Jong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door honeyy, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    ik word 21 in januarie , heb al een dochtertje van 1 jaar en ben getrouwd ...dus als jij er klaarvoor bent dan moet je er gewoon voor gaan hoor..het leven is al zo kort :)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meid volg je gevoel dan komt het zeker weten goed ;) .

ik was zelf 20 toen ik zwanger raakte en ook nog 20 toen ik beviel van ons manneke. ik vind het geweldig om een jonge mama te zijn :D . ik ben nu al 6 jaar samen met mijn man waaronder bijna een jaar getrouwd. ook wonen we nu 2 1/2 jaar samen.

suc6

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik zou het zeker al aan mijn moeder verteld hebben, dat ik gestopt ben met de pil, als ze er nog was.
    Mijn moeder is overleden toen ik 19 was.
    Ik vind het zo erg dat ik dit niet met haar kan delen, dat ze wanneer het zo er is niet er bij is..
    Dat is met vaders toch anders..

Ik denk er ook wel eens aan hoe mijn omgeving zal reageren als het zo ver is en ik vertel dat ik zwanger ben.
    Ik weet dat een aantal mensen het al wel verwachten, ook omdat mijn vriend al 34 is, we snel zijn gaan samenwonen, en alles dus zo;n beetje snel gaat. En heb ook wel al tegen mensne verteld dat we het wel eens over kinderen krijgen hebben (maar niet verteld hóe vaak we et er over hebben :D)
    Maar net als mijn vader, die zal het nog echt niet verwachten... en mijn schoonouders, ben erg benieuwd wat die er van vinden, of ze het niet te snel vinden..
    Mja, mijn vriend en ik zijn er echt zo klaar voor, dus het is zeker niet te snel. :)

Deel Deze Pagina