HappyGirl86 -> Welkom! Ik vind het juist altijd leuk om nieuwe gezichten te zien! Anders gaan een topic na een tijdje inkakken... En dat van die eerste maand is erg herkenbaar, hihi! Heb je hiervoor de pil gehad? Dan ben je misschien nog aan het ontpillen en is je cyclus van slag. Of je hebt nu eenmaal een iets onregelmatige cyclus, zou ook nog kunnen... Wat mij erg heeft geholpen is temperaturen! Bij mij was het echt een zooitje namelijk.
Hey cossy wat balen meid..! Ik ken het gevoel ik ben van mn ex ook door de pil heen zwanger geraakt hadden wel een 3 kamer woning maar was totaal onverwachts ik kwam er ook pas rond de 12 weken achter ( ik bloedde ook tussendoor en dacht dus ook dat ik ongi werd ) tot ik een x hevige pijn in mn buik kreeg en was bang voor een blindedarm ontsteking dus ging naar t ziekenhuis daar een echo laten maken en toen zagen ze dus dat ik rond de 12 weken zwanger was.... Helaas is dit kindje met bijna 18 weken gestopt met leven en heb dus ook een mk gehad.. Aangezien het niet zo goed ging tussen mij en mn ex door verschillende factoren die daarvoor al speelde was dit voor mij de druppel en ben bij hem weggegaan.. Inmiddels helemaal happy met mn nieuwe lover en weet dus ook van mijn mk en mijn kinderwens en hebben dus vrij snel besloten er samen voor te gaan Zo das mijn verhaaltje
Oh dus eigenlijk heb jij precies hetzelfde meegemaakt! Ben jij bang dat het nog eens gebeurt? Ik eigenlijk niet. Ik denk dan, dat soort dingen overkomen je geen 2 keer, zoveel pech heeft niemand... En ik vind het ook wel 'prettig' dat ik tussendoor zo vaak buikpijn en bloedverlies had, niet? Dan komt het tenminste niet zomaar uit de lucht vallen. Hebben jullie het kindje eigenlijk een naam gegeven? Wij wel, hij heet Sem.
Nouja IK heb mijn zoontje idd een naam gegeven hihi ( en is ook gecremeerd trouwens ) Diego en tis en blijft mijn stoere kleine man ( ookal heb ik m alleen zien bewegen op een beeldscherm ) Nouja bang voor een mk k zou t niet weten misschien als ik straks zwanger ben wel ( dit kindje is ook niet "zomaar" gestopt met leven ) dus ja vind het lastig om daar een oordeel aan te geven... Bang om zwanger te raken zonder ik het merk neeee want nu ben ik er bewust mee bezig dus als ik overtijd ben ren ik naar de kruidvat voor een test hahaha
Leuke naam! Ik denk ook dat dat veel beter is, voor de verwerking enzo. En ook als een soort eer aan het kindje, een bewijs dat hij er ook echt is geweest. Wij hebben ons zoontje begraven, in de tuin onder een vlinderstruik. Maar het blijft toch iets vreselijks hoor. Ik denk dat maar weinig mensen die het zelf niet mee hebben gemaakt, zich ECHT kunnen realiseren wat zoiets inhoudt. In mijn omgeving deed ook iedereen er behoorlijk luchtig over... En bang dat je per ongeluk zwanger raakt hoef je nu echt niet meer te zijn nee hihihi.
