het wel fijn om te horen dat er meerdere deze klachten hebben. Dan zal het vast met hormonen te maken hebben.

12. Rose1982

Toch maar weer een afspraak gemaakt bij de dokter morgen!

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    En hoe is het gegaan?

14. Rose1982

Ik moet morgen naar de dokter Chiaraa!
    Wacht af wat die zegt

15. Rose1982

Vanmorgen weer naar dokter geweest maar kan niks vinden. Ze vroeg hoe me ongie laatste keer eruit zag. Want ook zei vertelde dat het veel op Zwangerschapssymtomen leken. Me nek en schouders zaten wel vast die moet ik goed warm houden. En morgenvroeg krijg ik een bloedonderzoek. (omdat ik zo slim was geweest om vanmorgen een cracker te eten) Dus wachten we de uitslagen daar maar vanaf. Ontpillen kon het niet aan liggen zei ze.

16. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hmzz weer afwachten dus!

Deel Deze Pagina