Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Amar Haha, het is idd nooit goed. En geloof me een zware pil slikken is geen pretje af en toe geweest.. Wij hadden bij de eerste ronde ook zoiets van over een maandje of 3-4 dan testen we wel een keer positief. We waren ook niet bewust met klussen en in die maand dat ik aantelde hadden we misschien 2x sex gehad.
    Ik loop er ook niet mee rond dat we eenmaal zo vruchtbaar zijn , ik begin er ook liever ook niet over omdat ik het niet leuk vind voor vrouwen die het op dat gebied veel moeilijker hebben..

Waarom het gevoel , haha dat kan ik dus niet uitleggen maar het zal wel goed komen ;)

De vruchtbaarheid komt van mijn moeder af.. Mijn moeder was bij ons alle 4 ( heb nog 1 zusje en 2 broertjes ) heel snel zwanger.
    Van mij duurde het het langste ong. een half jaartje maar bij de andere drie was het elke keer in ronde 1/2 raak.
    Bij mijn oma en mijn moeders oudste zus is het ook zo snel gegaan. En van de rest weet ik het eigenlijk niet..

Als ik naar daar kijk hoef ik me geen zorgen te maken maar toch ben ik er wel een beetje onzeker over. Vandaar dat ik ook gezegd heb dat ik eerst een maandje rust wil en dan pas klussen ( ik wil 1 menstruatie cyclus afwachten en daarna klussen ;) ).

Super meid !!! Die flessen en die test maken het allemaal nog zekerder !
    JE BENT ZWANGER MEID !!

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Nou dan is t misschien inderdaad wel fijn om rustig aan te beginnen...weer aan het idee te wennen en dan kijken waar het schip strand. Ontspannen ermee bezig zijn is sowieso natuurlijk geen slecht idee, van stress wordt niemand gelukkig!

Eerst je spiraaltje er maar eens uit en kijken hoe je lijf reageert denk ik...? :)

JEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj :D hihi

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Idd , eerst me spiraaltje eruit. Vrees dat dat een mega erge ongie gaat veroorzaken en idd daarna zie ik wel waar het schip strandt ;)

4. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    @Miracle, ag het klussen is niet erg toch;):D
    @Amaryllis, haha gaat het nu toch echt tot je doordringen dat je zwanger bent? Leuk he:p

@Hier, had vanmiddag een afspraak voor een pretecho. Heel gedoe, konden het niet vinden enz. Bel ik netjes naar die praktijk gaat die man heel moeilijk doen, terwijl ik echt een half uur voordat ik er moest zijn al belde.:$ Nou die man was dus echt gewoon grof dus heb gezegd dat hij zn echo's ergens mag steken waar de zon niet schijnt:)

Ga a.s. maandag bellen naar een andere praktijk en gelijk het zh bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken echo.

Moet dus nog even wachten voordat ik weet wat ons beebje is:(

5. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    @ dissapointed
    seg wat een idioot! had hij een komkommer in zijn reet steken ofzo??!! wat een snul!
    pff nu mag je nog langer gaan wachten :(

@ amar
    jeejh je bent goed zwanger :p je krijgt altijd wel zo een 'zou het nog' gevoel als je opnieuw moet testen.maar nog steeds zwanger dus :D

@ mezelf
    ik heb vandaag het gevoel dat ik ongesteld ga worden.heb rugpijn,en soort krampen in men onderbuik.en voel me gewoon zo.hoop dat het niet zo is maar ja...ik zie nogthans niets maar miss binnen enkele dagen.

xxxx

6. 4days

4days Niet meer actief

Miracle -> Ja precies, denk ook wel dat jij best vruchtbaar bent. Ik ben dwars door de pil heen zwanger geraakt (en dat met 1 keer sex die maand), zelf een gewone pil kan niet op tegen onze vruchtbaarheid, hahaha! Nouja je kunt natuurlijk altijd pech hebben en dat het wat langer duurt, maar ik zie jou echt geen half jaar wachten eerlijk gezegd, zou me erg verbazen.

Amaryllis -> Hihi, ach ik voel me alweer wat beter, kan snel omslaan met die hormonen. ;) Leuk dat die vrouw van MvM is geweest! Is toch stiekem wel leuk he, weer zo'n testje doen. ;)

Dissapointed -> Bahbah, wat onbeschoft zeg! maar goed dat je hebt afgezegd, wat denkt hij wel niet?! Nee dan had ik hem ook laten stikken!
    Dat plaatje wat je nu in je banner hebt laat me trouwens heel erg aan Sem* denken. :) Hij zag er echt precies zo uit, met dat bolle buikje.