ja nou bij mij in de omgeving weet bijna niemand ervan.. Had in die tijd heel weinig contact met mijn moeder... En echt vriendinnen had ik niet.. De enige die het wisten waren eigenlijk zijn familie en vrienden... En die heb ik daarna ook niet meer gezien.. En idd het verwerken ervan ging een stuk makkelijker zo.. Heb de as van mijn zoontje uitgestrooid in de zee omdat ik en mijn overleden opa dol op scheveningen waren en ik nog steeds Mijn vriend wil trouwens ( vind ik wel onwijs lief ) als we een zoontje krijgen dat Diego zijn 2e naam word
Oh jeetje, dat lijkt me best heftig hoor, als je niemand hebt met wie je erover kunt praten... Nu gelukkig wel met je vriend dan! Ontzettend mooi en lief dat jullie een zoontje als 2e naam Diego willen geven. Ik heb er juist voor gekozen om het alsnog bekend te maken, ook al wist niemand van de zwangerschap. Ik merkte dat ik dat zelf veel prettiger vond, dan 'mocht' ik tenminste ook een tijd verdrietig zijn, en hoefde ik niet de schijn op te houden zeg maar. ik vind het ook fijn om erover te praten, dat maakt het voor mij wat echter, een soort bevestiging dat Sem* er echt is geweest.
Nou heb het gelukkig op mn eigen manier kunnen verwerken hoor.. En tuurlijk soms heb ik het er heel moeilijk mee want had dit jaar al een knulletje van 3 kunnen hebben... Praat er nu veel over met mn vriend en dat doet me goed kan lekker bij hem uithuilen als ik wil... Maar nu ik sinds die tijd ook weer heel erg goed contact heb met mijn moeder vind ik het wel moeilijk dat ik het haar niet verteld heb ( de reden hiervan is dat ze al een klap kreeg toen ik vertelde dat het over was tussen mij en mn ex en de reden daarvan ) En wilde haar niet nog meer pijn en verdriet aan doen.. Stom ja soms wel maar misschien wel beter zo.. Nu ze weet dat wij wel voor een wondertje gaan is ze helemaal in de wolken en zo blij dat ze misschien oma word dan denk ik bij mezelf je moest eens weten want eigenlijk ben je al oma van een lief klein mannetje dan vind ik het wel moeilijk...Maar ga het nu niet meer vertellen 3 jaar later...
Fijn dat je het wel hebt kunnen verwerken. Ik heb het inmiddels ook wel al redelijk een plekje kunnen geven, al is het pas in augustus gebeurt. (en zou hij eigenlijk dus nog niet eens zijn geboren) Trouwens dat over je moeder herken ik ook heel erg. Mijn moeder is zwaar depressief, dus ben ook heel selectief in de dingen die ik vertel. Maar dit heb ik wel verteld... Ik vond het wel rot voor haar, maar het moest er gewoon uit. Ik kon het echt niet aan om hierover te gaan zwijgen... Ben trouwens nu naar de vk dames. (jaaa, zo laat nog...)
Jullie hebben al veel meegemaakt zie ik wel, dat verhaal van Cossy heb ik toen ook helemaal gelezen, sterkte in ieder geval allebei en maar hopen dat degene die nog niet zwanger zijn snel zwanger worden! Mijn cyclus was meteen goed na de pil 34 dagen, en ik ben voor de pil altijd precies 30 dagen geweest. Nu zit ik op dag 42, en wat zo grappig is. Ik zei het gisteren tegen mijn moeder dat ik al op dag 42 zit en alleen maar negatief test, toen zei ze: je moet niet meer testen, je merkt het vanzelf, ik kon het op 8 januari toen je bij ons was al zien haha ik hoop het zo! Ben ook in oktober bij een spiritueel persoon geweest die mij erg helpt met dingen verwerken van het verleden enzo. en zij heeft gezegd binnen 3 maanden ben je zwanger, dus dat zou ook januari zijn. Geloven jullie in dat soort dingen?
