Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Heeee Anais, gezellig dat je weer even langskomt! :D

Nu al dag 57 joh? Dat duurt echt lang! Maar zoals je zegt; je hebt bloed laten afnemen dus hopelijk zal je binnenkort eindelijk horen wat er aan de hand is. En de soldaatjes van je vriend zijn ook gebracht? Dan kunnen ze die ook gaan onderzoeken. Ik hoop dat je nu snel de juiste hulp krijgt, volgens mij ben jij met behulp van Clomid zo zwanger! Daar hopen we met z'n allen op!

Vervelend dat je ruzie hebt gehad op je werk! Het is wel wat uitgepraat, maar goed je doet het liever zonder ruzie he...Dus binnenkort beginnen bij je tweede baan, heb je er zin in? Beau zal je wel missen thuis!

@ Sylvaan: Welkom en gefeliciteerd!!! :) Spannend joh, die eerste echo! Zeker als het al een keertje is misgegaan (dat denk ik te lezen in je verhaal?). Hoe voel je je? Als je hulp nodig hebt met het opmaken van je profiel moet je t gewoon zeggen hoor! Dan helpen we je! Tis best makkelijk als je eenmaal weet hoe het moet.

Nou ik heb vanochtend (nog) niet hoeven overgeven, gelukkig. Ik zag er echt tegenop om uit bed te komen, voelde me gisteren zo rot! Nu is er nog wel constant een beetje misselijkheid, maar niet zo dat ik een teiltje achter me aan sleep. Dus ik hoop dat het zo blijft. Bedankt voor jullie lieve woordjes! :D

2. 4days

4days Niet meer actief

Anais -> Pff, wat heb jij toch een rare cyclus he! Nouja, maar goed dat de soldaatjes enzo nu binnen zijn... Ik duim dat de uitslag goed is! Dan kun je vast snel met clomid beginnen, en voor je het weet ben je zwanger! :D Je hebt het er maar druk mee he, met je 2 baantjes. ;) Fijn dat alles zo goed gaat met beau. :)

Amaryllis -> Ik heb gehoord dat het zou helpen om al iets te eten als je nog in bed ligt? Dat je dan minder misselijk wordt. Geen idee of het helpt...

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hihi, dat heb ik gisteren dus geprobeerd en toen hing ik binnen no-time boven de plee te kotsen...:) Vandaag alles weer op de normale manier gedaan en tot nu toe is alles binnen gebleven! Dus ik vermoed dat het bij mij toch anders werkt, haha.

Nu komt het volgende probleem: Door de hormonen is mijn reukvermogen ietsjes beter geworden. En nu vind ik Billy stinken, echt ik ga over mn nek van hem ook al heb ik m afgelopen week nog onder de douche gezet. Hij wil zo graag knuffelen, probeert de hele tijd bij me te komen zitten maar ik kan m niet verdragen! Zo zielig, ik voel me echt een beetje schuldig...

4. 4days

4days Niet meer actief

Whahahaha, nou dan vergeet mijn tip snel! :D ;)

En dat geurprobleem ken ik ja... Ik sta elke dag te kokhalzen naast de commode als ik Vince verschoon... ;) En toen Vince ziek was en had overgegeven, scheelde het niets of ik had zelf overgegeven van de geur... Werkt t niet al je een beetje parfum op je hond doet ofzo? hahaha. :p

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, ik kan het proberen! :D:p

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heej meiden even berichtje gekopieerd uit t juli mamas topic..

Even Ego van mij..

Ik moet straks naar de VK..

De pijn is er nog steeds (gisteravond ging t even wel en heb zelfs wat geslapen vannacht maar sinds vanmorgen in alle hevigheid weer die pijn! :( )

Moest mn ochtendurine brengen vandaag om toch blaasontsteking te bekijken en dat kon de huisarts er niet van maken omdat mn urine echt helemaal schoon is..

Dus moest ik even mn VK bellen en ik moet dus straks langs.. even checken of t iets verloskundigs is..

Duimen jullie ff mee dat dat NIET Zo is en dat alles goed is met ukje enzo?!! :( :( :( Begin goed bang te worden hier..

En als ze niks vindt is t "hopen" dat ik doorgestuurd wordt want word gek van de pijn..

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Jeetje Pam, heb je nog steeds zo'n pijn? Dan is het inderdaad wel goed dat je naar de vk gaat! Ik hoop hard met je mee dat er niks aan de hand is, maar ben ik ieder geval blij dat ze je gaat onderzoeken! Misschien is er iets simpels aan de hand wat zo op te lossen is, daar gaan we maar gewoon vanuit he :)

Dus een blaasontsteking is het niet. Nou ja dan hebben we dat in ieder geval uitgesloten. Hoe laat heb je de afspraak staan?

Succes!

8. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Zo daar was ik ook weer.

@Sylvaan&Esmeralda, welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen;)

@Pam,:$ Hoop echt voor je dat er niks aan de hand is met het beebje.. Sterkte meid!

@Anais, wow schiet ook niet op he als je zolang moet wachten voordat je ongi wordt..Tenminste, tenzij je de bloeduitslag krijgt en zwanger blijkt te zijn:p Daar duimen we voor natuurlijk!!

