Uhm ja, en nee.. want eigenlijk weet bijna iedereen t al! we hebben overal de dvd met foto's mee naartoe gesleept en vriendlief is nogal van t op visite gaan bij mensen dus we hebben bijna iedereen al gezien!
Jij blij! Mijn vriend is aan zn haren nergens naar toe te slepen... Volgens mij ziet hij mijn ouders 1 keer per kwartaal.
Mja tis leuk totdat je net 5 minuten thuis bent en er weer gevraagd wordt "waar gaan we heen?" Ik mis dan soms de avondjes gezellig samen weer heeeeul erg! haha (tis ook nooit goed )
Oooh ik zou dat heeeerlijk vinden, hahaha! Wij zitten echt ALTIJD thuis! Terwijl ik juist iemand ben die liefst altijd weg gaat. Maarja mijn vriend werkt ontzettend veel, dus die is blij als hij thuis is en op de bank kan hangen. Maarja ik ben de hele dag al thuis, dus ik verveel me dan dood... Het is trouwens ook niet zo dat onze avondjes zo gezellig zijn ofzo, want meestal hangt meneer uitgeblust achter de pc een of ander schietspel te doen...
Haha, heel herkenbaar! Nou ja schietspelletjes doet hubje gelukkig niet meer. Tegenwoordig heeft meneer een Nintendo DS...met als grote voordeel dat hij nu naast mij op de bank zit in plaats van in z'n eentje achter de pc. Ik heb echt zo'n hekel gekregen aan die computerspelletjes! Zodra die computer aan staat is ie totaal onbereikbaar. Daarom hebben we hier een hele goede regel ingesteld: Ik heb altijd het recht om hem even te claimen als ik dat aangeef en het niet al te vaak doe Tis wat he... Maar goed, Pam, iedereen weet het dus al! Nou ja, da's ook leuk. Hoe reageerden ze?
Ben er nog ff snel, denk wel dat dit de laatste keer is vandaag Over t wegwillen van vriendlief, ik vind t aan de ene kant ook wel leuk maar met mijn lijf is t of t een of t ander, dus of t huishouden doen (beetje) of weggaan.. en als vriendlief dus altijd wegwil (wat voor mij gewoon zwaar is ) dan betekent dat de dag erna te dood om iets te doen en daardoor is mn huis vaak een rommel naar mn zin! Wat weer irritatie geeft bij allebei.. snappen jullie t nog? Dus nu maar besloten dat we t wat rustiger aan doen allemaal Over de spelletjes, daar ben ik dus meer van maar ik heb vriendlief dan nu zover dat we sommige spellen samen doen.. ook de 1player spellen zoals mario enzo.. kunnen we samen helemaal in zitten.. erg gezellig op die manier! Nu gaat ik beneden ff eiersalade maken en een kwarktaart.. en dan omkleden en klaarmaken voor de visite! Fijne dag allemaaaaal!
Amaryllis -> Ohwja Luc heeft wel een Wii, maar daar mag hij van mij niet de hele avond op spelen, dan heb ik geen Luc EN geen tv. Pam -> Was het feest leuk? En kwarktaart, lekkerrr! Wil ik va de week ook nog eens maken.
Haha nee dat snap ik, als hij zit te Wii'en achter de tv, wat moet jij dan nog? Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het soms niet erg vind dat hubje zo verslingerd is aan computerspelletjes...want dan mag ik achter de laptop hier meekletsen! Hihi 8) Hee Cos, ik wordt nou wel heel benieuwd naar die 12 weken foto! Die ging je maken toch? @ Pam: Leuke dag gehad?
Ooohja, goed dat je t zegt, vandaag ff maken! Ik heb zaterdag trouwens carnaval gevierd, het was een ramp! Het begin van de avond was heel leuk. We stonden in een gezellig cafeetje, het was niet al te druk en er hing ook geen rook binnen. Dus was goed te doen. Maar naarmate het later werd werd het steeds drukker. En toen ging het ineens buiten regenen, nou de hel brak los. Alle mensen stormden naar binnen, en zelfs toen alles al propvol was bleven ze nog als idioten richting binnen duwen. Met als resultaat dat iedereen in het complete cafe ineens werd geplet. Mensen raakten in paniek en kregen geen adem meer. Sommige mensen wilden zo snel mogelijk eruit maar dat was onmogelijk. Wij stonden op een metertje van de nooduitgang, en hebben ruim een half uur nodig gehad om dat metertje af te leggen. De mensen drukten rondom echt zo hard dat je moeite kreeg met adem halen... We zijn toen ook maar naar huis gegaan. Ik had het wel gezien.
