Oh daar wordt je niet blij van inderdaad, dan zou ik ook kijken of ik over kon stappen! Een huisarts heb je om naar toe te gaan, niet om steeds maar weer af te wachten...
Ja onze HA was echt vreselijk! Was ook best een kleine praktijk, en een hele week wachten was echt geen uitzondering... Mijn opa heeft eens een keer boos tegen de assistente gezegd: tegen die tijd ben ik al dood! :x Hihi... Moet trouwens nodig eens wat in mijn dagboekje en plakboekje bijwerken... Heb er gewoon echt geen puf voor... Ik heb deze zwangerschap echt zoooo veel minder tijd en energie als bij Vince! Realiseerde me gisteren ook dat ik nog helemaal NIETS voor het beebje heb gekocht... Da's toch wel erg eigenlijk he! Nouja, moet er wel bij zeggen dat ik de laatste weken ook nergens meer ben geweest, door Vince zijn ziek zijn enzo. Binnenkort toch maar eens shoppen!
Heb jij nog helemaal NIETS gekocht?!!! SCHAAM JE!!! haha Gauw shoppen dan!!! Maar ik vind het wel logisch dat je zo moe bent hoor, tijdens je eerste zwangerschap kon je je lekker op jezelf focussen, en nu heb je Vince! Daar gaat een hoop energie in zitten. Dus relax, dat dagboekje komt vanzelf. Het moet wel leuk blijven he
Whaha ja is ook wel zo, en daar komt nog eens bij dat ik al weken behoorlijk moe ben, dus tegen de avond als Vince slaapt ben ik meestal zo uitgeblust dan ik alleen nog even op de bank hang. Maar moet nodig wat gaan kopen idd, hahaha! Nouja ik had het shop-dagje al gepland op de 9 maanden beurs, en sindsdien ben ik nergens meer geweest, wilde toch met Vince een paar dagen binnen blijven. maar wie weet heb ik vanmiddag nog een uurtje over, hihi.
Ohhh, mij schiet trouwens net te binnen dat ik al in het tweede trimester (!!!!!!) zit! En mijn banner is ook weer 1 plaatje doorgeschoven, hihi! Het wordt nog eens wat.
Inderdaad ja!!! 8) Lekker hee! Ook al weet je het nooit 100% zeker, toch heb je nu officieel wel meer zekerheid dat alles goed blijft gaan. Lijkt me een heel fijn idee. Heb je al verzonnen wat je wilt gaan kopen? Nou hier lijkt de misselijkheid nu toch echt los te zijn gebarsten... Ik had af en toe al vlaagjes, maar sinds vanochtend moet ik vechten tegen de drang om over te geven. Ik ben constant kleine beetjes aan het eten en dat helpt wel iets, maar zodra ik een plotselinge beweging maak dan voel ik het weer. Dat wordt dus bankhangen vandaag Ach ja, kletsen met jullie is ook leuk!
Hallo meiden! Ik ben hier nieuw, en zag deze topic! Ik dacht ik meld mij hier ook even! Ik ben 22 en we zitten nu in de 4de ronde ^^
Welkom hier! vertel gerust wat meer over jezelf/jullie en tot nu toe lijkt t topic geluk te brengen voor de vaste meekletsers dus wie weet!
Hahaha nou ik ben net even anar de winkel geweest hoor! niet veel gekocht, maar toch IETS... Een piepklein joggingpakje, hihi! Beige met licht groene details, dus kan voor jongens en meisjes. Maatje 56, lijkt echt zoooo mini naast de kleertjes van Vince. Amaryllis -> Oww, balen dat de misselijkheid zo heeft toegeslagen! Als het te erg wordt zou ik even langs de HA gaan, die kan je er iets tegen geven. Esmaralda -> Welkom hier! leuk, ik ben ook 22! Hoop dat het snel raak is bij jullie.
Ik ben op zoek naar iets leuks voor een collega die vader wordt. PamPapilio, weet je waar je dat PApakket kunt kopen???
Hallo! Dank jullie wel! Ik zie wel dat het een gezellige topic is Iets meer over ons, nou hier komt ie: Ik ben dus 22 en mijn man is 24 jaar. We zijn 21-10-09 getrouwd en hebben een relatie van 7,5 jaar. We hebben al een tijdje een kinderwens, alleen dit kon niet omdat we in een heel klein huis woonde en ik nog volop met school bezig was/ben. We wonen nu in een veel groter huis en ik studeer in Juni af, dus doet moet allemaal wel gaan lukken Ik lees de topic wel even terug, om jullie verhaal te lezen Ik zie dat jullie allebei zwanger zijn! Gefeliciteerd!! En bedankt, ik hoop dat het ook snel raak is, kan niet wachten!!