Succes bij de VK Ja bij mij is het al 3 jaar geleden deze maand toevallig maar door bepaalde dingen nog niet helemaal een plekje kunnen geven
Happygirl -> ja ik geloof best dat dat soort paranormale dingen bestaan hoor! Of iedereen die het zegt te kunnen het ook echt kan is een ander verhaal. Maar DAT het bestaat geloof ik wel! Jeem -> je moet het wel tegen de vk zeggen als je zwanger bent he! Dan houden ze je naleijk extra goed in de gaten. Zo, net bij de vk geweest dus, en ik krijg een hele reeks xtra dingen vanwege die miskraam met 16 weken. Om te beginnen denken ze (wat ik zelf ook al vermoedde) dat mijn mk is veroorzaakt door de onbehandelde blaasontsteking die ik toen had. En ik heb chronische blaasontsteking, dus ik heb het echt al 40 keer gehad ofzo. (ook op dit moment, as we speak) Dus nu willen ze dat sowieso heel streng in de gaten gaan houden. Ik moet ook van begin af aan om de 3 weken komen in plaats van om de 4. En ik had een echo met 7w4d, de volgende met 9w4d, en dan met 12 weken de termijnecho. En met een week of 24 krijg ik een aantal inwendige echo's bij de gyn, om te kijken of mijn baarmoedermond niet verkort is. Wat een gedoe allemaal he... Maarja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Hey Cossy Ja ik weet het heb het ook al bij de gyn vermeld en uitegeld wat er precies mis gegaan is... Deze heeft mij toen verteld ( omdat ik niet door medische redenen of foute foetus oid een mk heb gehad ) geen extra controle nodig heb mocht ik dit wel willen ik dit zelf aan mag geven maar dat zie ik wel tegen de tijd dat ik zwanger ben. Verder spannend al die onder zoeken cossy..!!
@Happy, ja als et goed is krijg k dit weekend mn ei, eergister al geklust dus meot vanaaf eiglijk weer, maar kvoel me nooit lkkr voor mn ei, maargoed moet dr wat voor over hebben he Hoe gaat het verder met de dames hier..
1 dagje niet gekeken en een nieuw topic en zoveel reacties! @ Alle 'nieuwe' haai! veel succes en plezier met zwanger worden. @Cossy, das wel k*t chronische blaasontsteking! Maar hoe weet je straks dan of je blaasontsteking hebt of niet? Want ze zeggen toch dat je het niet 'voelt' als je zwanger bent. @Hier, mn laatste nachtdienstje vandaag Vandaag van half 8 's ochtends tot half 7 's avonds geslapen Zal maar zeggen dat ik het nodig gehad heb. Aankomend weekend gaan we naar de ikea, kijken voor een bedje enz. ( nog niet kopen) Haha dat niet kopen zeg ik nu, kijken waar ik mee thuis ga komen Nou, ga maar eens wat doen. Ben in m'n 1tje dus moet mezelf vermaken, denk dat ik seizoen 5 van gooische vrouwen maar es opzet, ligt al een maand in de kast
owwwwwww en ze hebben zulke leuke baby bedjes bij de ikea Toevallig gezien toen ik meubels voor mn huisje ging halen hahaha.. Nouja toevallig heb er heel lang bij staan kijken en weet dus ook al welke ik ga nemen HAHAHA Hier weer aan t werk tot nu toe tot 12 uur en hoop zo dat ik dan weekend heb ben gesloopt...!!! En dan aftellen volgende week verhuizen dus deze week de laatste dingetjes inpakken
Jeem -> Ah oke, ja de kans dat hetzelfde nog een gebeurt wordt meestal niet groter inderdaad. Bij mij is dat dan weer wel zo vanwege die blaasontstekingen, vandaar ook die controles. Dissapointed -> Klopt je voelt er vrijwel niks van, maar er zijn wel andere aanwijzingen. Troebele urine, vaak plassen en direct na het plassen alweer het gevoel dat je moet plassen, en een licht branderig gevoel erna. Die symptomen had ik toen ook wel, maar omdat ik niet wist dat ik zwanger was dacht ik dat de blaasontsteking niet echt had doorgezet zeg maar. Nu achteraf weet ik dat dat wel zo was en dat ik het alleen niet voelde vanwege de hormonen. Maar ik herken het dus wel zeg maar, ook als ik zwanger ben. Leuk dat jullie babybedjes gaan kijken! En ach, als je een leuke ziet mag je hem best kopen toch. Soms zie je gewoon iets en dan denk je: ja, dat is het! Wij hebben trouwens deze babymeubels: (foto is uit de brochure )