He get wat eng! Doet me een beetje denken aan die brand in t cafe in Volendam...Gelukkig was er hier geen vuur bij betrokken, maar paniek doet rare dingen met mensen en geplet worden lijkt me echt heel naar. Ik kan me voorstellen dat je er niet zoveel trek meer in had...!
Ja idd, een vriendin van me was al bang dat er ergens brand was uitgebroken ofzo, omdat ze zich niet voor kon stellen dat mensen voor niets zo hard gingen duwen enzo. maar toen we buiten kwamen bleek dus dat het net was gaan regenen... Maarja het was toen al half 12. En ik was er ongeveer 2 uur, had al die tijd ook alleen gestaan, dus ik begon wel moe te worden. En ik wilde het ook niet super laat maken, dus toen dacht ik ga maar gewoon naar huis dan.
Zoooo ik ben KAPOT! wat een dag man.. pfff Errug druk hier altijd, zelfs nu ik in de middag de familie laat komen en in de avond de vrienden betekent dat gewoon 2 keer op een dag een hok vol! Was wel erg gezellie uiteindelijk (tis zo vermoeiend en pijnlijk voor mij he :S) En gister een heeeerlijke brakke dag gehad met een vriend van ons die was blijven slapen en hebben we alle overige hapjes en taart genuttigd terwijl we de hele dag films keken Echt lekker is dat! Vannacht wel erg beroerd geslapen.. kheb nu ineens hele erge trekkende en stekende pijn in mn zij aan beide kanten.. zo erg dat ik er wakker van lag en niet lekker kon liggen! als ik dan ff goed lag deed t na een minuut of wat weer zon pijn! Zal wel bandenpijn zijn denk k maar zo heb ik dat nog niet gehad.. hoop dat t wel weer wat minder wordt.. Vandaag dus maar weer een rustdag denk ik.. @Cos: pfff dan zou ik ook weg willen! bah.. en dat mensen dan zo blijven duwen he.. vol is vol! dat er ook geen uitsmijter stond ofzo die dat begeleid.. heeeel vervelend! Hoe was je mannetje in zn apepakkie?
Pam -> Ik denk ook bandenpijn ja! Daar kun je soms flink last van krijgen. Fijn dat je feest geslaagd was! Alleen jammer dat je erna zo brak bent, dat schiet ook niet op... Gewoon lekker rustigaan doen idd. Vince was superlief in zn pakkie, hahaha! We zijn gisteravond nog naar de lichtstoet gaan kijken, maar was echt veeeeel te koud, brrr. Was half bevroren toen ik thuis kwam. Ik heb het de rest van de avond, ondanks dik dekbed op de bank en kruik, niet meer warm gekregen. Heb trouwens vannacht gedroomd dat het kindje een jongetje is. Dat had ik bij Vince ook gedroomd en toen klopte het. Dus ben benieuwd! Ik ga er in ieder geval vanuit dat het dan weer een kereltje is.
Leuk, een jongetje! Ben heel benieuwd of je droom uit gaat komen... Ik moet even spuien hoor! Ben zo boos! Vorige week kwam de thuiskapster bij ons langs, die komt elke 6 weken. Omdat mijn ouders pas bij ons in de buurt zijn komen wonen en overal nog een adresje voor moeten vinden, kwamen zij ook langs om geknipt te worden. Hadden we van tevoren overlegd en de kapster vond het okee. Nou wordt mn vader wat grijs, en daar werd een opmerking over gemaakt. Zegt hij luidkeels: 'Nou dat maakt niet meer uit, ik wordt nou toch opa!' Een doodse stilte volgde, en een boze blik van mij. De kapster reageerde niet, dus we hoopten nog dat ze het niet serieus had genomen of het op Billy betrok (die noemen we ook wel eens 'ons kind' ), dan was het misschien niet zo erg. Want die kapster die knipt heel Harderwijk zo'n beetje en heeft een heerlijk vlotte babbel, dus ja, een verspreking is zo gemaakt!.....En ja hoor, vanmiddag belde hubje op. Een goede kennis had het van de kapster gehoord en mn schoonmoeder bestookt met vragen...Tja die kon het moeilijk ontkennen! Ik ben zo boos! :x:x:x Die vrouw hadden we het dolgraag zelf willen vertellen!!! Nou moeten we redden wat er te redden valt, anders horen veel meer mensen het dus via via! Ik weet niet wie het nu allemaal weet, dus manlief gaat de kapper vanavond opbellen met de dringende vraag om het verder stil te houden. Maar de opa's en oma's bijvoorbeeld worden ook door haar geknipt, en veel meer vrienden. Dus die zullen we het moeten gaan vertellen, nog voor de eerste echo (wat ik dus echt niet wilde!!!), anders horen ze het misschien van iemand anders. Echt ik ben zo boos op mn vader, hoe kon hij zo stom zijn! We vertellen het hem toch in vertrouwen als verrassing, als ik dit geweten had dan had ik het ze nog niet verteld....Grrr....:x Nou dit lucht een beetje op, maar ik ga het mn vader wel laten weten!