Even gegoogeld: www.ikvader.nl, daar kun je het PApakket bestellen... @ Esmeralda: Welkom bij ons kletsclubje! Al 7,5 jaar bij elkaar, dat is een hele tijd zeg! En nu genoeg ruimte voor een kleintje, wat leuk! Heb je veel last gehad van het ontpillen? Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, dit clubje lijkt inderdaad geluk te brengen dus wie weet
Jah idd, en dat via een chatbox had ik nooit verwacht, maar we zijn heel gelukkig met elkaar @Amaryllis: Ik heb voor mijn gevoel helemaal geen last gehad van het ontpillen. Ik had met de pil al nooit problemen met mijn cyclus en nu ook niet. Ik ben, toen ik gestopt was, meteen 28 dagen later ongesteld geworden en dat heb ik nu elke maand. Ik ben benieuwd of dit clubje geluk brengt, alle beetjes helpen
Haha, ach ja je moet elkaar ergens tegen komen toch? En als dat via een chatbox is, nou ja, prima! Ik heb mijn man ouderwetsch ontmoet in de klas, hij zat naast me en ik ben m nooit meer uit het oog verloren. Het kostte wat moeite want in eerste instantie moest hij niks van mij hebben, maar uiteindelijk heb ik m veroverd. En nu, vijf jaar verder, zijn we nog steeds helemaal verliefd! Maar wat lekker dat je cyclus zo op rolletjes loopt! Dat is soms ook wel anders...Gebruik je verder nog iets van ovulatietesten of temperaturen? Of nog even 'puur natuur'? @ Hier: Hubje bood net heel lief aan om alvast aardappelen voor me te schillen. Ik helemaal blij, haalt ie alle spullen naar de woonkamer om het gezellig naast mij te gaan doen. Inclusief de prullenbak! Man, ik ging over mn nek van de lucht die uit dat ding kwam! Brrr...ik heb m gauw naar de keuken gestuurd, ik ruik t gewoon nog steeds! Fijn, die zwangerschapshormonen, haha
Uuuhhm geen idee.. zal ff zoeken, ik heb m van de negenmaandenbeurs! dit is de site! IkVader | Het avontuur van je leven | Vader worden | Vader zijn | informatie vaderschap en zwangerschap
Jah daarom toch Wat leuk dat je jouw man gewoon in de klas hebt ontmoet. Zo ging het vroeger idd het meest, haha! Kan je dan nagaan hoe mensen kunnen veranderen, als hij eerst niks van je moest weten, gelukkig wil hij dat nu wel! Ik moest wel lachen over het schillen van de aardappels van je man, is het zo erg? Wij zijn nu gewoon puur natuur het proberen. Ik reken het wel uit dm.v. die calculators op internet enzo, maar ik voel mijn ei ook, dus dat is handig. Als het na een tijdje nog steeds niet raak is, gaan we anderen dingen proberen. Hoelang heeft het geduurd voordat iedereen die hier zwanger is, echt zwanger was? Ben ik wel benieuwd naar
Zoooo anders ben ik ff te traag! whihihi @Amar: Whahahahaaa lekker die hormonen he?! wij hebben hier een wokolie die we hebben omdat ie zo lekker ruikt tijdens t bakken.. gebruikte vriendlief m in t begin van mn zwangerschap.. GADVERDAMME! ik ging bijna over mn nek en heb de hele avond en dag erna t geroken en er last van gehad.. whahaha @Esmaralda: zo dat klinkt allemaal goed, alles op een rijtje.. super hoor! En bij ons duurde t (helaas) toch nog bijna een jaar! in ronde 11 was t hier eindelijk raak..
En hier na bijna 11 maanden en 9 rondes (mijn cycli duren wat langer). Ik ben de laatste ronde begonnen met temperaturen in voorbereiding op de MMM, en toen kwam ik er achter dat wij telkens op het verkeerde moment klusten! Ook de ovulatietesten die ik al eerder gebruiken waren gewoon vals positief! Maar daar zijn we dus achter gekomen, en toen was het raak! Ben er nog steeds zo blij mee! (en ook met de steun van de andere meiden toen het maar niet wilde lukken, echt waardevol! ) @ Slome Pam : Whahaha, lekker die wokolie! Raar is dat he, zoals je reuk en smaak verandert! Het gebeurt heel subtiel, in het begin heb je het nauwelijks door maar dan INEENS denk je: bah bah bah!!! Als je daar tenminste de tijd voor hebt, anders ga je gewoon gelijk over je nek Nou ja inmiddels zijn de aardappelen hier geschild en staat alles lekker te pruttelen en ruikt het weer heerlijk. Wel wat vroeg misschien, maar ik heb steeds zo'n HONGER! Echt niet normaal, ik blijf eten! Ik herken wel wat je zei in het begin met die neiging naar gezonde dingen. Pas had ik echt zo'n zin in witlof, we zaten in een restaurant met allerlei lekkere dingen op tafel en ik heb gewoon die hele schaal witlof in mn eentje leeg geschranst Haha, ik was er zelf gewoon verbaast over, maar als ik er nu aan terug denk loopt het water weer in mn mond...
Ik heb dat ook met witlof! denk dat ik dat constant zou kunnen eten! hahaha En ik had in t begin ook echt ZON honger.. leek wel een zwart gat! en toen at ik amper wat.. en nu is sinds een tijdje die honger er weer.. en dan vooral OF hartig.. (en dan vooral groente op de een of andere manier ) OF chocolade.. heeeel apart!
Ooooh, kletskousen!! Esmaralda -> Ohwja, groter huisje, bijna school af, dan hebben jullie nu alle ruimte om aan een kindje te denken! Spannend! 7,5 jaar is inderdaad een hele tijd. Ik ben in april 6 jaar samen met mijn vriend. Trouwens mijn vriend heb ik ook in een soort chatbox leren kennen, hahaha! Nouja, chatbox... het was eigenlijk een downloadprogramma, waar toevallig ook een soort chat-hoek was. Die werd voornamelijk gebruikt om te vragen wie een bepaalde nummer had. Toch raar hoe het kan lopen he! Amaryllis -> hihi ja, een klasgenootje, dat is inderdaad een klassieker! Esmaralda -> Wat handig dat je je ei voelt zeg! Dat is echt ideaal. Ik ben deze keer 4 maanden bezig geweest. Waarvan ik de eerste 2 maanden geen eisprong had, dus in feite ben ik bij de 2e eisprong zwanger geraakt. Trouwens over zwangerschaps-trekjes, ik ging toen ik zwanger was van Vince over mijn nek van maggi! Whahahaha, ik rook het en dacht echt dat het bedorven was ofzo. maar niemand rook iets raars, ik was echt de enige.... En ik heb ook de hele dag hongerrrr ja, echt erg!