Oooooh, wat fijn dat je het nog aan die oma kunt vertellen!!! Wat leuk dat ze zo reageerde! Het gaat goed in ons groepje he? Alleen Anais is volgens mij nog niet zwanger, en misschien een paar dames die al een tijdje niet geweest zijn, dat weet ik niet. Maar de meesten zijn nu dus eindelijk zwanger, leuk hoor! Kunnen we lekker samen zwangeren.
alleen miracle en anais moeten nog ff snel zwanger raken! en jenna weet ik t niet van maar ik geloof dat die niet meer hier wilde meepraten.. als we nou zo doorgaan en elke maand een zwangere hebben?! was ik zeg maar okt/nov diss was nov. cos was nov/dec en amar jan/feb. dus nu anais en miracle in feb maart of april! haha goeie theorie van mij he oh en dan zijn er nog een hoop meiden die niet zo lang meekletsen maar die kunnen er makkelijk bij de komende maanden hihi
Haha Pam, mooie theorie! Bij Miracle moet dat sowieso wel lukken, en voor Anais gaan gewoon hard duimen met z'n allen! Ik gun het haar ook echt enorm...Jenna was op een gegeven moment wel weer even terug en toen zei ze dat ze gewoon weer mee ging kletsen. Maar dat was de laatste keer dat ze online is geweest, en ook op hyves is mij nog niks opgevallen. Vind het nog steeds jammer dat zij weg is, maar goed. We zijn net terug van mn ouders!!! 8) Ik ben heel nonchalant een praatje begonnen over de huishoudbeurs, en of ze daar nog naar toe wilden dit jaar. Want ik wilde in die week ook nog een datum prikken voor een andere beurs die dan ook was. (we hebben altijd al gezegd dat we ooit nog eens met z'n allen naar de 9 maanden beurs zouden gaan, als t eenmaal zover was) Zegt mn zusje: 'Ja, de 9 maanden beurs, maar daar hebben wij denk ik niks te zoeken, toch?' Nou toen hoefde ik alleen nog maar ondeugend te kijken en het kwartje was gevallen! Haha, mn vader bleef maar vragen: 'Weet je het zeker? Stond er echt een 2e streepje?' Hij wilde al zolang opa worden, de rest van de avond bleef ie me maar grijnzend aankijken... (en daar werd ik dan weer verlegen van ) Dus nu mn schoonouders nog! Waarschijnlijk wordt dat woensdag, voor hen wil ik nog even iets kopen. Anders denk ik niet dat ze leuk genoeg reageren naar mijn zin Maar ik mag nu dus ook naar de 9 maanden beurs, daar wilde ik zo graag heen!!!! En nu heb ik een excuus, buik of niet! Haha @ Pam: Wat rot dat je zo'n last hebt van een heftig ongi-gevoel! Heeft het rustig liggen geholpen? Is het alweer wat weggetrokken? Zal waarschijnlijk idd een groeispurt van je knulletje zijn ofzo, daar gaan we maar vanuit
Ooooh wat een gave reacties meis!! en idd lekker naar de beurs.. gezelliieeeeeee (welke dag ga je want dan kom ik je misschien wel tegen hihi, of kom je Cos tegen ) En hier is de pijn wel weer zo goed als weg, iig die rare pijn.. dus ik denk dat meneer me gewoon goed zat te pesten even ja hihi Wat dat betreft wel jammer dat ik m nog niet duidelijk voel hoor.. dat zou soms best een lekkere geruststelling zijn! Waaaahhh ik vind t echt zo leuk voor je
Ja Miracle, maar die is nog niet eens begonnen. En Jenna heeft zich eerder inderdaad afgemeld. Ben trouwens bang (nouja, niet heel bang ) dat we de meeste van die dames nooit meer terug zullen zien die hier 1 of 2 berichtjes hebben gezet. Maargoed, van mij hoeft het ook niet zo'n mega groep te zijn, ik vind het wel knus zo. Miracle zal trouwens wel snel zwanger zijn, bij Jaimy was zo ook al bijna zwanger voordat ze gesext hadden. En bij Anais is het inderdaad een ander verhaal. Hoop ook dat ze snel zwanger is! Maar als ik heel eerlijk ben zie ik dat niet gebeuren totdat ze actie onderneemt en medicijnen gaat halen. Amaryllis -> Oooh, kun je niet naar de 9 maanden beurs om donderdag? Dan gaan Pam en ik ook. Wat leuk dat je vader zo reageerde! Had mij ook leuk geleken als mijn ouders enthousiast waren! Nouja, het had me al leuk geleken als IEMAND enthousiast was geweest, hehe. Achja, gelukkig vinden wij het zelf super.
