Dat idee had ik ook al ja! nou moet ik zeggen dat mijn echo ook echt een medische check was dus ik dacht dat t daaraan lag.. De VK neemt er veel meer de tijd voor heb ik ook t idee, had t erover met haar dat de gyn. t zo snel zag allemaal.. en toen zei ze al dat zij dat ook wel had maar dat ze dat niet nodig vond zo snel.. ze nam lekker de tijd.. en dat is idd zo! Ik kreeg van de Gyn. wel een foto, waarvan denk je dat die was? de hoofdmeting voor in t plakboek, een doorsnede van zn koppie.. hihihi
Neeeee! Whahahahahah! hoe stom ben je dan zeg... Bij Vince kreeg ik met de 12 weken echo ook de meest duidelijke foto ooit van de gyn... (NOT)
Pam, precies zoals ik verwachtte... Stipt om 6 uur was meneer klaarwakker en had het gezien in zijn bedje.
Nou ja zeg, Cos! Die echo is echt te DOM voor woorden, daar kun je toch helemaal niks in zien?! Dat de gyn je die meegeeft snap ik niet hoor!!! Dat is gewoon ongeinteresseerdheid, niet te geloven. Ze zou toch zelf ook een normale duidelijke echo willen hebben als zij zelf zwanger was?! En die doorsnede van het hoofdje van Pam's ukje is al net zo iets. Ik weet nou in ieder geval dat het niet aan mij ligt, ga binnenkort ook maar eens een leuke pretecho inplannen dan. 'Mijn' vk heeft geen echoapparaat, alleen zo'n doptone om het hartje te beluisteren. Dus als ik er niks naast plan, heb ik straks niks meer dan die twee plaatjes van de gyn. En dat vertrouw ik vanaf nu dus niet meer @ Pam: Tja wat die verwachtingen betreft: Ik krijg leuke reacties van de mensen om me heen, dus dat is helemaal leuk. En wat het zwanger zijn betreft, tja op dit moment voel ik me vooral heel beroerd dus het is meer overleven dan genieten. Vorige week heb ik medicijnen gekregen van de dokter, maar daar kots ik inmiddels vrolijk doorheen. 8) Ik hoop dat het na die 12 weken beter gaat en dat het grote genieten dan kan beginnen. Jullie inmiddels geen last meer van kwaaltjes?
@Cos: whaaa fijn zeg.. ik kom dus net pas mn bed uit.. weet niet wat ik heb maar ik lag zooo lekker.. echt gewoon geen energie en zin om eruit te komen Ok was wel weer 4 uur geworden vannacht.. maar toch @Amar: jeeeeeetje meis! dat je er zon last van hebt BAH! das idd wel erg naar.. Wat ik wel had en dat dacht ik al en hoopte ik ook is t besef dat af en toe komt.. zon momentje op een dag dat je denkt "ohja ben zwanger *glunder* " Dat vond ik zooo leuk! en dat was helemaal wat ik ervan verwacht had! (moet zeggen dat ik dat dus nog wel s denk.. als mn buik ineens zo raar doet.. een gedachte van "ohja.. dat ben ik niet " *bloos* ) Maar ik hoop voor jou ook dat je snel voorbij die 12 weken bent en dat t dan iig een stuk minder is.. of gewoon helemaal weg is! Helpt smorgens vroeg eten en kleine beetjes enzo niet? of bepaalde middelen niet meer? En qua kwaaltjes zit ik in een beetje een kwaalvrije perdiode he kheb nu veel meer last van mn lijf op zich als van de zwangerschap! hoewel mn buik wel groeit is t vergeleken met vele nog helemaal niks en daar heb ik ook echt geen last van (Groei buikje groei! ) Ukje beweegt lekker en kan soms goed vervelend trappen in mn blaas/schaamstreek enzo maar dat vind ik gewoon te leuk om er last van te hebben En verder is de enige kwaal die ik heb, HONGER! lijk wel een zwart gat soms.. kan blijven eten, niet normaal
Nou ja dat mag ook wel eens een keertje! 8) Jij hebt normaal al genoeg pech. Heeeeeeeerlijk zeg, zo laat pas uit bed! Nou als je er de tijd voor hebt, waarom niet? Is goed voor jou en de beeb! Ik ben gistermiddag ook lekker op de bank gedoken, en er niet meer vanaf gekomen tot het bedtijd was. Zo lekker! Wat de misselijkheid betreft zeggen ze idd dat het helpt om 's ochtends voor je opstaat alvast wat te eten. Nou ik heb 't 1 keer gedaan, en toen begon het kotsen Dat was dus eens maar nooit weer, haha! Nu sta ik voorzichtig op en kijk ik hoe ik me dan voel. En dan besluit ik of ik eerst wat ga eten of me toch eerst aankleed. Meestal kies ik voor het laatste (wat er niet in zit kan er ook niet uit), en daarna ga ik rustig ontbijten. Dan blijf ik heeeeeel rustig zitten en als ik geluk heb blijft het er NET in, of anders komt het er na 1,5 uur toch nog uit maar dan is in ieder geval het anti-misselijkheids pilletje opgenomen...Als ik geluk heb wordt de misselijkheid daarna ietsjes minder, zo niet dan heb ik pech , dan blijft het de hele dag. En meestal is dat het geval. Wat eten betreft vind ik die neus maar lastig! Het meeste vind ik namelijk nog steeds heel lekker, behalve als ik het ruik. Bv de kipkerrie salade, daar moet ik nu echt NIET aan denken! Maar dan komt hubje naast me zitten met een boterham kipkerrie en dan doe ik daar haast een moord voor, haha. Zo gaat het steeds, dus ik heb al bedacht dat hij maar gewoon wat voor me neer moet zetten en dan lust ik het wel! Heerlijk zeg, dat jij nu even vrij hebt van de ergste kwaaltjes! Dat je gewoon even kunt genieten van je ukje. Maak je nog regelmatig een buikfoto? Want ik wordt nou ondertussen wel weer heel benieuwd! En zwanger zijn is inderdaad wel heel bijzonder, op de momenten dat ik me niet zo misselijk voel dan besef ik dat ook echt!
