@cossy ze hadden wel al een eerdere echo gehad maar 1 van de 2 had zich verstopt haha , de vk vermelde wel tegen ons dat ze nu nog niet kan zien of het er 1 is of 2 omdat we nog zo vroeg zwanger zijn maar ik ga dr toch wel vanuit dat het er maar 1 is (zoals ik kon zien) @amaryllis ja wij gaan binnenkort ook beginnen maar me vriend noemt het zijn project haha ik heb ook weinig verstand van tuinieren en hij ziet het al helemaal voor zich hoe hij het wil hebben , ik zal m wel helpen want het moet ook naar mijn zin zijn haha en bedankt voor de felicitaties , ik ben helemaal gelukkig !
Heeft iemand trouwens al wat van anais gehoord? ze had vanalles ingeleverd bij de dr. toch? kan me niet meer herinneren wanneer ze uitslag zou krijgen, ben zo benieuwd voor dr!
Jaja, goed bezig hier. Ik heb in 1 dag een verslag gemaakt van 50 pagina's Maar helaas ben ik nog laaannnngg niet klaar! Maar ja wel gelukkig bijna met de opleiding. Mijn huiswerk mee naar buiten nemen kan niet, ik had vandaag school dus moest de hele dag binnen zitten @sylvaan: Wat leuk dat je nicht een 1eiige tweeling krijgt, wel lastig met uit elkaar houden idd! Soms zie je dat echt niet! Gefeliciteerd dat je echo zo goed was! Dan is dat weer een zorg minder! @Amaryllis: Dus jullie tuin is weer voorjaar proof? Lekker joh Hier hebben ze ook net de tuin onder handen genomen, we hebben nu licht in huis. Stonden allemaal bomen van de vorige bewoner. Zo ik heb ook weer ff bijgelezen, jullie kleppen wat af zeg! Wel leuk hoor! Nu ga ik ff eten maken Eetse allemaal zo!
@ Pam: Weet ook niet of ze dat had verteld, maar ze had inderdaad wel vanalles ingeleverd. Dus dan zou ze binnenkort uitslagen moeten krijgen! Spannend, ik hoop dat er een simpele oplossing te vinden is. Zij zijn al zolang aan het aanmodderen, nu mag er wel eens een beebje gaan aankloppen
@ Esmaralda: WHaaaatt?! Zoveel pagina's in 1 dag?!!! Goed bezig!!!! 8) Volgens mij is mij dat nog nooit gelukt hoor...
Hey Lady's, Heb vanochtend de 20 weken echo gehad Alles is goed met het beebje, groeit goed en alles is helemaal perfect. Ben trots! Enne, it's a BOY!
Gefeliciteeeeeerd!!! Ook een knul! wat gaaf zeg! en alles helemaal goed.. super! Heerlijk gevoel is dat he? had en heb ik ook.. alles gaat goed ukje is een knapperd en nu is t echt uitkijken naar t moment dat ie er ook echt is!
@Pam, Ja echt leuk! Kan idd niet wachten tot hij er is nu ik weet dat alles goed is.. Zal even 2 foto's spammen: Gezichtje.
Ik heb mn intake bij de vk gehad!!! *doet heel spectaculair terwijl er feitelijk niks aan de hand is* Hihi, ik vond het best spannend ook al was dat natuurlijk nergens voor nodig. Het was een leuke jonge meid, hubje en ik waren zoals verwacht heerlijk braaf qua antwoorden die we moesten geven. Roken? nope. Drugs? nope. SOA gehad? nope. Ziektes? nope Geen rare dingen te verwachten dus. Verder heeft ze ook nog even gecontroleerd of mn baarmoeder al te voelen was, ze zei dat t waarschijnlijk niet zo was omdat die meestal pas na de 12e/13e week voorbij het schaambot komt. Maar hij kwam er al 2 vingers voorbij! Dat verklaart wel waarom mn broeken al zo strakjes zitten...ben heel benieuwd naar de echo aanstaande maandag, mijn baarmoeder is alvast enthousiast
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! Had het al op je hyves gezien. Da's duidelijk ja, echt een kereltje! Het gaat hard met de jongetjes hier he! Volgens mij krijg ik ook een jongetje, dus dat worden er een hoop, hihi!
Amaryllis -> Leuk, intake! Ik had gisteren opnieuw intake, bij de andere vk. Oeff, ik durf mijn zwangerschapskaart echt aan NIEMAND te laten zien, whahahaha...
Waaaaaaaahhhhh wat goed en wat gaaaaaf! (en wat braaf, hihihi ) ach ik had ook niks te melden tot ze vroeg naar ziektes.. uhm heb je ff? Maaaarrr hij heeft er zin an! wat super zeg.. straks heb je een verrassing in je buik joh... of een groter ukje, of 2 ukjes? Ik zal je alvast goed zenuwachtig maken voor je echo! whahahah
Whahaha, ach tegenwoordig ben ik het toonbeeld van braafheid. Maar vroeger was ik nogal, eh.... wild. En nee dat MOETEN ze natuurlijk allemaal op mijn zwangerschapskaart zetten...
Oh trouwens, volgens mij voel ik al de hele week het beebje. Maar het is nog te zacht om er 100% zeker van te zijn, hahaha. Maar deze week is voor het eerst dat ik regelmatig een heel zacht kriebelen onderin mn buik voel, terwijl mijn darmen ondertussen helemaal rustig zijn. Maar het is zooooo zacht nog, alsof er een klein vlindertje in zit ofzo, hahaha. Dus ik wacht het nog even af.