Ik vind t helemaal prima, maar vinden de nog niet zwangere dames dat ook? of houden we gewoon gezellie allebei aan en wordt de babypraat gewoon verhuisd naar t andere topic en houden we deze voor de NOD's temperaturen en dergelijke?!
Daar heb je een goed punt! Maar ik bedacht me dat de meiden die de afgelopen tijd meekletsen op dit topic eigenlijk allemaal zwanger zijn. Behalve Anais, ik hoop dat die binnenkort weer gezellig meekletst maar stel dat dat niet zo is...ik weet niet of de moderators het goed vinden dat we dan hier blijven kletsen? En verder is er volgens mij niemand echt bijgekomen, alleen maar 'losse flodders'. We kunnen ook gewoon nog hier blijven, ik vind het zo ook gezellig en als het mag vind ik het prima! Of we een scheiding maken tussen de onderwerpen of alles gewoon hier houden hangt wat mij betreft dan een beetje af van Anais...?
Ja lijkt me wel een goed idee om over te stappen, als we allemaal zwanger zijn tenminste. Anais is hier inderdaad al een tijdje niet geweest. Maarja het lijkt me eerlijk gezegd ook wel moeilijk voor haar, om te zien dat iedereen een voor een zwanger wordt en zij maar niet...
Wheheheheh , als jullie over gaan wil ik als niet zwangere wel mee !!! Aangezien ik ook nog op mijn cyclus moet wachten en ik dolgraag jullie zwangere verhaaltjes voor bij zie komen. Kan er nml gewoon over mee praten
hoi hoi allemaal is effe geleden dus even moeten nalezen(vlug vlug) ik zie dat amar. zwanger is ! proficiat meid!! ik denk dat het een meisje wordt btw bij dissapointed denk ik een jongentje maar soms twijfel ik nog ik zie dat pam een jongentje krijgt(net wat ik had voorspeld ) en cossy had ik gedacht dat het een meisje was ik heb het razend druk gehad met beau! en met mijn nieuw werk...en nu nog een tweede job erbij dus... het is zo een beetje van :werken,naar huis beau eten geven en spelen,dutje doen,was,strijk,poetsen,koken en bed in en hup opnieuw...echt heel druk gehad. ook ben ik niet meer echt geweest omdat ik eigenlijk sinds 31 december geen regels meer heb gehad...ik zit nu op cyclus dag nummer 42(om middernacht) dus... vervelend heb anderhalve week geleden nog een test gedaan...maar was s'avonds en negatief dus.wie weet was het te vroeg...of was er te weinig hcg... ik heb af en toe symptomen maar ja..kan ook van komende regels zijn...op dit moment voel ik niets. xxxx
@all, ja dat verhuizen naar een ander topic lijkt me wel wat! Wel als Miracle en Anais ook mee verhuizen natuurlijk! Hier nog steeds geen buikfoto:x Vriend was gisteravond laat thuis en ben vanmiddag naar mn zus geweest, heeft 2 kittens en daarna met mn 2-ling zusje mee naar school als model. Mn haar is nu 7 cm korter Ik ga hem zo echt lastigvallen, ga eerst nog even douchen en dan moet ie toch echt een foto maken, heb hem ook nodig voor in mn 9maanden boekje. Enne Anais, we duimen natuurlijk voor je. Mss helpt het wel net zo goed als bij Amar.
Miracle -> Achja jij bent toch binnen een maand zwanger, whahaha. Anais -> Heeeee, weer boven water!! Hoe issie meid? Kan wel begrijpend dat je het druk hebt ja, zeker met nog een 2e baantje erbij... hoe is het met Beau? Diss -> 7cm korter? Dat valt nog wel mee! Mijn haar was na de bevalling zo dun en kapot geworden dat ik er 25cm af moest laten halen, aaaagh! Vond het echt erg...