hoi allemaal hier als eerste wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap !!! en ten tweede las ik dat jullie magische duimen hebben kunnen jullie niet voor mij gaan duimen tis pas mn eerste ronde maar goed het kan geen kwaad toch?? iedereen heel veel succes en plezier tijdens jullie zwangerschap dat alles maar zo mag gaan zoals het moet en nogmaals gefeliciteerd
Hoi Tamaartj, bedankt! Dat van die magische duimen heb je goed gelezen, volgens mij gaat het ondertussen best rap hier op het topic. En daarbij is het ook nog eens heel gezellig!!! Eerste ronde dus? Spannend, of niet?! @ Cossy: Oh jullie gaan donderdag? Wij hadden alleen zondag nog een plekje over...Jammerjammer!!! Gaan Pam en jij saampies of ontmoeten jullie elkaar halverwege? Leuk hoor, waar zo'n forum als dit al niet toe kan leiden! Nou ik weet amper dat ik zwanger ben of het is al feest! Pfff...ik kan niet slapen door alles wat er in mijn lijf gebeurt. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, alsof alles in mijn onderbuik even een nieuw plekje krijgt. En daarbij voelt het van onderen alsof ik ook weer een blaasontsteking te pakken heb, zomaar ineens! Ik heb een paar maanden geleden nog zo'n antibioticakuur gehad, maar mijn urine is eigenlijk altijd wel wat troebel dus ik heb het vermoeden dat de laatste restjes steeds blijven zitten...? Alhoewel het branderige eerder richter mn vagina dan urinebuis gaat, ik kan er gewoon niet van slapen! Dus nu heb ik de laptop maar gepakt, dan ben ik even bezig en let ik er wat minder op. Gezellig hier!!!
@amar: kan t geen candida infectie zijn? daar heb ik vaak last van en klinkt wel zo en t blijft apart wat er met je lichaam gebeurt.. t voelt gewoon heel apart vaak! En cos en ik gaan niet echt samen, ik ga met mn fam. en zij ook geloof ik en toevallig dezelfde dag dus wie weet zien we mekaar daar wel ff
@ Pam: Een candida infectie? Geen idee, nooit gehad! Kan dat t branderige gevoel verklaren? Weet jij wat ik ertegen kan doen? Uiteindelijk heb ik tot een uur of twee zitten computeren (steef z'n hoofd maar onder de dekens gestopt, haha), en daarna ben ik eindelijk in slaap gevallen. Dat heb ik normaal echt nooit...Maar het nare gevoel is nu zo goed als weg, dus daar ben ik wel erg blij mee!
Jaaa Pam we moeten gewoon halverwege de dag ofzo ergens afspreken eigenlijk. Al is het maar veen hoi zeggen, hihi. ben bang de je elkaar in geen 100 jaar spontaan vindt daar... Amaryllis -> Gelukkig dat het gevoel weg is! Als het nog eens terug komt zou ik wel even langs de HA gaan. Maarja als je zwanger bent gebeurt er ontzettend veel met je lichaam, dus het kan vanalles zijn.
hey Amaryllis ja het is zeker spannend allemaal ik hoop dat ik niet lang meer hoef te wachten en ben gelukkig van dat ontpillen af! (volgens mij) Ik dacht elke keer "zou het?" nog 7 dagen dan zou ik ongi moeten worden dus we wachten af tis pas mn eerste ronde dus ik verwacht er nog niet veel van en wat vervelend dat je zo'n branderig gevoel hebt ze zeggen wel je bent zwanger dus dan krijg je alle kwaaltjes erbij, maar als je tot 2 uur wakker ligt van de pijn is het toch minder gezellig hopen voor je dat het snel voorbij is!!
tamaartj -> Welkom! Is dit de allereerste ronde nadat je bent gestopt met de pil? Want dan kan het wel eens langer duren voordat je ongesteld bent. Niet dat je je zorgen gaat maken ofzo.