Ah neee, dat is echt zoooo irritant he! ik had precies hetzelfde, maar dan met een vriendin. Die zei het waar mn nichtje bij was, ook toen ik 5 weken zwanger was. Dus mn nichtje zei het tegen haar zusje, haar zusje tegen hun moeder en die aan de rest van de familie. Altijd leuk... ZUCHT Ben zelf trouwens ook flink aan het balen. Had ik morgen voor de eerste keer dit jaar een echt een tripje voor mezelf gepland, een dagje naar de 9 maanden beurs. Nu is Vince dus ziek geworden, hij heeft koorts en moest vanmorgen overgeven. Ook heeft hij erg diarree. Kan ik dus mooi thuis blijven morgen... Echt zul je altijd zijn. Voel me echt zo gefrustreerd! En de 80 euro voor de bus inclusief entree moeten we dus toch gewoon betalen. :x :x :x
ik heb gelukkig niet zo grote familie en als ik het vertel vertel ik het gelijk aan iedereen maar is wel lullig het liefste zou je het zelf vertellen
Ik zag het op je hyves inderdaad, wat ontzettend sneu! Voor zowel Vince als voor jou...ik kan me voorstellen dat t een flinke domper is, als je zo graag zou gaan en ook dat bedrag dan nog moet betalen. Kun je niet proberen om het te verschuiven? Het kaartje kun je in ieder geval nog op een andere dag gebruiken toch? Maar hoe dan ook heel vervelend! @ Lovepeet: Tja iedereen tegelijkertijd vertellen was voor ons nog niet echt een optie. Onze ouders hebben we het direct verteld, de opa's en oma's close vrienden horen het direct na de 1e echo maar de rest van de wereld mag wat mij betreft nog even wachten hoor...er kan nog zoveel gebeuren, voor het zelfde geldt is er geen kloppend hartje straks, en dan moeten we iedereen af! Daar heb ik dus echt geen zin in...Maar het vervelende vind ik nu vooral dat ik geen idee heb wie het allemaal al weten, en dat ik het zelf nu dus niet meer kan vertellen. Zulk interessant nieuws gaat gewoon erg snel, dan is Harderwijk best klein. Die kapper komt gewoon echt overal! Ik zal inderdaad niet de eerste zijn, maar ik baal er wel echt van...
@Amar: jeeeeetje wat balen meis! hier ging t ook ongeveer zo en hebben we uiteindelijk iedereen t ook eerder verteld als gepland door de angst van t via via.. Maar een ding wel ff, ik ga t wel even opnemen voor je vader hoor die man kan er eigenlijk ook niks aan doen.. die is hartstikke trots moet je maar denken! En dan is zon opmerking snel gemaakt natuurlijk.. daar bedoelt ie verders niks mee en hij zal zich misschien ook wel heeeeel rot voelen erom! dus pak die man niet te hard aan? die is echt gewoon helemaal blij en zwevend op zon opa wolk kan je je snel verspreken.. (mijn ouders en oma roepen t ook tegen iedereen die ze tegenkomen in elk gesprek, ook als slaat t nergens op ) Ik zou idd wel de kapster informeren op een rustige manier dat t eigenlijk nog een geheimpje is. dat kon zij ook niet weten aangezien jullie dat toen niet gezegd hebben he als je vader t zo zegt en niemand echt reageert erop tsjah.. kan zon vrouw ook niet weten dat niemand t nog weet of mag weten! maar dat kan je dr nu wel uitleggen.. En verder zou ik t gewoon vertellen wie jij t wilt vertellen wanneer en hoe je t wilt vertellen.. en eventuele mensen die jullie ernaar vragen en t dus al weten gewoon ff duidelijk op t hart drukken dat t hoge woord er nog niet uit is en dat jullie t graag zelf vertellen aan iedereen.. @Cos: Jeetje meis wat balen! dus ik zie je niet morgen??.. en wat zonde van t geld ja! En natuurlijk ook sneu voor je mannetje.. dat soort dingen komen nooit op een mooie timing! zal je altijd zien! Hier heeft mn moeder van de week dr rib gebroken dus ben benieuwd of wij morgen ook wel lang op de negenmaandenbeurs lopen.. Balen balen balen! En een jongetje, dat zou leuk zijn! kunnen we ideetjes pikken bij elkaar hihi