Anais -> Hmmm, afwachten... :(

7. 4days

4days Niet meer actief

#287 4days, 12 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2010
    Ik copy paste even mijn verhaal over de vk:

Hoi meiden! Ik weet het even niet meer, wat zouden jullie doen:

Ik had gisteravond om kwart voor 6 een afspraak met de vk. het was de eerste echte afspraak, de intake heb ik wel al gehad. Om 5 over half 6 kwam ik bij de praktijk, maar het licht was uit en geen mens te bekennen. Alles zat ook op slot. Dus ik belde de vk, maar die zei dat ze er zo was, ze hadden blijkbaar net dienstwissel. ik vond het wel stom dat die eerste vk niet even een kwartiertje had kunnen wachten dan (ik zag haar nog weg lopen), maargoed. Ik staan wachten in de kou, om 10 voor 6 kwam de de vk eindelijk aanlopen, ruim 5 minuten te laat. Ze zei er niet eens iets over, blijkbaar vond ze het normaal. Eerst liepen we door de wachtkamer. Daar staat alleen een oude tafel en stoelen, en er liggen een paar ontzettend oude boekjes. (bijvoorbeeld een boekje over zwangerschap uit de tijd dat er nog geen echo's waren...) De spreekkamer zelf was ook niet veel beter. Een grote kale ruimte met een tafeltje en een paar stoelen met een pc, en zo'n soort ligtafel om het hartje te luisteren. verder niets, ze hadden niet eens speelgoed, waardoor mijn zoontje de tent ging afbreken uit verveling. Dus toen ik net binnen was ging die vk allerlei spuiten en injectienaalden te voorschijn halen, om bloed te prikken. Ze had alles al uitgehaald, desinfecteerspul, handschoenen, steriele gaasjes etc, en zat klaar om te prikken, toen ik vroeg of ze dat niet samen zouden doen met de nekplooimeting. 'Uhhh, wilt u een nekplooimeting dan?' 'Ja, daar heeft u me vorige week het formulier van gestuurd....' Oh, ja dan zou het inderdaad samen gebeuren. Dus zij weer alles opbergen. Vervolgens werd de bloeddruk gemeten, dat was gewoon goed. Erna twijfelde ze hardop of ze wel het hartje zou gaan zoeken, omdat het nog erg vroeg was, waarop ik antwoordde dat ik het 3 weken geleden al gevonden had. Dus toen luisterde ze en inderdaad, ze vond het. Uiteindelijk zei ze: 'Zo, dan maken we een nieuwe afspraak voor over 4 weken!' Dus ik vertelde haar dat de andere vk duidelijk had gezegd dat ik minimaal om de 3 weken moet komen. (omdat het de vorige keer nog laat mis ging) Daar wist ze blijkbaar helemaal niets vanaf. Dus ze zei alleen: oh oke, tot over 3 weken dan' en maakte een nieuwe afspraak. ze vroeg verder ook helemaal niet waarom ik om de 3 weken moet komen ofzo, ik had echt het idee dat ze totaal niet wist wat er speelde ofzo, en dat er ook niet fatsoendelijk genoteerd was.

Al met al heb ik dus een erg slecht gevoel over die verloskundigenpraktijk. Als ik me bedenk dat dat de mensen zijn die mijn kindje op de wereld moeten zetten, en die in geval van nood mijn kindje moeten redden, en ingrijpen als iets mis gaat... Brrrr. Zouden jullie gewoon van praktijk wisselen? Ergens vind ik het wel een beetje lullig. Maarja ik heb er geen goed gevoel meer bij, ik vind ze erg amateuristisch... :(

(sorry voor het lange verhaal, zie nu pas hoeveel het is geworden, hahaha!)

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    :$:$:$ Dat geloof je toch niet? Cossy ik zou echt meteen op zoek gaan naar een andere praktijk hoor, dit kan toch niet?! Zij horen te weten hoe het met jou gaat en wat er allemaal speelt, of ze moeten dat op z'n minst heel snel op kunnen zoeken. Ik heb hier ook geen goed gevoel bij hoor...Of je zou moeten vragen of je elke keer die ene vk kan krijgen, niet meer deze vrouw. Wie weet is zij in de war ofzo. Ben je met Vince toen ook in deze verloskundepraktijk geweest?