Haai! Tamaartj gezellig dat je mee komt kletsen! Ben vanochtend bij de vk geweest, beebje liet goed van zich horen hahaha. Baarmoeder is goed gegroeid, zit nu tot 3 vingers onder mn navel.. Gaat echt snel zeg! @Cos&Pam, mss kom ik jullie ook wel tegen ik ga donderdag samen met mn 2-lingzusje.
Oooh leukleukleuk! Zullen we niet gewoon allemaal op een bepaalde plek op een bepaalde tijd afspreken? Na de middag, bij een bepaalde opvallende stand ofzo. Lijkt me heel leuk om jullie even te zien! En spontaan iemand ontmoeten is daar bijna uitgesloten... Fijn dat alles goed groeit! Ik moet zeggen dit keer vind ik de tijd ook voorbij vliegen! Bij Vince kroooopen de weken echt voorbij in het begin. En nu zit ik pastboem ineens alweer in de 12e week!
Nou mooi toch Cos!!! 8) Als de tijd vliegt betekent het meestal dat je het naar je zin hebt, dus dan zit t wel goed @ Dissapointed: 3 vingers onder je navel?! Wow, dat gaat idd echt snel! Dan heb je al een mooi buikje, of niet? Foto! @ Tamaartje: Heb je veel last gehad van het ontpillen? Dus nu echt aan de klus, leuk! Het is misschien idd het beste om er maar niet te veel van te verwachten, maar aan de andere kant is het soms ook in 1 keer raak! Je weet het nooit! We gaan gewoon ook heel hard duimen voor jou. Nou ik ben heerlijk aan het zwangeren hoor! Haha, vind het best wel leuk om mee te maken allemaal. Ik loop de hele tijd te boeren, mn darmen kronkelen alle kanten op en vanochtend zat ik bijna te kokhalzen achter t stuur op weg naar mn werk... Hihi, ik geniet er nog maar even van, nu het allemaal nog subtiel is en ik niet gewoon over mn nek ga Hebben jullie veel last gehad van misselijkheid? Pam wel, dat weet ik, maar Cos en Dissa?
hihihi , dat kom wel heel lollig over.. Ghehehe net alsof me mannetje me alleen maar heeft aangekeken Amar GEFELICITEERD MEID !!!! Het is je zo enorm gegund !!
ennehh , ik mag de laatste tijd er niet zoveel zijn maar jullie verlaten doen ik nooit !! Je komt niet zomaar van me af
Hhaaha, vind t nog steeds super Amaryllis, soms dan schiet me gewoon ineens te binnen ooohwja amaryllis is zwanger!! Ik heb deze zwangerschap veel meer misselijkheid gehad dan de vorige keer, maar het viel nog mee. Ik heb wel eens dagen dat ik me gewoon echt niet lekker voel. En als ik nog niets heb gegeten, of juist ets vettigs heb gegeten. maar verder valt het gelukkig wel mee.
@amaryllis, ik heb echt 2 of 3 dagen gehad dat ik misselijk was. incl overgeven enz. ( Kon ook van de shoarma zijn) Enne die foto, die komt nog Mn vriendje is nu niet thuis en heb niet echt een spiegel waarin ik een foto kan maken. Zodra hij thuis is zal ik hem gelijk lastigvallen
Mooi zo, hou ik je aan! EN EN En en....ben heel nieuwsgierig!!! Haha, ja die misselijkheid kwam vast van de shoarma Hihi Wel fijn dat het bij 2/3 dagen is gebleven! Verder veel last van kwaaltjes? @ Miracle: Bedankt! En blijf jij inderdaad maar bij ons plakken, veel te gezellig! Ik hoop trouwens voor je dat er inderdaad meer voor nodig is dan alleen maar een blik van je vent om zwanger te raken! Lijkt me erg saai, haha. Wat lol mag ook wel! Hee meiden, ik heb een idee! Als Miracle nou straks ook zwanger is, zullen we dan met z'n allen verkassen naar de zwangeren-clubs? Daar een 'Jonge 20-ers die zwanger ZIJN'-topic aanmaken? 8)