@ Tamaartje: Heb je veel last gehad van het ontpillen? Dus nu echt aan de klus, leuk! Het is misschien idd het beste om er maar niet te veel van te verwachten, maar aan de andere kant is het soms ook in 1 keer raak! Je weet het nooit! We gaan gewoon ook heel hard duimen voor jou. Ja ik hoop dat het in een keer raak is mijn mamsje was het de 2e ronde van mij al en van mijn zusje gelijk de eerste dus ik hoop dat het erfelijk is hahah en van mijn ontpillen ben ik behoorlijk misselijk geweest en gevoelige borsten pijntjes in mn buik en meer honger maar nu ben ik alleen nog maar misselijk af en toe... Gaat het bij jullie allemaal nog goed?? En worden de kwaaltjes al wat erger Ik lees het allemaal wel weer
@Tamaartje hier gelukkig (nog) geen kwaaltjes Hoop dat het zo blijft natuurlijk Nou speciaal voor Amar. TADAAAAA!!8) (hahaha ben echt wit trouwens, tijd dat het zomer wordt)
Wauw heeee, mooie buik!!! 8) Die groeit al goed, of niet?! Is dat nou niet ontzettend wennen, zo'n dikke buik? Volgens mij zit dat onwijs in de weg...maar wel leuk! @ Anais: Heeeee je bent weer terug!!! Gelukkig, ik werd al bang dat je weg zou blijven! En jij hoort er ook bij hoor, dus vooral goed mee blijven kletsen hiero! Ik lees dat je er weer een baan bij hebt? En dan ook nog Beau opvoeden, je hebt het er maar druk mee. Lukt dat een beetje? Billy hier is nu flink aan het puberen, luisterde hij eindelijk is ie t weer allemaal vergeten! Nou ja dan beginnen we gewoon weer opnieuw, haha. Hij is ook ineens overal bang voor, echt niet te geloven. Gaat vanzelf wel weer over denk ik dan maar... Heb je sinds nieuwjaar al geen ongi meer gehad joh? 42 dagen is wel lang! Heb je al besloten wanneer je met clomid wilt gaan beginnen? Dat schijnt zo goed te helpen met PCOS, en ik gun het jou ook zo!!! Jij bent nu lang genoeg bezig....Sterkte meid! Oh en je denkt dat ik een meisje krijg? Haha, dat ga ik eens goed onthouden, kijken of je gelijk hebt. Bij Pam zat je alvast goed, dus ben benieuwd! @ Tamaartj: Nou als vruchtbaarheid erfelijk is dan hoef je idd niet lang meer te wachten, haha. Bij mij was het helaas niet zo, mijn moeder was telkens in 1 keer zwanger, zelfs een keer door de pil heen! Wij hebben er heel wat meer moeite voor moeten doen...Maar goed, vaak lukt het ook wel vlot dus wie weet! Hopen mag altijd! Hebben jullie al mensen over jullie plannen verteld? Of hou je t nog even stil? @ Alle zwangere-ervaringsdeskundigen : Wanneer hebben jullie de vk gebeld? Moet dat nu al? T is voor mn gevoel nog allemaal zo pril...
tamaartj -> Ja je weet maar nooit inderdaad, ik ben ook zo vruchtbaar als het maar kan, als mn vriend te dicht naast me slaapt ben ik alweer zwanger. Dissapointed -> Oeh wat een lief buikje nog! Mijn buik is nu al veel dikker, whahaha. Maarja het is bij mij wel 90% ontplofte darmen. En jij hebt al echt een babybuikje, hihi. Amaryllis -> Tsja nu hoef je nog niet per se te bellen, je kunt ook nog een paar weekjes wachten. Alleen als je meedoet aan MvM kun je het beste voor de 6e week bellen. Oei, mij schiet net te binnen dat ik zelf nog voor kraamzorg moet bellen, hihi.
Oh ja kraamzorg moet je toch voor week 12 geregeld hebben? Wel goed dat je daar nu aan denkt dan! MvM weet ik nog niet of ik daar aan mee wil doen. Vroeger dacht ik altijd van wel, maar nu ik eenmaal zwanger ben weet ik het niet meer. Stiekem ben ik bang dat het toch misgaat, en dat ik dan weer af moet bellen. Tis allemaal zo pril nog! Vind jij het niet lastig om steeds met die flessen in de weer te zijn? Is jouw buik echt al zo groot? Wow, en je bent toch een stuk minder lang zwanger dan Dissapointed! Nooit geweten dat darmen zo'n volume konden krijgen, hihi. Zelf zie ik eigenlijk nog helemaal niks! Tis ook mn eerste kindje natuurlijk...Ben nou ook wel benieuwd naar die van jou, maak jij regelmatig een foto?
Ja volgens mij is het hier in de regio toch niet echt zo druk bij kraamzorg, is nogal veel concurrentie, dus dat zal wel goed komen. En Mvm, tsja tuurlijk is het makkelijker om 'gewoon' te kunnen plassen in plaats van in zo'n kannetje, en dat dan telkens weer om moeten spoelen erna. Maarja ik zelf vond het toch belangrijker om die vrouwen te helpen die niet vanzelf zwanger worden. Bij Vince had ik overigens niet mee gedaan, toen woonde ik tijdelijk bij mijn ouders en broertje en naast mijn opa, dus ik had ECHT geen zin om bij hun thuis telkens in een kannetje te moeten piesen... En ik maak met 12 weken weer een foto. Dus dat is binnenkort. Maarja als je ziet hoe mijn buikje met 2 maanden al was... Dat is al bijna even groot als Diss nu, hihi. (oke dat is overdreven, maar je snapt wat ik bedoel )
