Pffff cos! wat naar meis! kan je niet vragen om een preventieve kuur? gewoon eens in de maand ofzo.. Een vriendin van me heeft zoiets met candida.. gaat niet weg of komt steeds terug en dat stelde ze voor als echt niets anders hielp.. gewoon bij voorbaat al om de zoveel weken een kuur.
Nee dat doen ze niet, daar zijn ze heel streng mee. Ik krijg niet eens een langere kuur terwijl ik het al 100 keer heb gehad ofzo. maargoed, ben dus bij de HA geweest en die vond weer niks in de urine. Toch vreemd, want ik blijf klachten houden en mijn urine is ook hartstikke troebel, dat is ook niet normaal. Dus nu moet ik maandag naar het ZKH voor een kweekje, dan kunnen ze nog preciezer zien of er eventueel bacteriën aanwezig zijn.
He get Cossy, daar wordt je niet blij van! Normaal al niet, want een blaasontsteking is heel vervelend, maar met jouw achterliggend verhaal kan ik me voorstellen dat je het behoorlijk eng vind! En dat je vk zo reageert bevestigt wel dat er iets moet gebeuren! Ik hoop echt voor je dat ze iets vinden in het ziekenhuis, en dat ze er echt eens iets aan kunnen gaan doen! Ipv alleen maar weer zo'n los kuurtje, het moet nou eens afgelopen zijn! Ben je inmiddels alweer terug van de ha?
Ik was bij het vorige berichtje al bij de HA geweest. Maandag naar het zkh... Maarja ik denk nu maar, als er een ontsteking is moet die zo licht zijn dat ze het met de standaard test niet kunnen zien, dus dan zal het beebje er toch ook wel tegen kunnen? Ben de vorige keer waarschijnlijk maaanden ermee gelopen, en er zijn natuurlijk ook zat vrouwen die een blaasontsteking krijgen en die verder niets merken. Achja, komt vast goed. Beebje wordt ook steeds groter en sterker nu.
Tnxs voor jullie lieve berichtjes Pam Ohh je bent wel langzaam aan het idee gewent Heb je echo's bekeken , wat mooi !!! Ik kan gewoon niet wachten omdat ook weer te zien en te voelen ! Je hebt je kleine man wel al gevoeld dus.. Is het niet vervelend of jammer dat je soms niet weet wanneer het je darmen zijn of hij ? Over een tijdje als je langer zwanger bent dan word ie sterker en voel je het zeker beter Cos Jaa ! Een binnen speeltuintje lijkt me wel leuk en gezellig ! De kids lekker spelen en wij lekker kletsen en meedoen En van de zomer dan een keer met z'n 4tjes ( of meerder ) naar een naar de dierentuin !! Waarom moeilijk doen als het evt beide ook kan Ohjee.... Ik duim voor je meid dat het geen blaasontsteking is ! En zowel blijft je kleine hummeltje lekker goed zitten want de dokter gaat jiu gewoon een kuur geven !! Amaryllis Jeetje meid.. Wat een gedoe rondom je cyclus.. Dat het nou maar eens snel raak is ! Hier jaimy toen ik haar naar bed ging een zetpil gegeven... 39.2 koorts.. Ik denk een reactie op de prik al zeiden ze op de wijk tegen mij dat er pas na ong. 1 week evt koorts oid kan komen... :/
Dat is ook zo natuurlijk!!! Zoveel pech als met Sem kun je haast geen twee keer hebben, en nu weet je in ieder geval van zowel je zwangerschap als je blaasontsteking. Je bent er veel sneller bij nu doordat je je bewust bent van je lichaam. En er is een vk die nu met je mee denkt, allemaal dingen die je eerder niet had. Dus komt helemaal goed!!! @ Miracle: Oeh 39.2 is wel een flink hoge temp! Maar goed in de gaten houden dan, hopen dat ze snel weer opknapt...
Haha, nee nog niet! En het bruinverlies is gisteren ook opgehouden... Ik vind het nu heel dubbel, want voor mn gevoel gaat mn ongi er gewoon aankomen, en toch geeft dit me wel weer een beetje hoop. Al mag dat niet van mezelf, haha. Ben wel blij dat deze ronde nu bijna voorbij is... Gedoe! Pfff...
Pff ja veel gedoe he amaryllis... Maarja zo lang je niet echt ongesteld bent is er nog hoop! Ik duim in ieder geval heeeel hard! Miracle -> Ohw zielig dat je meissie ziek is! Volgens mij kan dat best al van de prik zijn hoor. Alleen hopen dan dat ze niet nog zieken wordt ofzo... En speeltuin en dierentuin, klinkt goed! Heeft iemand eigenlijk nog iets van Anais gehoord? Ze zal het wel druk hebben met haar hondje, hihi.