Buikfoto? u roept wij draaien.. hihi Is wel van vorige week ergens.. (donderdag dacht ik) Bekijk bijlage 57307
Ja t wordt ergens wel wat al he? En jij krijgt een nog veel mooiere buik, kan niet missen met jou figuurtje hihi Vind dat ie in principe nog meevalt voor ruim 21 weken.. ben benieuwd of ik echt een hele toeter krijg nog of dat t mee blijft vallen...
Dag dames! Pam -> Da's echt een prachtige foto! En mooi buikkie al! Amaryllis -> Pfff, lijkt me vreselijk, zo ziek zijn! Ik heb van begin af aan amper kwaaltjes gehad, dus erg veel geluk... Heb trouwens wel honger als een paard, en ben snel geïrriteerd. Maarja, daar heb ik zelf niet zoveel last van. Ik begin het beebje trouwens ook te voelen nu! Voelde al een weekje vaag gefladder ofzo, maar vannacht voelde ik echt een paar trapjes! Wel nog heeeel zacht en totaal niet vaak, maar het is een begin.
Wat leuk!!! Als je vorige week nog gefladder voelde en nu al zachte trapjes dan wordt je beebje rap sterker! Jij bofkont met je amper kwaaltjes! Ik ben jaloers, haha. Heb je met Vince wel last gehad van misselijkheid of ook niet?
Nee ook niet, eigenlijk nog minder dan nu. Bij Vince merkte ik gewoon echt niet dat ik zwanger was, het is dat ik niet ongesteld werd... En bij Sem* wist ik dus echt niet dat ik zwanger was, omdat ik wel (min of meer) ongesteld werd... Deze keer heb ik dan ietsje meer last ervan, maar nog steeds heel weinig. (sooorry )
Jaaah i know, ben er ook heel blij om! Ik heb het vast en zeker van mijn moeder geërfd, die merkte ook amper dat ze zwanger was. Overigens heb ik haar ellenlange bevallingen ook geërfd...
Haha, da's dan weer minder! Ik hoop dat dat bij mij mee zal vallen, maar daar komen we maar op 1 manier achter...
Whahaha ja, je hoeft je er niet druk om te maken dat t blijft zitten idd. Ik voel het kindje nu echt zeker, vannacht en vanmorgen nog een paar keer schopjes gevoeld. Dus het is echt een stuk vroeger dan bij Vince. En nog 5 dagen tot de echo, AAAAAAAAAAAAAAAGH! Hoe ga ik dat overleven?! Whahaha.
hoi allemaal ! zo me eerste dag werken heb ik weer gehad gister ! moet zeggen dat het toch wel mee viel gelukkig , maar dat ik thuis kwam ben ik wel meteen voor oud vuil op de bank gaan liggen haha ik was zoo moe ! @pam wat een mooi buikje zeg ! super ! @amaryllis wat vervelend dat je zo ziek bent .. ik heb dr weinig last van , wel erg moe en een irritant humeur haha maar dat ik gister voor het eerst weer moest werken en dus me wekker moest zetten , was ik me toch inenen misselijk :S na een paar pogingen boven de wc (waar niets uit kwam ook nog niets gegeten ) op de bank gaan liggen en me mannetje vla voor me laten pakken , daarna ging het wel weer en toch vrolijk naar me werk gegaan haha! @cossy wat super dat je je beebje nu goed voelt in je buik! lijkt me zo leuk om mee te maken maar ik moet nog ff geduld hebben .. geniet er lekker van en voor dat je het weet heb je je echo ! hier weinig nieuws .. heb vanavond avond dienst dus kon vanmorgen vanzelf wakker worden en ben gelukkig niet misselijk geworden !