Waaaaah wat praten jullie ineens veel! hahaha @Amar: gewoon VK bellen meis en ik zou ook even je verzekering bellen of nakijken, mocht je namelijk poliklinisch willen bevallen kost dat geld, tenzij je een hogere verzekering neemt dan wordt dat vergoed. Ook met kraamzorg.. die eigen risico is in een hoger pakket ook vergoed. dus dat zou ik ff checken en anders eventueel nog veranderen En tuurlijk is t pril. maar ik dacht altijd maar zo.. elk kindje dat je ziet lopen en elke hoogzwanger vrouw is ooit dat punt geweest. die zijn ooit 4 weken zwanger geweest en elk ukje is een 2 weken oude embryo (zo heet t dan nog toch?! ) geweest.. en die zijn er allemaal! Dus de kans dat t gewoon goedgaat is veel groter als dat t foutgaat, en je vk snapt dat.. maar als je in t systeem staat is t wel makkelijker om even te bellen voor iets! En qua afspraak maken is t ook leuk want dan heb je al een datum om naartoe te leven! dus gewoon doen!!! @Anais: ja idd, nu je t zegt jij had t inderdaad goed! knap hoor! En ik duim nog steeds voor je hoor.. heb je al iets van de gyn. gehoord? heb je al uitslagen ofzo? @Miracle, en eigenlijk allemaal: Mag ik even de grote zeur uithangen? vinden jullie t niet doodeng om steeds te praten zo van "je bent toch meteen zwanger" want uhm.. straks is dat niet zo? natuurlijk hoop ik helemaal van wel he! begrijp me niet verkeerd! maar je hoort ook vaak zat dat t bij een tweede ineens wel lang duurt.. Ik denk ik zeg t toch even.. zou voor mijn gevoel zo lullig zijn als iedereen er een beetje vanuitgaat dat t wel ff snel gebeurt en tis niet zo.. snappie Maar natuurlijk duim ik ook voor jou dat t na 2 keer kijken van vriendlief gewoon al raak is hahah @Tamaartje: spannend hoor.. oef ik weet nog wel achter elke keer niezen denk je stiekem "zou t?!" alleen als dan de testen nega blijven.. pfff BAH! ik duim voor dikke strepen en snel! @Buikjes: MIJN GOD! zo das eruit.. ik loop eigenlijk voor op allemaal maar qua buik ben ik echt bescheiden denk k hoor.. ok, Coz telt gewoon niet mee, dier voorgerekt zeg maar whiihihihi Maar Dissa: Mooie buik hoor! jeeeutje.. volgens mij win je t echt van me! Waar ik wel ff een primeurtje mee heb volgens mij.. IK VOEL UKJE!!!! En tis zoooo gaaf.. moet zeggen dat t nu pas echt herkenbaar is maar met 14 weken voelde ik t al een keer en met 16 weken ong. ook weer s een of 2 keer maar nu toch echt wel dagelijks al bijna! t voelt alsof ie koppeltjeduikt eigenlijk! ineens zon gewoel daar.. en dat is wel duidelijk iets wat mn darmen toch hopelijk niet doen! Soms denk ik ook trapjes of duwtjes te herkennen dat is wat korter en meer echt mja.. t voelt gewoon zo.. Ben helemaal trots en blij.. meneer doet t goed! Oh en morgen een pretecho!! (alweer?) ja alweer! hahaha.. we hadden deze gepland voor t geslacht maar mijn ongeduldige ik wilde eerder en naar dr papa.. dus zouden we deze afzeggen.. maarja.. kvind t altijd wel leuk, en deze is op dvd.. Dus hebben we besloten dat we nu gewoon de oma's meenemen! Kunnen die t ook s zien en voor ons een excuus voor keertje extra gluren.. zin in!
hoihoi met beau gaat alles heel goed,beetje te dik maar kan geen kwaad jah heb een tweeede job erbij ik ga zien of ik het kanblijven volhouden,maar ja heb toch al mijn vaste jobdus... ik was vandaag om 12 uur thuis en ben gaan 'dutje' doen tot half 7 en juist een 20 min wandeling met beau gedaan. vandaag hebk pijn aan men boobs.niet fel maar af en toe steken.en (rare praat nu) als men tepels stijf worden(hihi) dan is het precies of die veeeeeeeeeeeeeeel te fel gespannen staan en gaan scheuren :S echt vies gevoel.ze zijn nu ook gevoelig.maar dit kan ook een 'regels' symptoom zijn. voor de rest voel ik me normaal. ik ben niet naar de gyn. geweest heb er weer geen tijd voor gehad(en ventje ook niet voor zijn onderzoek) volgende week hebk een week verlof dan ga ik ernaartoe dan heeft ventje ook de vroege post en isie thuis dus no excuses ben benieuwd hoe de uitslag gaat zijn.hopelijk goed dan kan ik de clomid gaan innemen @ de buikjes: heeeeeeeeeeeeeel mooi dissapointed ik vind dat je een heeeel lief buikje hebt echt schattig en goed rond en cossy ik vind die van jou ook heeeeel mooi en mooie tattoo btw xxxx
Sterker nog, elk MENS was op dat punt! Je hebt echt een lief klein schattig buikje! En mijn buik, whahaha ja die is gewoon ontploft, ik heb echt een PENS naast jullie! Whahaha. Maar niet alleen omdat het voorgerekt is hoor, want toen ik van Vince 12 weken zwanger was waren er ook al mensen die tegen mij zeiden wow wat heb jij al een dikke buik. Mijn darmen slaan gewoon volledig op hol als ik zwanger ben... Veel plezier morgen!!! Lekker naar je knulletje kijken. Anais -> Ach komt vast goed meid, ik denk echt dat jij dit jaar ook nog zwanger gaat raken!