Jong

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal1984, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zit net naar dat programma op ned 1 ( volgens mij ) te kijken en zat echt met open mond te kijken :$

Het ging over mensen die dus in de financiele problemen zitten en schulden hebben ..

Nou was er een gezin wat een schuld had van rond de 14.000 euro
    ze waren eerder een kindje kwijt geraakt ( overleden ) wat heel erg is maar hun gaven dat als reden dat ze die schulden hebben, ik vind het heel erg voor ze dat ze een kindje zijn kwijt geraakt en dat gun je niemand maar ik vind het wel onverantwoord dat je jezelf dan tot zo'n bedrag in de schulden kan werken ....

Madam zat lekker te paffen en stak zelfs een blowtje op :$ .. ze vertelde dat ze van 70 pw moesten leven en daar haalde ze dan ook de sigaretten en wiet van ... ze konden in de week niet eens een fles frisdrank halen omdat ze niet genoeg hebben ..

Ik snap werkelijk waar niet dat mensen die zich zo in de schulden werken en zo weinig hebben om te besteden zulke dingen niet kunnen laten liggen ...

Ik weet als geen ander hoe het is om met heel weinig geld te leven maar ik weet ook als geen ander hoe je verantwoord om moet gaan met zo'n klein beetje geld, ik wil helemaal niet zeggen dat ik perfect ben maar ik vond dit zo absurd ... Ze hebben nu weer een kind en die moeten ze dus soms dingen ontzeggen omdat ze zelf willen roken :$

Ben ik nou de enige die hier zo van staat te kijken ?

2. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

hmm jammer dat ik het niet heb gezien misschien dat ik nog ff ga terugkijken.

Ik snap dat soort mensen ook niet, heb er dan ook geen medelijden mee (met de schulden dan).
    Heel erg voor die mensen dat ze hun kindje zijn verloren maar om dat als reden op te geven voor schulden vind ik best makkelijk.
    Weet ook hoe het is om elk dubbeltje die je niet hebt toch nog om te moeten draaien maar heb gelukkig geen hoge schulden. Heb alleen de mogelijkheid om rood te staan zodat in ieder geval elke maand mn rekeningen betaald kunnen worden. Maar ga het niet gebruiken om spullen en al helemaal geen wiet van te kopen.
    Kap dan lekker met roken en wiet kan je daar in ieder geval een fles frisdrank van kopen (en zelfs wel meer dan 1 fles)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb het niet gezien, maar kan me herinneren dat hier indertijd ook een topic over geweest is ja :) ! Alles komt me zo bekend voor...

4. chantal1984

Het zegt mij niets dat er hier al eens een topic over geweest is, miss was het idd een herhaling ..

Heb hem iig met verbazing zitten kijken ...

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/207466-jong.html

toch maar 2 bladzijdes aan reacties ;) ik dacht meer.... en hij is al gesloten ;) en ik zie nu dat ik het blijkbaar toch (gedeeltelijk?) gezien heb...

6. chantal1984

Grappig, echt niet gezien ..

excuus

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    geeft niet :) maar misschien ook wel leuk om die reacties nu nog te lezen, nu je het zelf ook gezien hebt....

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb het niet gezien. Maar ik erger me ook altijd vreselijk aan mensen die tot over hun oren diep in de schulden zitten, maar wel roken of blowen. Dat kost namelijk handen vol geld. Net als daklozen die de daklozenkrant verkopen voor de deur van de supermarkt, maar wel een chaggie lopen te roken.

Dat soort mensen krijgen geen cent van mij. Ze moeten wel verstandig met hun geld omgaan, wil ik ze wat centjes geven.

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    weet jij wat een crematie of begrafenis en alles wat erna komt kost? dan weet je ook waar dat bedrag vandaan komt. ik vind 14.000 euro nog meevallen. je moet tussen de 10 en 20 duizend rekenen tegenwoordig en dan hoe je nog niet eens overdreven gekke dingen te doen.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik weet niet hoe oud dat kindje was...en of het direct is overleden...of tijdens de zwangerschap. Maar voor een begrafenis van een kindje kan je aanspraak maken op een speciale clausule geloof ik in je eigen verzekering....

(weet niet of dat altijd is, en dan moet je zelf wel een uitvaart verzekering hebben.....)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

#12 Elmo, 29 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2010
    Ik heb het oude topic heropend.

Deel Deze Pagina