Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #561 Esmaralda, 23 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
    @Amaryllis, Wat een mooie wagen zeg! Leuk dat je die hebt gekocht! :D En korting is altijd goed!
    En wat goed dat het beter gaat qua misselijkheid!

@Pampillo, Leuk is dat he behang krabben, we hebben hier 2 kamers moeten doen en daar zaten wel 8 lagen op!! :$ In ieder geval veel succes en plezier verder!

@Cossy, Whaaa tanden of kiezen trekken is altijd eng :$:$ Ik vind het echt knap van je dat je het hebt gedaan!! Maarja pijn leiden is ook niet alles. Gaat het nu alweer wat beter? En kun je normaal eten??

@Sylvaan, Gelukkig was de echo goed!

@Dissapointed, gefeliciteerd met jullie huis!! :D

Hier een spannende tijd, zoals jullie op mijn banner zien ben ik al 4 dagen overtijd, vandaag 5.
    Ik ben echt normaal nooit over tijd, en altijd precies 28 dagen.
    Ik heb al 2x getest, waarvan er 1 een HEEEEL dun lijntje had.
    Ik ben nog steeds niet ongesteld, dus ga morgen maar weer testen.

Ik HOOP zo dat ik zwanger ben...Ik voel echt van alles, me borsten doen zeer, heb pijnlijke steken in mijn onderbuik, ben misselijk, heb hoofdpijn en geen zin in eten. Wat denken jullie, is er nog hoop?

2. 4days

4days Niet meer actief

Geslacht is bekend hoor! ;) Pb maar!

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Je hebt pb ;)

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Esmaralda: Spannend!!! :D Wat je vertelt klinkt goed, dus het zou zo maar kunnen! En zeker als je normaal een super regelmatige cyclus hebt EN al een voorzichtig positieve test hebt gehad, dan kan het toch haast niet anders? Vijf dagen overtijd, meid dat je zo lang kunt wachten! Ik was al lang gek geworden...:)

@ Cos: ik PB je direct!!! 8)

5. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    @Esmaralda, ik duim voor je! spannend hoor, zeker als je altijd een regelmatige cyclus hebt.
    Wnnr ga je weer testen, of wacht je nog even af? ( Ik zou er geen geduld voor hebben:))

@Cos, ik heb je een PB gestuurd;)

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Nou ik word hier ook lichtelijk gek hier hoor! Vind het vreselijk die onduidelijkheid! Wil het gewoon weten, wel of niet zwanger!

Ik ga morgenochtend weer testen, ik blijf testen om de 2 dagen als ik niet ongesteld ben en geen duidelijke test heb.
    Weten jullie trouwens wanneer ik de dokter kan bellen voor een bloedtest? Ik wil daarvoor trouwens wel wachten tot maandag hoor. Ik hoop dat ik daarvoor duidelijkheid heb.

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Geen idee wanneer ze een bloedtest doen, maar ik zou gewoon bellen hoor! Kun je in ieder geval een afspraak maken om de test te doen (als ie morgen nog niet positief is dan he!)

Heb je trouwens iets van een foto van die test? Een streep is toch een streep? Bij mij was ie eerst ook heel licht hoor, maar het gaat puur om de aanwezigheid van HCG...als dat er is dan ben je gewoon zwanger! 8)

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bedankt voor je reactie! Ik wacht eerst idd de test van morgen even af.

Dit is de test van maandagochtend:
    Het is echt een vage test/streep.

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Oeh die is inderdaad heel vaag...Ik zit echt te twijfelen of ik nou wel, of niet iets zie. Spannend!!! Ik ben zo benieuwd naar de test van vandaag! :)

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Toevoeging: heb nog een keer gekeken, maar volgens mij staat er inderdaad een heeeeeeel licht 2e streepje!!!!! :D

11. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Mooie echo trouwens!! En wat fijn dat de ergste misselijkehid nu voorbij lijkt te zijn! Je moet er toch niet aan denken 9 maanden lang misselijk te zijn...

Dissapointed -> De sleutel van jullie huissie, super zeg!! :D

Esmaralda -> Gisteravond twijfelde ik ook, maar nu zie ik toch echt een 2e streepje, al is het heeeeel licht, dus het zou ook een indroogstreepje kunnen zijn. Nouja, als je echt zwanger bent zou het vandaag donkerder moeten zijn, dat gaat heel snel! ;)

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Cossy: Nee 9 maanden lang misselijk lijkt me echt een hel! Dus ik ben zo opgelucht dat het nu wat minder wordt...:D Gisteren heb ik gewoon geen een keer overgegeven! Voor het eerst in bijna 4 weken gewoon niet overgegeven, dat is echt een feestje waard. Vanochtend moest ik wel weer even, maar dat kwam vrij plotseling opzetten dus ik ben verder niet echt misselijk. Gelukkig.

Vandaag wordt het gewoon 17 graden! En ik vond het gisteren al zo lekker warm, heb heel relaxt in de tuin gewerkt. De hortensia's snoeien enzo. Maar vandaag wordt het dus nog veel lekkerder! 8) Ik kan niet wachten tot ik weer wat kleur op mn gezicht krijg...Maar dat brengt me wel bij een belangrijk punt: Hoe zorg ik ervoor dat ik bruin wordt (want dat is heeeeel hard nodig, ben echt een lijk), maar geen zwangerschapsmasker krijg? Ik kan namelijk niet tegen zonnebrandcremes, dan kom ik onder de acne te zitten...

