Jong en zwanger willen worden deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ukkie2009, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Dan maar een nieuwe openen

2. huh wat gebeurt/

3. Zie het al, topics met meer dan 1000 berichten worden gesloten. Beetje jammer dat dat zo ineens gebeurd :s

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    goeiemorgen!

@bos, eh.. ergens aan zee, ik ben het plekje vergeten hahaha zal het m even vragen vanavond . gewoon in nl hoor.
    ja nu moet je binnen wel wassen he :p gaat dat wel met je arm? ander kan iemand ander het beter even doen.

@Mum, ik ben best wel een huismus op zich, maar ik hou wel heel erg van uitgaan en dan vooral dansen :D zodra ik leuke muziek hoor kan ik niet meer stil zitten :p krijg er energie van.
    Ik heb het ook gezien die docu.. heftig zeg!! ik heb wel medelijden met haar. maar ik vind dat ze het wel goed doet. Ja ze is niet helemaal honderd natuurlijk haha maar ze is wel heel positief en doet wel haar best zo te zien. ben benieuwd wat de fysio gaat doen

@red, laatste keer alweer.. nu is het echt afwachten he?

@kristel , ik word uit mezelf snachts ook wel een keer wakker meestal dus dan kan ik net zo goed evenm voeden :) Ik ga volgende week een dag naar groningen naar een vriendin, anders zou ik dat al niet kunnen doen.. ja of mn kolf mee maar dat zie ik niet zo zitten.
    Het 'nieuwe'is er dus wel een beetje af met zwanger worden..zou ik ook hebben denk ik. je hebt het toch allemaal al eens meegemaakt. Ik zou de 20 weken echo etc wel even spannend vinden denk ik.
    Mooi dat de film geslaagd was, m en ik willen ook heen binnenkort. jeetje yentle zal wel erg moe geweest zijn! heeft ze nu wel goed geslapen nog? Blijft ze dan aan een stuk huilen als je schoonouders haar op bed doen?

@all, ze zijn van plan om hier de grote topics weg te gooien. Wij dus ook.. en dan komt er een 'jong en zwanger deel 2' vind het wel jammer hoor als dat zou gebeuren op zich maar wel begrijpelijk.. het wprd veel te langzaam nu. *zie dus net dat het al zover is *

nou ik ben nu echt ziek geloof ik..koorts erbij lekker hoor.. En mn verstandkies is ineens ontstoken! hele kaak doet pijn en ik mag geen pijnstillers afgezien van paracetamolletje. net weer met een weekend weg uiteraard ;)..j is vooralsnog helemaal fit gelukkig

@mum, weet jij wat ik daar het beste tegen kan doen? Ik kan dinsdag pas naar de tandarts namelijk

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Goedemorgen! 'k Dacht ook al... gesloten?!

@Emma, oei wat vervelend! Beterschap!
    @Kristel, is t uiteindelijk nog gelukt?

'k Heb hier al even de was opgeruimd en gestreken... hihi niks voor mij zo op de vroege morgen. 'k Ga straks eerst even shoppen, vanmiddag maar weer in huis bezig. Kan inmiddels beneden weer alles schoon maken... ach zo blijf je bezig.

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He allemaal,

Emma.. he vervelend zeg.. beterschap! En ja heel vervelend dat het nu "deel 2" moet gaan heten.. w.s. komt er dan dus ook heel snel 3,4,5,6 enz.. aangezien wij zo veel kletsen!

Ryanne.. he meid.. hoe gaat het met je meissie??

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    jemig zeg ik moest ff zoeken jullie hadden je goed verstopt :D

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: nee daar ga ik niet aan beginnen hoor nu de ramen zemen binnen. komt wel weer een keer. beneden zijn ze niet zo vies als boven en boven valt toch bijna niet op haha doe ik gewoon de gordijnen dicht :D. oh misschien ff naar de tandarts gaan dan.

9. @ emma beterschap!

Wil dat zeggen dat ze meerdere topics samenvoegen of blijft ons groepje bij elkaar? Dan maakt t toch niet uit dat er een deel 2 is of niet?

@ Ukkie mijn meisje weet volgens mij dat er wat gaat gebeuren ;) want vannacht heeft ze lekker doorgeslapen. Om half elf ging ze wel pas slapen en om kwart over 7 kwam ze voor een fles waarna ze verder sliep tot kwart over 9. Weet niet wat me overkomt haha

10. Zag dat we: 73.713 berichtjes hadden gepost en dat we deze pagina 594.031 bekeken hebben.
    Hoezo kletskousen :$:$

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ryanne.. wat fijn dat ze zo lekker geslapen heeft! en ja kletskousen zijn we zeker! Daarom wordt het zo deel 3,4,5,6 enz enz.. want we houden toch niet op :)

Hoe gaat het eigenlijk met onze date?

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen!

Chanell vandaag alweer 7 maanden!!! :D
    Nog 5 maanden en dan is ze alweer een jaar..Tjonge wat gaat dat snel zeg..;)

@emma: Ja dat is idd heel erg flauw..Mijn moeder vond het ook wel een beetje raar dat ze zo bezig is..Ik vind het niks aan avond alleen thuis..Maar ja het is niet anders :p heb me gister wel vermaakt..:)

Heb net de wandelwagen eropgezet..:D Heb Chanell er al even in gehad en het ziet er wel grappig uit :p

@mum: Nou of niet! dat was echt vreselijk die 8 ling haha..700 luiers per week..en dat voeding wat ze kocht in de winkell pff..ik zou echt gek worden..:p

13. @ date die stond in april toch? Weet u alleen ff niet welke datum het geworden was. 10 april?

@ mariss ziet leuk uit he... zal zo ff een foto spammen van F.voor t eerst in de wandelwagen vorige week

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    prachtig beide foto's Ryanne!

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @ryanne: Aaah lieve foto's zeg!! :D Ik zal vandaag ook even een foto van CHanell maken in de wandelwagen ;)

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kom ik ook ff spammen.. de PipoBabys.. lang verhaal maar het komt erop neer dat beide mannen hun baby pipo noemen zonder dat we dat wisten van elkaar... dus zijn het nu de PipoBaby's

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    En nog een.. Sophie punkie.. hier hebben we haar hoofd ingevet.. en dit is het resultaat! Ze heeft zulk lang haar!

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    gevonden :D

dat word idd in de toekomst deel 1,16 en 54 geloof ik :D

@emma beterschap meid echt rot zeker nu je alleen thuis bent met j

@ryanne leuke foto :D ben je aan het werk?

@ukkie leuke foto's en idd lang haar zeg, bij ayden viel het uit want die had echt bijna zwart lang haar en nu lichtbruin en een stuk korter is allemaal nieuw haar

hier een rot nacht gehad ik werd om 4 uur ff wakker want frank was allerlei geluiden aan het maken en om half 5 werd ik weer wakker van ayden die wou een fles en bleek dat frank nu de buikgriep had dus dehele tijd naar de wc en heel erge pijn van zuur had hij nog nooit gehad.
    toen kon ik een uur ofzow niet meer slapen en toen sliep ik eindelijk en toen vloog hij naar de badkamer en heeft hij net het bad gehaald en volgekotst.. (zo klonk het tenminste) hij viel erna in slaap en is toch maar gaan werken maar verwacht hem wel eerder thuis.
    zal ik hem toch aangestoken hebben. ik hoop nu echt dat ik ayden overgeslagen heb :( zou ik echt zielig vinden.
    zo maar wat wasjes draaien en het papierwerk

Share This Page