Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Nou, heb net met de busmaatschappij gebeld, en weet niet of ik er nu blij over moet zijn of niet, maar ze hadden blijkbaar de boeking niet genoteerd... was leuk geweest als we daar morgen voor niets hadden gestaan. Maargoed, in dit geval komt het er dus op neer dat we niet hoeven te betalen. Ideaal. ik ga proberen om misschien zondag alsnog te kunnen gaan, en dan zonder Vince. (want is veel te druk op zondag voor met een kinderwagen)

2. 4days

4days Niet meer actief

Ai, lijkt me pijnlijk... Beterschap voor je mams!

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Nou, das dan een geluk bij een ongeluk :), scheelt weer een bult geld. Kon je je nog wel inschrijven voor zondag? En anders kun je misschien met de trein? Kost wat, maar goed de beurs missen is ook niet zo'n goeie optie. Ben je er al eens eerder geweest of is het je eerste keer?

@ Pam: Oei een rib breken lijkt me erg pijnlijk, volgens mij voel je dat met elke ademhaling...is je moeder gevallen door de gladheid?
    Je hebt gelijk hoor, van mn vader. Ik weet ook wel dat hij het niet verkeerd bedoelde en dat hij gewoon erg enthousiast is. Maar toch vind ik het wel een beetje stom...ik vind het nu gewoon nog te vroeg om iedereen al te vertellen! Ik ben zo onzeker over of het wel goed zit, er kan nog zoveel misgaan. De opa's en oma's overleef ik wel, maar de rest van Harderwijk hoeft het wat mij betreft echt niet te weten. Dan kan ik net zo goed al een banner op mn hyves zetten: Jeeeej, al 5,5e week zwanger! :D Ze zien me aankomen, het eitje is amper bevrucht...

Ach ja, ik merk al wel dat ik niet de enige ben, dat het jullie ook is overkomen. Vind het wel apart dat me dat niet is bijgebleven, blijkbaar is het toch echt anders als het jezelf overkomt :) Haha, sorry dus, ik vind het met terugwerkende kracht ook heel sneu voor jullie!!! :p

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Met terugwerkende kracht.. Whahahahah :D lol...

En ik snap je punt ook wel hoor, kon er toen ook wel chaggo om zijn ergens omdat ik "gedwongen" werd iedereen direct af te gaan (met de bijkomende vermoeidheid en gesloopt zijn erbij)

Maarja achteraf was gelukkig alles goed en de kans dat t goed gaat is gewoon groter als dat t fout gaat (volgens mij iig.... )

Dus gewoon ff hard duimen dat je een mooi knipperlichtje ziet op je eerste echo!

@Cos: wel fijn dat je dat busgeld niet kwijt bent en dat de kaartjes geen datum hebben.. ik duim dat je zondag lekker heen kunt!

5. 4days

4days Niet meer actief

Nee die bussen zijn hartstikke uitgeboekt, vandaar ook dat switchen geen optie was. En als ik zondag met mijn ma ga zullen we wel met de trein gaan ja. Luc heeft inmiddels toegezegd dat hij wel mee gaat mocht mijn moeder zondag toch niet willen, en als ik met Luc ga gaan we met de auto, dan kan hij rijden. Ik zie dat niet meer zitten nu ik zwanger ben, kan me echt niet meer goed concentreren, zeker niet zo lang. ben er trouwens al vaker geweest ja. Op de huishoudbeurs 3 keer en op de 9 maanden beurs 2 keer.

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Maar t was wel voor herhaling vatbaar dus? :D Vind t best spannend of ik het leuk ga vinden, ben 1 keer naar de huishoudbeurs geweest maar dat vond ik niet echt wat. De woonbeurs vond ik wel leuk, beautybeurs ook dus komt vast goed.