Hoe doen jullie dat? :)

13. 4days

4days Niet meer actief

Haha, nou ik ben zelf zo wit dat ik reflecteer. :D hihi nee ik ben echt sneeuw wit... Soms is het ook zo erg dat ik doodziek lijk. ;) Maar ik smeer gewoon een beetje bruiningscreme op mijn gezicht. Niet heel vaak ofzo, maar gewoon heel af en toe, om net iets gezonder te lijken. Vince heeft het trouwens van mij, die is net zo wit...

(en 17 graden, heeeeerlijk!!!)

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Heeey, nou de test was weer negatief. Ik denk dat het dus bij de vorige een indroogstreepje was. Ik weet het echt niet meer. Snap er ook niks kan, kan hij nou nog positief worden na 6 dagen overtijd? Ik ben nog steeds niet ongesteld.

Ik heb de dokter ook gebeld en die zei dat ze niks doen. Ik moet in ieder geval nog een week wachten en dan moet ik naar het spreekuur komen. Pfffff.....

Bedankt in ieder geval voor het meekijken ;)

Ik ga ook maar van het heerlijke weer genieten! Succes met bruin worden ;)

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Heey Esmaralda, balen zeg! :(

Heel soms komt het voor dat het Hcg gewoon langzaam opbouwt en dan kan het lang duren voor die tweede streep zichtbaar wordt. Maar als er maandag een heel lichte streep stond zou die nu wel donkerder geworden moeten zijn, of minstens net zo licht. Het kan zijn dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden met een lichte opbouw van hcg maar dat het toch niet goed is gegaan. In dat geval zou je binnenkort ongesteld moeten worden.
    Maar weet je zeker dat je op dag 14/15 van deze ronde je ei hebt gehad? Door temperaturen ofzo? Want het is natuurlijk ook mogelijk dat je ei later is geweest. Het is mij ook wel eens gebeurd, in ronde 5 geloof ik. Toen was ik bijna 17 dagen overtijd, met tussendoor wel een aantal dagen heel licht bruinverlies. (veel te weinig voor ongi) maar de testen bleven negatief en uiteindelijk werd ik toen wel gewoon ongesteld. Ik snap nog steeds niks van die cyclus. Het kan dus ook gewoon dat je er een rare maand tussen hebt zitten, zonder verdere verklaring...

Hoe dan ook hoop ik natuurlijk voor je dat je TOCH gewoon zwanger bent. ;)

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hihi, ja heel herkenbaar! :D Ik poeder er elke dag lustig op los met bronzing powder, je moet wat! Bruiningscreme op je gezicht vind ik wat eng, je hoort wel van die verhalen dat het gaat vlekken enzo. Daar moet ik dus echt niet aan denken! Vandaar dat ik toch maar even in de zon wil gaan zitten, voor die leuke blosjes! 8)

17. 4days

4days Niet meer actief

Esmaralda -> Ehmm, ik ben even kwijt hoe je cyclus de laatste tijd was? Als je dat even verteld kan ik er misschien zinnigs over zeggen. :D (hihi)

18. 4days

4days Niet meer actief

Oh trouwens, ik voel het kindje nu soms al best goed trappen. Het is helaas nog onregelmatig, omdat links de placenta aan de voorkant ligt, dus ik moet net geluk hebben hoe het kindje ligt. Maar gisteravond voelde ik dus echt de hele tijd *schop!* *schop schop!* :D

Ooooh en wat ook zo lief was... had ik gisteren die echo... Ging het beebje op het einde helemaal gapen en in de oogjes wrijven! :D Hahaha, wist helemaal niet dat ze dat al deden! Zoooo schattig!!

19. 4days

4days Niet meer actief

Ja je moet er ook goed op letten welke je koopt. ik heb altijd Nivea SummerBeauty, dat is een dagcreme met een licht bruiningseffect, die smeert zoooo gelijkmatig dat je echt je best moet doen om er vlekken van te maken. ;) Die is trouwens ook al een paar keer als beste uit de test gekomen. Maar je hebt er inderdaad ook dat je een week voor l*l loopt. ;)

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Jah het is echt balen, je voelt je zo vaag, is het nou wel zo of niet?

Over mijn eisprong, normaal voel ik een dag voor mijn eisprong al dat hij komt aan krampen in mijn onderbuik en de volgende dag zijn die krampen veel erger. Ik had op 6 maart mijn ei moeten hebben en op 5 maart voelde ik wel dat hij eraan kwam door kramp in mijn onderbuik. Alleen op 6 maart voelde ik helemaal niks meer. Ik heb geen idee of dat ermee te maken zou kunnen hebben.
    Ik wacht het wel af, ik verwacht niet echt meer dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar hoop het natuurlijk wel.

Het lijkt me btw echt vervelend om een hele lichte huid te hebben, je moet dan zo oppassen met de zon. En nu helemaal idd.
    Ik heb er niet veel last van, ben half indo dus ben zo bruin.

Deel Deze Pagina