@Amaryllis, tsja die misselijkheid. Heb er de eerste 2 weekjes wel last van gehad maar idd alleen het gevoel alsof ik moest overgeven, gelukkig niet meer dan dat.

@Hier, nou ruzie is al goed uitgepraat. Hij was het er mee eens dat het wel heel erg raar was om dat te doen. Heeft er ook spijt van, enz.
    Ben net terug van het shoppen, heb weer 3 rompertjes gekocht en voor mezelf een leuk vest:).
    We staan trouwens 3de op de lijst voor een huisje met een tuin en 2 slaapkamertjes, hoop dat het zo blijft! Weet dinsdag definitief of we mogen komen kijken.:D

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Spannend Dissa!!! Ik hoop het echt voor je! Ik begrijp dat jullie dan weer gaan huren? Het is zo lekker om voldoende ruimte te hebben voor je kindje, en dan ook nog een tuin erbij om in te zitten als het zonnetje weer gaat schijnen...Heerlijk!!! 8)

Fijn dat de ruzie weer is uitgepraat en dat je mannetje het begreep. Dat maakt het een stuk minder gecompliceerd allemaal...:)

@ Pam: EN ? Ik vind het zo spannend, in de ongeruste zin...hoop echt dat alles goed is met jou en ukje!

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    even een heel snel berichtje

alles gaat prima met de kleine man!! maar ik ben wel ter observatie opgenomen in t ziekenhuis, waarschijnlijk iets met mn nieren..

11. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ahh pammetje, da's balen!
    Gelukkig dat alles goed is met de kleine man!

12. sylvaan

sylvaan Lid

16 feb 2010
    64
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    haarlem
    hoi hoi ,

@cossy ja ik voel me eigenlijk wel goed ! heb wel erg last van mn (.)(.) en toch wel wat stemmingswisselingen ..(is wat minder leuk voor mn vriend haha ) en ik had gister wat last van steekjes aan de linkerkant van mn onderbuik bij me lies zeg maar ..
    maar dat is nu weer weg gelukkig , maakte me er al gelijk druk om maar het waren gelukkig geen hevige steken ofzo want anders had ik gelijk gebeld !

@anais dank je wel !!

hoe gaat het hier voor de rest ? nog spannende tijden bij sommige?

groetjes

13. sylvaan

sylvaan Lid

16 feb 2010
    64
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    haarlem
    @amaryllis ja het is in dec mis gegaan , ik had een echo bij 11 weken en toen kwamen we erachter dat het hartje niet meer klopte bij 7 weken al .. ben daarna meteen gecurreteerd en ben nu weer zwanger vanaf 13 januari !!
    jij bent 7 weken zwanger zie ik .. hoe gaat het met je ? veel misselijk lees ik .. ik ben gelukkig niet misselijk , heel af en toe eventjes maar vooral in de avond dan ..

ja ik wil graag zo een ticker , zo heet dat geloof ik maar ik weet niet hoe dat werkt haha

groetjes

14. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
  15. sylvaan

sylvaan Lid

16 feb 2010
    64
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    haarlem
    dank je wel disapointed!

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Heee Pam, het weekend vliegt maar ik wil tussendoor nog HEEEL graag even vragen hoe het met je gaat! :) ?

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    even snel dan, ben sinds gistermiddag weer thuis en t gaat al een eind beter! waarschijnlijk toch een ontsteking maar stenen zouden ook nog kunnen.. is dus afwachten nu maar heb t idee dat de antibiotica wel werkt gelukkig! :)

dus doe lekker rustigaan en morgen de 20 weken echo en dan hopen dat alles goed is en ik niet meer pijn krijg!

18. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Jeetje meid, wat een toestanden! Gelukkig maar dat alles goed is met je kereltje... Alleen ook nog hopen dat jij snel weer beter wordt!! En dat het geen stenen zijn, maar 'alleen' een ontsteking... beterschap meid!

Sylvaan -> die steekjes in je lies zijn heel typisch, dat is bandenpijn! Is juist een teken dat je beebje goed aan het groeien is. ;) Vervelend dat jij ook een mk hebt gehad. :( Ik ben ook een kindje verloren, na 16 weken.

19. 4days

4days Niet meer actief

Fijn hoor... Vince had gistermiddag amper geslapen, dus ik hoopte dat hij een beetje zou uitslapen. Nou, om half 7 was meneer klaarwakker..
    Wij zijn gisteren een paar uurtjes naar PeeWee gegaan. (dat is zo'n binnenspeeltuin hier redelijk in de buurt) Vince vond het prachtig! Denk dat we daar de komende tijd wat vaker heen gaan. Het is wel nog steeds een kleine drie kwartier rijden, maar dat is eigenlijk ook het enige nadeel. Want de entree kost voor ons 3en, inclusief parkeren, 7 euro. Dus dat kunnen we best wat vaker doen. :) Vince vindt het geweldig!

20. 4days

4days Niet meer actief

En nog eentje dan, om het af te leren. :D

Deel Deze Pagina