Nou wij zijn druk aan het bellen geweest vanmiddag. Toen hub thuis kwam hebben we allereerst die kapster opgebeld. Haar man nam de telefoon op, zou even kijken of ze al weg was, noemde onze naam naar haar toe en toen ineens lag ze op bed met verschrikkelijke last van haar buik waardoor ze niet aan de telefoon kon komen...:( Wij vonden het een apart verhaal, maar goed. We hebben gevraagd of ze terug wilde bellen als ze zich weer wat beter voelt. We hopen op een sorry van haar kant, maar willen in ieder geval achterhalen wie het allemaal weten en haar vragen om het verder stil te houden. Van 1 persoon wisten we het dus al, de beste vriendin van mn schoonmoeder. Daar hebben we ook even achteraan gebeld om het nieuws te bevestigen daarbij de vraag om niks tegen anderen te zeggen. Dat vond ze goed, ze was blij voor ons en vond het raar dat die kapster het er zomaar uitfloepte. Tot zo ver ons avontuur, ik ben benieuwd hoe het gesprekje met de kapster zelf gaat verlopen...

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ben benieuwd meis.. hoop dat t allemaal stilgehouden wordt nu, dan is dat probleem iig weg.. en dan kan je t lekker zelf van de daken schreeuwen wanneer je dat wilt! :D

8. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Nee, ik moet eerlijk bekennen, als het alleen om de huishoudbeurs was zou ik niet gaan. Maarja, die 9 maanden beurs is natuurlijk een en al baby. Dus ik kan daar echt lekker een hele dag staan zwijmelen bij kleine kleertjes enzo, whahaha! :D En de huishoudbeurs, ja daar lopen we dan ook een rondje, als we er toch eenmaal zijn.

Wel echt stom van die kapster hoor, die spontane buikpijn klinkt ook echt als een l*lverhaal... Ben benieuwd wat ze gaat zeggen! Als je er nog ooit iets van hoort. :D ;)

Pam -> Veel plezier vandaag meid!! :D :D

Is maar goed dat we toch niet zijn gegaan, want Vince had nog de hele nacht verhoging. Geen koorts meer, maar wel 37,8. Dat valt op zich wel mee, maarja om dan net die dag 3 uur heen en 3 uur terug in de bus te gaan zitten...

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Pam veel plezier op de beurs!!! :)

@ Cos: Gelukkig dan maar dat je niet voor niks thuisblijft, nu is Vince in ieder geval erg blij met je! En dat is ook wat waard. Met een beetje geluk voelt hij zich van t weekend beter en dan kun je een stuk relaxter genieten van het uitje.
    Ik ben zo benieuwd naar die beurs! Vooral ook of het al leuk is als je nog geen buik hebt en er gewoon achterlijk vroeg bij bent, haha. :D Het voelt toch een beetje alsof ik er eigenlijk nog niks te zoeken heb, maar daar trek ik me lekker niks van aan! Ik wil daar al zo lang een keertje heen! Vorig jaar op de huishoudbeurs zag ik iedereen met reusachtige tassen van de 9 maandenbeurs lopen en toen dacht ik: Ik wil ook!!! Dus bij deze, haha.

Tja die kapper zal wel moeten bellen als ze ons als klanten wil behouden. Hubje knipt ze al zijn leven lang, mij ook alweer 5 jaar elke 6 weken. En we hebben onlangs dus nog voor een aantal klanten gezorgd, dus ik denk niet dat ze ons graag kwijt wil. (hoop ik...) Dus daarom moeten we het gesprek gewoon met haar aangaan, het moet wel gezellig blijven want ze komt toch elke keer bij je thuis. En sorry maar ik heb geen zin om mn woorden steeds af te wegen, zoiets moet gewoon binnen de muren kunnen blijven. Zij als kapper kan het niet maken om gelijk met alle sappige roddels naar bekenden te rennen. Info over Billy of werk okee, maar niet over een prille zwangerschap. Dus ik wil dat ze dat weet en er wat aan doet, anders moeten wij op zoek naar een andere kapper. As simple as that! :)

10. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ja dat is wel een beetje waar. de vorige keer was ik nog geen 9 weken zwanger bij de 9 maanden beurs, vond het toch echt wel jammer dat ik nog geen echt buikje had. Al die zwangere vrouwen kregen allerlei blaadjes in hun hand geduwd, en naar mij keken ze ven zo van... oh die zal wel niet zwanger zijn... En daar kwam nog eens bij dta ik toen echt heeeelemaal niets durfde te kopen! Was echt panisch dat het nog mis zou gaan ofzo, dus ik dacht als ik nu iets ga kopen dat is het noodlot tarten. ;) Nu denk ik er heel wat luchtiger over, hahaha!

En Vince is denk ik wel blij dat we thuis zijn ja, hihi. Hij lijkt zich wel lekker te voelen, maar is toch wel wat hangeriger als normaal. Als we nu ergens anders waren zat het er dik in dat hij vervelend werd. Zondag nemen we hem trouwens sowieso niet mee. Het is op de zondag een heel stuk drukker dan donderdag, dus dan heb ik geen zin om met die kinderwagen overal doorheen te moeten manoeuvreren.

En als die kapper uit zichzelf een beeeeetje fatsoen heeft, dan ziet ze wel in hoe lullig het was. Ik bedoel, ze wist in eerste instantie misschien niet hoe pril het precies was? Misschien ging ze er ook vanuit dat het geen geheim was, aangezien je vader het zei en vervolgens niemand zei dat ze haar mond moest houden? Maarja, dan zou ze het in ieder geval nu wel lullig moeten vinden...

11. 4days

4days Niet meer actief

Mijn buikkie. :D

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wow! Die is inderdaad mooi gegroeid!!! 8)

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Pam: Hoe was het?! 8) Heb je veel gekocht?

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    zooo ff kleine update vanaf mn tel. BEN KAPOT! :D

veel gekocht? we konden amper overeind blijven onderweg naar huis! hahaha.. vet veel gehad en zulke leuke aanbiedingen overal he.. echt superleuk :D heb dit gescoord:

-groot boxkleed met ene kant felblauwe rand en een vak met blauwe ruitjes erin en andere kant 2 grote blauwe vlakken en 2 limegroene..

-kikkerspiegel voor in de auto, die hang je aan de hoofdsteun op de achterbank en als ukje daar dan in de maxi cosi zit met t gezichtje naar de stoel dan kan je via je achteruitkijkspiegel je kindje zien

-groot voedingskussen

-Nuby magnetronster. met 3 flessen.

-2 slaapzakjes

-prenatal wikkeldoek ook te gebruiken in maxi cosi enzo..

- PApakket :D voor vriendlief met condoom, grappige speen en slab, gebruiksfolder over de baby (input borst, output luieruitleg enzo :D) een mok met pappa's wil is wet en aan de andere kant mamma heeft altijd gelijk 8)
    een donald duck en dat soort dingen!

- tijgetje badcape al is die veels te groot, hijs leeeuk

en de LU koekendoos en veeeel gratis tassen! haha en folders zooooveel! hihi

was echt heel leuk maar had nog wel veeeeel meer willen zien en kopen maar ondanks de rolstoel was t een hele zware dag..

t hele verhaal komt nog wel! :p

en als 1 van jullie op de huishoudbeurs komt en in hal 7 de slagharen stand ziet zou die dan een van de gratis tassen willen regelen voor mij??? ik betaal dan de verzendkosten wel :p mn pa is helemaal gek van slagharen maar wij waren te laat :(

15. 4days

4days Niet meer actief

Pam, dat klinkt als een geslaagde middag! :D Lekker veel gekocht ook, hihi. Wij gaan zondag alsnog naar de 9 maanden beurs, dus dat is wel leuk. Zal kijken of ik een slagharentas weet te scoren. ;)

Ik had vandaag nekplooimeting, alles was goed! Beebje lag lekker te spartelen. Qua termijn kwam ze 2 dagen later uit dan wat ik zelf had berekend, maar ik hou toch gewoon mijn eigen datum aan. Die echo's verschillen nogal eens. Eerst wilde de gyn zelf ook van mijn berekening uitgaan (want eisprong is heel precies), maar dat was blijkbaar nogal lastig, dus in het zkh hebben ze er toen 2 dagen later van gemaakt. De nekplooi was ook prima. het mag maximaal 3mm zijn, en het was nog geen 2. Ik geloof 1,9mm. Dus daar maak ik me verder geen zorgen meer over.

Vind trouwens wel dat ze dat in het zkh echt kansloos doen. Ze zeggen echt niks en doen zich totaal geen moeite. Ze vertikte het om dvd op te nemen, en ik kreeg 1 lullig slecht fotootje. ze had zich niet eens de moeite genomen om een foto te maken waar het kindje helemaal op stond, dus nu heb ik een beenloze foto... Zelfs mijn foto met 9 weken is beter. Maarja, over 3 weken 3D echo.

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Cos: wat goed dat alles goed was! :D jeeeej..

Die echo vond ik toch wel erg mooi hoor.. is t ineens een heel kindje..

Heb je t fotootje wel al online? ben wel nieuwsgierig! :)

Oh en ik vond trouwens ook dat dr papa heeeeele mooie foto's maakte.. die was er echt snel in en heeft echt de mooiste momentjes gepakt, dat was bij die laatste echo ook een stuk minder..

ben benieuwd naar je 3d echo!! :D vooral naar tussen de benen :p

17. 4days

4days Niet meer actief

Hier is het fotootje van de echo. Volgens mij was het kindje aan het duimen. Maar ik weet het niet zeker, aangezien die vrouw echt NIKS zei...

18. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hele mooie foto!
    ik denk dat ze idd duimt hoor.
    als ik daar was hadk die vrouw wel gedwongen om te spreken.
    dan hield ik haar vast bij haar nek en dan : *PRATEN BITCH*
    oke oke hihi beetje vergezocht maar seg hoe deed ide wel niet tegen je!ik zou echt razend zijn geworden.
    en mooie buikfoto :D

trouwens is maar een gedacht maar lijkt precies een uitsteekseltje vanachter te hebben de baby ...een jongen :p mja dan zou het miss wel heeeel goed geschapen zijn :D maar dat zit miss in de familie :D hehehehe pff ik ben in een dolle bui vandaag niet op letten
    hehehehe maar ik blij bij meisje want da was mijn eerste gedacht.

ier nog steeds geen regeltjes..en we gaan straks bij vrienden een drankenspelletje doen...maar ja heb al een test gedaan effe geleden dus die was nega dus alcohol zal niet zo erg zijn.

xxx

19. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    oohja en dat uitsteekseltje bedoel ik niet de beentjes eh...maar ertussen zie je precies iets maar is moeilijk uit te leggen...:)

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Cos, vind t eigenlijk wel een hele lieve foto!!! :D en idd dies duidelijk aan t duimen of t handje toevallig bij de mond ofzo..

En wat jij ziet anais kan vanalles zijn maar ook de NUB. aan de NUB zou je t geslacht kunnen zien zeggen ze (een meisje heeft in deze leeftijdscatagorie ook een uitsteekseltje!)

En als wat ik denk de nub is denk ik een jongetje.. maar ik ben geen expert.. en duidelijk is anders helaas.. Ik zie zeg maar 2 dingen die de lijn van de nub kunnen zijn (ervanuitgaande dat ik die zie.. bij onze foto bleek t ook een deel van t beentje te zijn ofzo :D hihi)
    en bij de ene lijn denk ik echt jongen en die lijkt mij t meest kloppen maar ik zie ook iets dat juist kan duiden op een meisje!

ik kan je wel een site geven waar er veel meer zijn die dit veel vaker doen en zien? ;) kunnen ze gokken :D

Deel Deze Pagina