Heb Anais gisteren ook al een hyveskrabbeltje gestuurd, dat we haar misten hier op zp. Dus wie weet, ik hoop dat ze binnenkort weer gezellig mee komt kletsen! Meiden.... IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (een heeeel licht 2e streepje hoor, maar toch!) Stiekem dacht ik het gisteren ineens al, want dat bruinverlies was opgehouden en ik bleef me zo raar voelen. En toen 's avonds kreeg ik ineens een hele lange steek van 2 minuten in mn rechtertepel , toen besloot ik te gaan testen, hihi. Vanochtend eerst getemperatuurd, 0,2 omhoog! Nou toen kon ik niet meer wachten en gelijk getest...Ben zo blij! Kan het nog niet echt geloven, maar er staan echt twee streepjes!!!
Trouwens je FF spreekt ook boekdelen ja! (en zie ja had ik nog gelijk, whaaaa! ) Oooh en ik zie ook dat je vandaag precies op 4 weken zit. Ooooh en je bent op 17 oktober uitgeteld! (ja ik ben erg he, whahaha)
Haha, bedankt! Goed he, ik ben er zo blij mee! Vorige week verwachtte ik het echt niet mee, ik voelde toen helemaal niks meer. Dacht echt dat ik gewoon ongesteld zou gaan worden, en toen ineens kwam dat rare gevoel weer op zetten... Ik ga zo gelijk even een mooie banner uitzoeken 8) WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Whahaha echt helemaal geweldig! Ik heb dat trouwens ook gehad de rond dat ik zwanger was, er zaten een paar dagen tussen waarop ik er echt van overtuigd was dat ik niet zwanger was. Vooral toen na 7 dagen mijn temp ineens heel erg omlaag zakte, toen dacht ik dat ik wel snel ongesteld zou worden. maar toen ging mijn temp weer omhoog. Wat een lichaam je soms toch voor de gek kan houden he! maargoed, nu ben je hartstikke zwanger!!!
Oh dat klopt inderdaad ja! Jij dacht toen aan een korte luteale fase en toen je temp daalde dacht je dat het over was met de kansen! Maar niet dus! 8) En nou ben je lekker zwanger!!! Pfff...ben wel opgelucht hoor!
AAAAAAAaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh Amar!!!!! Yessssssssssssss *viert feestje* Wat goed meis! en lekker blijven testen als je er niet van overtuigd bent want die dikke tweede streep komt vanzelf! (en blijft leuk om die te zien) IK WIST T IK WIST T IK WIST T! Ronde 9.. helemaal superrrrrrr Oh ben zoooooo blij voor je! nou gauw een vk zoeken en bellen en dat soort dingen.. je bent lekker ZWANGER!!
En wat valt er dan een "last" van je schouders he.. niet meer proberen niet meer van week voor ei naar ei naar week wachten naar ongi.. Heeeeeeeerlijk! Nu nog hopen dat je niet snel vriendjes wordt met je toilet en t is helemaal mooi!
Yes!!! Whoehoe, Gefeliciteerd! Super, helemaal omdat je dacht dat het deze ronde weer niet zo lukken.. Misschien hebben we toch magische duimen
Hihi, super he?! Pam, bij deze benoem ik jou officieel tot onze eigen predictor test!!! Jij weet het bij iedereen te voorspellen! Ik ben inderdaad helemaal opgelucht, maar tegelijkertijd ook weer een beetje onthutst...had het echt niet verwacht!!! We hebben het net aan mn opa en oma verteld, die oma die zo ziek is (heb ik een tijd terug volgens mij over verteld). Ze begon echt keihard te gillen, haha! 'JEEEEEEJjjjj ik wordt overgrootoma!!!!!' Was echt leuk. Zometeen gaan we het aan mijn ouders vertellen, zelf als het misgaat wil ik het gewoon verteld hebben. Mn schoonouders komen ergens deze week, dat moeten we nog even bekijken. Pffff.... haha, ik kan niet ophouden met grijnzen!!!
Ja ik schrik er zelf van, zowel jij als cos hadden er geen hoop ik op t moment dat ik zei dat t toch wel gewoon zo was handig! hihihi En helemaal terecht meis! lekker blijven smilen dat hoort er bij! en wat super straks aan je ouders vertellen.. ben benieuwd hoe ze reageren! EINDELIJK MAG JE T VERKLAPPENNNNnnnnnn!!!! zo leuk leuk leuk! @Hier: krijg net hele vervelende en enge ongipijn dus ik gaat ff lekker op de bank hangen.. hopelijk betekent t alleen dat ukje hard groeit!