Amaryllis -> Wij krijgen een hele muur met foto-behang, dus dat is zeg maar een hele grote poster in stroken verdeelt. Dat moet dus echt mega precies en op de millimeter nauwkeurig, anders klopt het plaatjes niet meer of je komt niet goed uit... Nee dat ga ik echt liever niet zelf proberen... Mijn vader is nogal een behang-expert, hihi. Dissapointed -> Hihihi, superlief! Voor echt kleine monstertjes! Fijn dat het al opschiet bij jullie!
@ Cossy: Ow fotobehang! Mooi!!! Nee dat zou ik ook niet aandurven denk ik, dat moet zo precies! Maar als het goed lukt is het fantastisch om te zien, dus wat fijn dat je vader zo mooi kan behangen! @ Dissapointed: Dus het schiet al lekker op met klussen? Leuk he, een nieuw huis. Ik vond het heerlijk om alles naar mn eigen zin te maken, wij zijn echt maandenlang als een razende aan het klussen geweest. Maar goed, wij houden dan ook van klussen en het was echt heel hard nodig. En het resultaat is super! Daar heb je dan ook weer lang plezier van. Wat gaan jullie op de vloer leggen? Overal wat anders of overal hetzelfde? Ik wist trouwens niet dat er ook ovale boxen bestaan?! Wel vierkante, rechthoekige en ronde maar geen ovale. Origineel hoor, het lijkt me wel mooi! En die kleertjes zijn ook lief! Ik kan niet wachten tot we weten wat t bij ons wordt, wil zo graag LOS!!! Hihi. @ Hier: Lekker rustig weekend gehad, afgelopen week had ik me toch te druk gemaakt dus het ging weer even wat minder. Tja wat wil je als je je eindelijk beter voelt en het zonnetje zo mooi schijnt?! Dan ga je lekker naar buiten toch? Even door het centrum lopen, beetje tuinieren, op visite...maar dat werd dus afgestraft want vrijdagavond werd ik weer hondsberoerd. Dus toen maar besloten om weer wat rustiger aan te doen! Zaterdag lekker uitgeslapen (nu het nog kan! ), rustig gedouched en aangekleed, toen wat boodschapjes gedaan met manlief en toen helemaal niks meer! Gisteren ben ik voor het eerst in een maand eindelijk weer naar de kerk geweest, dat had ik best gemist! En daarna een eerste oefensessie met een nieuw op te starten band, gewoon voor de lol. (gewoon beginnen en kijken wat het wordt zeg maar). Het was best leuk voor een eerste keer, dus we gaan het zien. Toen ik thuis kwam kon ik aanschuiven met eten en eigenlijk direct daarna ben ik in slaap gevallen op de bank...Was ineens zo moe! Dus de avond was vooral voor hubje heeel gezellig, haha. Kortom: een weekend van 13 in een dozijn, maar wel heerlijk rustig...8) @ Pam: Hoe was de verjaardag van je vriend gisteren? Hebben jullie een leuke dag gehad? En wil het lukken met de babykamer?
Ik ben er maar ff heel kort hoor dames! De verjaadrag was supergezellig en superslopend, ook besloot mijn lichaam dat t natuurlijk net NU tijd was om strontverkouden te worden dus dat hielp niet echt mee Ook zit ik weer aan de AB voor een blaasontsteking (wist niet of ik dat verteld had al? ) want die is er nog of weer terug.. hopelijk gaat t nu goed weg! want ik vind t maar eng.. Nu gaan we ff rustig opstarten want tot gisteravond 1 uur visite gehad (slapers) die bleven plakken zeg maar.. dus 2 volle dagen een drukte om me heen een een chaos aan zooi! (en alles was eindelijk zo netjessss) Dus straks ff douchen en dan op behangjacht.. s kijken of wat ik wil in de winkel te krijgen is ergens en anders dus ff bestellen op internet ofzo.. en verder doe ik erg weinig vandaag en de komende dagen! Moeders wilt rust!
Hoi ik ben 27, maar mijn vriend is 23. Vallen we ook onder de jonge twintigersclub? Of ben ik echt oud nu?
Hoi Bo, welkom bij ons kletsclubje! Jij bent inderdaad al lekker op weg in de 20, maar je vriend is een stuk jonger dus dat compenseert lekker. Zijn jullie al gestopt met de pil? Eerste kindje? @ Pam: Weer een blaasontsteking? He get, daar hebben we geen leuke associaties mee...wel goed dat je het hebt ontdekt, dan kun je er in ieder geval wat aan doen! Heftig he, verjaardagen! Normaal al zwaar maar helemaal met een zwanger lijf! En zeker als je dan ook nog eens zo verkouden bent. Maar gelukkig was het gezellig, en je vriend is lekker verwend neem ik aan? Wat heeft ie van jou gekregen? Vind ik toch altijd leuk om te weten, haha. Succes met behangetjes-jacht!!!
Hoi, Nou ik ben in December met de pil gestopt, dus het is nu elke maand weer spannend of er wat gebeurt haha.....
Ik ben om 12 uur 's nachts (was ie dus net jarig) op bed gaan liggen met een strik om mn buik... Gelachen joh! hihihi.. was echt hylarisch..
Amaryllis -> Nou klinkt als een lekker weekendje hoor! En het weer was echt heerlijk ja, ik vind het ook zo lastig om dan rustigaan te doen... Pam -> