Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Nee dames, natuuuurlijk ben ik niet meer naar de beurs gegaan... :p :) Ik laat hem toch niet een coplete dag alleen nadat we de nacht ervoor nog naar de ehbo zijn moeten gaan... Nouja en daarvan af gezien was hij gisteren nog steeds hartstikke ziek. Hij hoefde gelukkig niet meer over te geven, maar hij is misschien een paar uur wakker geweest in totaal, de rest heeft hij geslapen. En in totaal net 1 beschuitje en 1 halve liga gegeten... Vandaag lijkt het nog wat beter te gaan. Hij ziet er best vrolijk uit en zei net al uit zichzelf: koek! Dus heb hem maar een beschuitje gegeven, dat ging er meteen in. Dus over een paar dagen zal hij wel weer helemaal de oude zijn. :)

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Heel begrijpelijk hoor Cossy, maar ik ben nog geen mama dus heb ook nog geen weet van alle dingen die volkomen logisch zijn ;). Maar je bent een goede moeder, dat is 1 ding wat zeker is! Wat fijn dat het nu wat beter gaat met Vince, en dat ie uit zichzelf om een koekje vraagt is alvast een goed teken! :D

3. 4days

4days Niet meer actief

Hihi achja jullie weten natuurlijk ook niet hoe Vince zich voelde gisteren en hoe hij eraan toe was, maar hij was echt nog steeds heel ziek en wilde alleen bij mama op schoot hangen, volgens mij was het de hele dag tranen met tuiten geweest als ik weg was gegaan...
    Maargoed, het gaat echt weer een stuk beter. hij heeft al 2 beschuitjes op en een fruithap. Wilde eigenlijk nog even wachten met fruit omdat dat nogal zuur is, maar hij wilde het per se... ;) Maar blijkbaar is het goed gevallen, want hij heeft er geen last van gehad.

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo was ik ook weer ffies.. ;)

En zo stom cos.. in mijn hoofd was t alweer een dag terug dat vince zich zo slecht voelde.. :( geen idee waarom ik dat dacht!

maar dan is t idd logisch dat je niet gegaan bent.. volgend jaar is ie er weer ;)

Gelukkig gaat t nu iets beter met je ventje.. wat zijn die kleintjes zielig als ze ziek zijn he! :( ik weet nog wel van mn nichtje dat die als baby ziek bij ons kwam dat ze niet eens bewoog! en zielig kijken.. aaaaahhhhhh.. :)

Geef m maar een dikke knuffel!

@Anais: was t nou afgelopen week dat je zeker weten de tijd had voor de onderzoeken? of is mijn vergiet van een hoofd weer verkeerd aan t denken? ;)

@Amar: hoe voel je je meis?! :D al misselijk? al rare dingen gegeten of iets absoluut niet gemoeten? vertel vertel vertel! :)

@Hier: het gaat hier langzaamaan weer wat beter.. mn lichaam rust goed uit merk ik wel, ik heb t idee dat ik toch iets beter ben door de zwangerschap :) hopelijk blijft dat lekker zo!

Mn ventje is heeeerlijk druk.. ik voel m nu echt de hele dag door met soms ff rust en soms een heel druk moment.. Ik laat m nu ook al wennen aan een bepaald liedje in de hoop dat ie die straks herkent en vaak gaat ie ff flink bewegen of schoppen (voel nog niet duidelijk wat wat is :p ) tijdens dat nummer dus ben benieuwd! :D

Krijg er echt steeds meer zin in, en kan t me steeds meer voorstellen.. heb ook echt zin om aan t kamertje te beginnen! denk dat ik volgende week ergens een beginnetje aan de comp. kamer hiernaast ga maken.. zodat alle comp. spullen van deze kamer af kunnen en kunnen verhuizen.. zodat deze kamer iig al helemaal leeggemaakt kan worden enzo! :) Dan is t langzaamaan echt dingetjes kopen en gaan beginnen!!! Zo spannend! :D

Ook de naam zijn we waarschijnlijk uit.. vriendlief twijfelt nog maar ik vind m helemaal leuk.. ik zeg niet dat t niet nog verandert maar t begin is er toch? :D

Morgen trouwens op de helft! wat gaat t eigenlijk hard.. en toch ook weer niet.. ik geniet er echt van nu en heb ook echt zin in de zomer. laat die toeter en t zonnetje maar komen! en laat de komende 20 weken nog maar lekker lang duren, want hoewel ik al helemaal zin heb in dat ukje in mn armen sluiten (en waarschijnlijk nooit meer los willen laten :)) ben t nog lang niet zat!

Merk wel dat vriendlief en mensen om me heen ineens de zenuwen lijken te krijgen over t kamertje afmaken enzo.. alsof ik over een week kan bevallen! hihihi.. ik snap dat niet hoor.. als ik t in maanden hardop zeg hoelang we nog hebben lijkt t een eeuwigheid! dus volgens mij hebben we nog tijd zat toch??

Mn buik groeit trouwens lekker door maar echt overduidelijk een toeter is t echt nog niet! als ik in t juli mama's topic meekijk is t zelfs een minibuikje nog maar..

verder weet ik ff niks te melden.. :p

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Al op de helft?!!! 8) Lekker hoor! :D

Tja wat dat kamertje betreft zijn jullie niet de allervroegste (er zijn mensen die alles al af hebben voor ze uberhaupt zwanger zijn :(), maar tis volgens mij ook zeker niet te laat. Nog 4,5e maand, daarin kun je een hoop doen! Lijkt me zo leuk als je officieel mag gaan shoppen!!! Weet je al waar je allemaal heen wilt om de boel uit te zoeken? Of had je dat al gedaan? Hoe dat ook is het leuk, ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt.

En nog meer benieuwd ben ik naar de naam!!! :) Je zegt dat je vriend nog twijfelt, kun je hem overhalen denk je? Want als dat niet zo is dan heb je straks misschien een probleempje...hihi

@ hier: Gaat alles best goed! Af en toe een vlaag van misselijkheid, maar het is vooralsnog prima te doen. Als het zo blijft dan teken ik ervoor, haha. Vorige week had ik even zo'n vlaag, toen smeerde ik een cracker met sandwichspread, die met tomaat en lente-ui, normaal vind ik die echt heerlijk. Nou ik ging dus echt over mn nek he, heb m snel in de kliko gemieterd! ;) Dat vond ik best wel maf. Verder ben ik sneller moe, en 's avonds heb ik vaak wat last van mn buik, alsof ie gewoon te vol zit ofzo. Mn borsten zijn inmiddels al bijna een cup gegroeid, doen ongelofelijk zeer maar ik vind ze ook wel mooi hihi. Elke avond als we naar bed gaan en ik mn bh uit doe zit hubje er helemaal blij naar te kijken, alleen jammer dat ie er niet aan mag komen! :p Mn pa maakte vandaag ook een opmerking dat ze gegroeid waren, het viel hem gewoon op. En op mn buik zit een klein kopje, ook als ik lig is het een bolletje en dat heb ik normaal dus niet! 8) Haha, normaal doe ik mn best om zo'n buikje weg te houden, en nu kan ie niet snel genoeg komen :D
    Maar verder ben ik best onzeker de laatste tijd...vorige week donderdag heb ik 's avonds een korte bloeding gehad, zomaar. Toen dacht ik echt dat ik een miskraam ging krijgen! Het was zonder krampen of stolsels, maar toch. Daarna was het weer weg, maar over het gemiddelde genomen heb ik sinds de bevruchting elke week wel een keer bruin/roze en nu dus rood gehad. Dus daar maak ik me stiekem wel zorgen over. Als het nog een keertje gebeurt bel ik de vk...weet gewoon niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Tips? :)

6. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Oefff, het gaat echt hard he!! Op de helft alweer... Wat leuk dat je je mannetje nu elke dag voelt schoppen! :D Geweldig is dat he! :D Overigens vond ik de laatste paar maanden zwangerschap het langst duren, dus je kunt er nog een hele poos van genieten. ;) Vooral leuk straks in de zomer, lekker buikjes showen! Eigenlijk zouden we deze zomer een meeting moeten houden ofzo. :D

Amaryllis -> Ik ben zowel bij Vince als ook deze keer wat bloed verloren, dus het hoeft echt niks te betekenen. Bij Sem* ook ja, maar dat was geen lief veegje, dat gutste eruit. ;) Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken zo lang er geen krampen of stolsels bij zitten, waarschijnlijk is het een vaatje dat gesprongen is door de groei.
    Met de symptomen valt het dus nog mee, fijn is dat he! hier gelukkig ook niet echt veel last ervan.

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @amar: misschien een hele prive en vieze/ rare vraag maar die bloeding kwam die toevallig vlak na een grote boodschap of plezier met vriendlief? ;)

klinkt misschien stom maar ik heb hierdoor ook al s een kleine bloeding gehad, komt doordat je tijdens de zwangerschap meer kans hebt op een gesprongen bloedvaatje daarbinnen geloof ik ;) dus van bepaalde inspaningen kan je een beetje bloed verliezen..

en over t kamertje, we moeten alleen nog ff een behangetje uitzoeken eigenlijk! kamertje staat al klaar bij familie en verder weten we eigenijk wel wat we willen enzo dus is meer een kwestie van doen! oh en nog zoeken naar een lamp en accesoires enzo :D

en qua naam is t meer de tweede naam waar we soms nog over twijfelen.. eerste naam ben ik wel zeker van hoor! en vriendlief ook wel maar die heeft nog wel s een twijfelmomentje.. ;)

en over je borsten das altijd leuk he :D als ze groeien.. hihihi
    die van mij doen nu ook iets raars.. naja raar, hoort erbij maar blijft apart.. dan snap je vast wel wat ik bedoel! :D

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, ik krijg nu een idee ja! :D Lijkt me best raar!

@ Cos: Een tijdje geleden zei je dat je je zo rot voelde, maar dat is nu weer wat bij getrokken begrijp ik? In dat geval gelukkig maar! Want als je je 9 maanden naar voelt wordt je niet heel blij...Ben jij erg misselijk geweest?

Maar nee die bloeding was volgens mij niet na een bezoekje aan het toilet, en ook niet door plezier met manlief. Dat heb ik een paar dagen daarvoor al meegemaakt...het was net heel gezellig geweest, en terwijl ik naar het toilet liep zei ik: 'Nu zul je zien, zometeen verlies ik gelijk bruin, ik heb gelezen dat dat kan na de seks' En ja hoor! ;) Maar het rare is dat je weet dat het kan gebeuren en dat het heel normaal is, en toch schrik je er van! Dus toen heb ik even een 'klus-stop' (tis natuurlijk niet echt klussen meer, maar goed) ingelast omdat ik even objectief wilde kijken wat er verder zou gebeuren. Het bruin bleef 3 dagen aanhouden, en toen kwam dus die bloeding. En daarna was t weer weg. Dus wat het geweest is weet ik niet precies!

@ Pam: Oh maar accesoires zoeken en een lamp is juist heel leuk! :D Daarmee wordt het ineens zoveel gezelliger! Ga je zelf druk bezig of laat je het doen door anderen? Ik wilde eigenlijk ook nog vragen wat voor behang je in gedachten hebt, maar dat wilde je volgens mij niet zeggen...jammer jammer ;)

9. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben al lang blij dat ik nu een kamertje KAN inrichten! Toen ik zwanger was van Vince zaten al die moeders maar vrolijk over kamertjes te praten, en ik heb meer dan eens met tranen in mijn ogen achter de pc gezeten. Want ik had als enige geen kamer voor mijn kindje, ik kon alleen 1 wiegje in de woonkamer zetten en dat was het... :( Vond ik echt heel erg toen.

Pam -> Ja Luc wilde dat moment van definitief een naam kiezen ook blijven uitstellen... Volgens mij zijn mannen altijd bang om zich vast te leggen met zoiets. Op een gegeven moment heb ik gewoon tegen Luc gezegd: je hebt nu nog een week om met iets beters te komen, en anders wordt dit m. :D

Amaryllis -> Ik ben niet zo heel erg misselijk geweest nee, maar ik had wel ontzettend last van stemmingswisselingen. Dus het ene moment was ik super vrolijk, het andere moment super depri en zag ik het allemaal niet zitten. En daarnaast erg moe, dat helpt ook niet. Maar inmiddels is het allemaal alweer redelijk normaal, hihi. :D
    Trouwens bloedverlies kan ook ontstaan na andere soorten inspanning. Middagje shoppen, een wandeling, huis poetsen, etc. daar kan het allemaal van komen.

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Echt?! Dat wist ik niet! Nou dan hou ik het daar maar op...:)

Ik vind het wel een groot contrast hoor, wat jij zegt over dat babykamertje. Het zet mij wel even aan het denken...voor mijn gevoel is het doodnormaal dat ons kindje een eigen kamertje krijgt met eigen spulletjes, maar dat is het natuurlijk niet! Het had mij net zo goed kunnen gebeuren dat ik zwanger raakte zonder dat dat direct in de planning lag. Hubje en ik zijn ook begonnen in een veel te kleine ruimte met veel 'te weinig' geld...Wat dat betreft heb ik wel bewondering voor hoe jij het hebt opgelost hoor! Moet je kijken wat jullie nu ook al hebben opgebouwd, je woont in een mooi appartement, je bent nog steeds gelukkig samen met je vriend en nu zelfs zwanger van de tweede! Ik heb ook wel eens anders gehoord, van stellen die het door alle stress van 'ineens' zwanger zijn het niet kunnen bolwerken samen. Je leven verandert toch ineens behoorlijk!
    Wat dat kamertje betreft zal Vince er weinig aan gemist hebben, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je blij bent dat je nu WEL een kamertje in kunt richten, en dat voor beide kindjes! ;) Geniet er lekker van meissie! :)

Die stemmingswisselingen lijken me ook heel vervelend, zeker omdat het van die uitersten zijn. En de man naast je kan er dan denk ik ook weinig mee...Wat hormonen allemaal kunnen aanrichten he! Gelukkig is het bij mij tot nu toe vrij stabiel, ik merk alleen dat ik wat directer wordt dan normaal. Ik zeg nu gewoon wat ik wil en waar het op staat, niet aso maar wel direct. Hubje moet daar best aan wennen, haha. En mijn libido is ook vrij laag sinds ik zwanger ben, mn hoofd is gewoon bij andere dingen :)
    Maar fijn dat je je nu weer beter voelt!

Pam last gehad van misselijkheid?

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Valt eigenlijk wel mee.. meer geen zin in t eten, moest er gewoon niet aan denken!

En ik was wel vaker dagenlang erg misselijk, zo is mn lijf gewoon.. dus wat dat betreft erg weinig "last" ervan gehad omdat t voor mij nu veel beter te verdragen was omdat het een doel had ;)

Normaal was ik dagenlang beroerd en maagzuur van alles en dan zat er niks in mn buik! toen was t wel erg :)

En moet zeggen dat ik met 13 a 14 weken ook zon beetje overal vanaf raakte wat eten betreft.. gaat steeds beter (TE GOED NU! :| ) oh en dat directe heb ik dus ook! dingen die ik normaal niet zo zou zeggen, meer zou inpakken of gewoon mn mond zou houden gooi ik er nu gewoon uit..

Ben wat stoerder nu! hihihi :)

Btw, vandaag op de helft.. wat gaat t eigenlijk hard! maar wat vind ik t geweldig! heb ook echt helemaal zin in de lente en de zomer.. lekker buikje showen en heerlijk in mn tuintje zitten en liggen en buiten eten enzo! helemaal zin in!!!! :D

Oh en nog een mijlpaal: Vriendlief heeft m vandaag voor t eerst gevoeld!

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat leuk!!! 8) Wat vond ie er van? Super zeker? :D

Ik ben harstikke blij voor je dat het zo goed gaat en dat je je zo lekker voelt! Je hebt normaal al genoeg te verduren, geniet er nu maar eens een keertje van! :)

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Thanksss!! *bloos* zo lief.. :)

En genieten doe ik zeker! van elk schopje en beweginkje en elke keer dat ie me pest door bandenpijn of niet kunnen slapen.. laat maar komen ik vind t allemaal heerlijk! :D

En ja hij geloofde t nog niet echt.. dat ie t kon voelen.. elke keer geen geduld ervoor enzo ;) dus nu pakte ik zn hand omdat ie zo lekker bezig was en ik drukte m gewoon op mn buik en ineens was er een heel duidelijk schopje of iets :D dus k meteen "voelde je dat?!" en hij een beetje verbaasd.. Was dat een schopje? :$ hihihih :)

Ja schat dat was nou je kind.. en toen was ie gelijk trots en met een bigsmile... heeeeeeerlijk wakker worden zo! :D

Een nadeel wel ff, ik heb denk ik een blaasontsteking..nou is dat niet zon probleem zou je denken maar door cos ben ik toch wat voorzichtig :) nu al paar dagen last van en al 3 dagen dat ik echt baal van t gevoel dus ik denk echt dat er iets is..

Dus ik mn HA bellen voor urine onderzoekje.. IS IE WEER S OP VAKANTIE! :x

kan ik voor spoedgevallen naar een andere huisarts even.. maar telt dit daarvoor? of moet ik wachten tot minimaal vrijdag wanneer ie er pas weer is?

pffffff ik haat huisartsen :)

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik zou gewoon even de assistente van die huisarts bellen om te overleggen! Dan kan zij je advies geven hoe je hier het beste mee om kunt gaan...maar huisartsen zijn inderdaad echt TE vaak op vakantie!!!

Hihi, ik geniet vanaf hier met je mee, zie die bigsmile al helemaal voor me! :D Lijkt me zo mooi om dat gevoel met je vent te kunnen delen, dat hij je kindje ook voelt!!! Nu zul je zien dat ie de smaak te pakken krijgt, straks kan ie niet meer van je buik af blijven! :p
    Gisteren was ik op bezoek bij een hoogzwangere vriendin, haar vent had pas ineens het voetje te pakken! Zo ver stak die uit, haha

15. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    :)Haaj,
    zo eindelijk tijd om weer es mee te kletsen! Heb alles wel gelezen maar ook een hoop weer vergeten;)

@Pam, ik zou idd gewoon die andere dokter bellen. Zij weten vast
    wel of je moet komen of gewoon kan wachten.
    Leuk dat je je kleine al voelt en je vriend ook:)

@Amar, leuk he dat misselijke en zin hebben in iets maar als het voor je neus staat het niet meer kunnen eten.
    Ben daardoor 2 kilo afgevalen, hahaha

@Cos, tjsa dat met de babykamer heb ik nu ook. We zitten nu net
    2 jaar in ons 2kamer appartement. Is nog koop ook, maar wil zo
    graag gewoon een kamertje voor de baby dat we nu toch maar opzoek gaan naar een ander huisje.

@Hier, zo net ff knallende ruzie gehad.
    Vriend heeft gisteravond toen ik lag te slapen gewoon mn pinpas uit mn jas gehaalt en is naar de coffeeshop gegaan:x. Had hem nog zo gezegd dat het niet kon omdat we nog 20 euro hadden voor 2 dagen, vrijdag is het paydag;)
    Wordt er echt een beetje moe van dat de wiet de laatste tijd boven
    alles gaat, hij heeft liever wiet dan dat hij weet of zn hondjes wel te eten hebben...:x
    Moet zo gaan werken en denk dat ik hem ff een leuke brief schrijf aangezien hij nooit normaal over dit onderwerp kan praten..

Maarja, met de beeb gaat het gelukkig allemaal goed:D Gisteravond met de angelsound het hartje weer gehoord en heb het idee dat ik het nu ook al voel bewegen, soort van luchtbelletjes die kapot springen.

*hart weer gelucht*

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Dissapointed: Nou ja zeg, jat ie zomaar je pinpas?! :$ Dat vind ik echt niet kunnen hoor, niet gek dat je dan boos wordt, zeker als het geld voor de week bijna op is. Ik vind het flink egoistisch om dan dan aan wiet uit te geven...Om heel eerlijk te zijn klinkt het voor mij dan wel een beetje als een verslaving, wat denk jij? Als je vriend straks ook papa wordt moet hij zich daar wel naar gedragen vind ik, met alle verantwoordelijkheden die daarbij horen...

Weet je al wat je in die brief wilt gaan zetten? :)

17. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> tsja dat is idd het grote nadeel van ongepland zwanger raken, dat het ook echt ongepland is. ;) Hihi. Het is natuurlijk wel een voordeel dat we toen al 4 jaar samen waren, dus we wisten wel wat we aan elkaar hadden zeg maar. Maar van dat kamertje enzo, ja dat is echt behelpen op zo'n moment... We hadden alleen een box en een wiegje. We konden niet eens meer een kastje ergens proppen voor de kleertjes, dus die hebben het eerste halfjaar ergens in een laatje onder de tv gelegen. :) Brrr, ben ik blij dat het nu beter is.

Pam -> gefeliciteerd meid, 20 weken!!!! :D :D Dat is echt super! Nog een maand en dan begin je gewoon in de fase te raken waarin het kindje het kan gaan overleven buiten de baarmoeder!! (maar blijf voorlopig nog maar zitten he Pambaby! ;)) Ook super trouwens dat je vriend het beebje heeft gevoeld! Die van mij voelde het pas heel laat, die had nooit zin om lang te gaan wachten. (ZUCHT) Dus volgens mij zag je het kindje nog eerder van buiten schoppen dan dat hij het voelde, hahaha!
    Over die blaasontsteking, ik zeg VANDAAG nog naar de HA! Voor zoiets mag je zelfs naar de huisartsenpost op het ziekenhuis, desnoods midden in de nacht. Je hoeft er trouwens bij je gewone HA ook geen afspraak voor, de assistente kan dat.

Dissapointed -> Oh ja jullie hebben tenminste wel nog een slaapkamer dan he? Wij hadden een studiootje, dus we leefden echt in 1 kamer wat slaapkamer, woonkamer en keuken in 1 was... Natuurlijk is het leuker als het kindje een eigen kamer heeft, dat ben ik met je eens. Maar als je tenminste nog 1 slaapkamer hebt dan kun je het kindje overdag tenminste ergens leggen waar het rustig is, en hoef je niet de hele dag op je tenen te lopen... :)
    Ik stoor me trouwens ook mateloos aan de jointjes die mijn vriend wel eens rookt. :x Nou moet ik eerlijk erbij zeggen dat hij misschien nog 2 of 3 jointjes per week rookt, en dan meer het type met 80% shag en 20% wiet, maar ik irriteer me er nog steeds aan... vroeger riep hij altijd dat als hij later kinderen had, dan alles anders zou zijn. Nou mooi niet dus, inmiddels zijn we in 'later' beland, maar het is nog steeds hetzelfde. ;) Trouwens voor het pakken van dat pinpasje zou ik ook echt kwaad zijn geworden! En net wat Amaryllis zegt ja, tuurlijk is het een verslaving. Dat zijn dat soort dingen altijd als iemand ze regelmatig doet, net als gewoon roken. Alleen zien de meesten er niet de ernst van in, om het zo maar even te zeggen. Mijn vriend noemt het dan ook luchtig 'een gekruide sigaret'. ;)

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even snel update-je tussendoor..

Had toch gewoon al die andere arts gebeld en tot mn verbazing nam er zelfs een assistente op (krijg mijn huisarts nooit te pakken :x, alleen smorgens vroeg ff tussen t in gesprek zijn door en dan nog kan je pas een dag later terrecht vaak)

Dus ik leg t uit en ik kan gewoon een beetje urine brengen en dan testen ze ff.. tijd en dergelijke maakte helemaal niet uit

Dus ik ga straks lekker eerst ff relaxt douchen enzo en dan ff heen.. :)

En ik denk dat ik meteen maar ff vraag of ze nog plek hebben voor 2 volwassene en een ukje.. ik denk dat ik toch maar overstap! ben mn huisarts al langer zat en dit is zon beetje de enige andere optie alleen dit is de vader van een basisschool vriendje van mij ;) dus daarom voegde t me nooit om hem als huisarts te hebben..

maar ik denk dat de service daar gewoon beter is en misschien neemt hij me wel serieus..

@Dissa: Jeeeetje dan zou ik ook een partij pissig zijn zeg! en t klinkt idd als een verslaving hoor.. vriendlief heeft t hier met shag.. zouden we nog 5 euro over hebben zou ie eerder een euro en vijf cent lenen voor zn pakkie shag als dat ie brood koopt ofzo! :p

maar drugs is dan helemaal moeilijk, is duurder en toch "gevaarlijker" in de zin dat iemand erdoor verandert bij gebruik.. hopelijk helpt je brief meid!

19. 4days

4days Niet meer actief

Nouja, dat is niet helemaal waar... Als mijn vriend alleen shag rookt (als hij bv een weekje weg is voor zijn werk) rookt hij makkelijk 3 pakjes per week. Maar als hij thuis is en jointjes rookt, rookt hij 1 jointje per 2 dagen, en daarmee dus veeeeel minder, en ook goedkoper.

20. 4days

4days Niet meer actief

Ik zou trouwens ook omstappen qua arts hoor! Mijn oude HA was precies hetzelfde. Altijd anderhalf uur in de wacht voordat je iemand aan de lijn had, en dan kun je altijd op z'n vroegst 4 dagen later (!!!) terecht... :)

Deel Deze Pagina