9. 4days

4days Niet meer actief

Nee met Vince was ik bij een super fijne praktijk in Sittard, helaas val ik nu ik verhuisd ben net buiten hun werkgebied... :( Maar ik heb wel al een praktijk in de buurt gevonden die me best fijn lijkt. Een meid wat ik ken is er ook geweest, en haar beviel het prima. Ze zijn ook een stuk groter daar, en hebben een eigen echo enzo. Denk dat ik daarheen ga overstappen...

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Cos , heb je verhaal gelezen en gereageerd via msn ;)

11. 4days

4days Niet meer actief

Klopt :D hahhaha

12. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    @Cos:$

Overstappen! Als je er nu al geen goed gevoel bij hebt, je moet nog 'zo' lang.
    En idd, als je nu al bedenkt dat zij degene moeten zijn die jouw kindje moeten redden/helpen als het zover is dan moet je er zelf ook wel zeker van zijn dat je hen vertrouwd.

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik zou ook overstappen, ook al is t misschien maar deze dag alleen dat zij zo is (wie weet iets in de familie gebeurd ofzo, je weet t natuurlijk nooit en dat je er dan ff met je hoofd niet bij bent... )

Maar als die andere zelf echo hebben en dergelijke is toch wel fijn denk ik.. stel ze kunnen een keer ff t hartje niet vinden of je baarmoeder groeit hard of wat dan ook en ze willen ff een extra echootje.. dan kan dat daar iig meteen!

Dat vind ik ook t fijne van onze verloskundige!

dus gewoon ff bij die andere kijken of ze plek hebben ;)

Oh en btw.. nog een uurtje dan ben ik jarig!!! :D

14. 4days

4days Niet meer actief

Ja, denk dat jullie gelijk hebben...

Pam, nee dat is niet zo. hebben inmiddels al gehoord dat het vrij regelmatig voorkomt dat vrouwen van hier naar andere praktijken overstappen, en dat lijkt me geen toeval.
    Weet je wat het hem gewoon ook is, het is helemaal geen echte vk-praktijk daar. Het is meer een ruimte die toevallig leeg stond, en waar ze een tafel en stoel in hebben gezet. Je merkt dat aan alles, er hangt bijvoorbeeld niet eens een bord op van 'verloskundigenpraktijk', ze hebben alleen een papiertje van binnen tegen het raam geplakt... En 1 dag per week zit er dan een vk voor een paar uurtjes. En ze hebben er qua spullen echt alleen het hoognodige, en niet meer dan dat. Het is een kale ongezellige boel. En ik heb ook echt een beetje het gevoel dat die vk het echt ziet als een soort bijbaantje, iets wat ze naast het werk in de echte praktijk doet. En alsof het dan ook minder belangrijk is ofzo.

Nee ik zit veel liever gewoon bij een 'echte', gezellige praktijk, waarvan ik het idee heb dat de vk's ook weten waar ze mee bezig zijn.

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Miracle: ooooh dan is t wel een ander verhaal ff ja! :) dat wist ik niet.. ik was meer bang dat t gewoon snel raak was bij de eerste maar dat wil natuurlijk normaal gesproken niets zeggen over een tweede..

Maar als jullie allebei idd zo vruchtbaar zijn dan is de kans groot dat t niet lang duurt..

Ik ben benieuwd :D

16. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    happy b- day pam ;)
    en cossy gewoon overstappen,jammer voor hun ego,goed voor jullie beiden :)
    XXXXXXXX

17. 4days

4days Niet meer actief

Pam, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :D :D :D :D

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Pam:

Gefeliciteerd met je verjaardag!!! :D:D:D

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Dank jullie wel!!!!! :D :D :D

Twordt een zware lange dag.. en hoewel we er even aan dachten om gewoon de deuren op slot te doen en de gordijnen dicht en te doen alsof we niet thuis zijn.. t wordt vast gezellie :D

Nu al zin in 1 uur.. dan komen mn ouders de zelfgemaakte moorkoppen en hapjes brengen (ouders hebben catering bedrijf)

Hmmmmmmmm :)

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wow da's luxe! Wat leuk!!! Geniet er maar van zou ik zeggen, t wordt vast heel gezellig. Gewoon over je heen laten komen. En gingen jullie nou vandaag nog vertellen wat t wordt? :)

Deel Deze Pagina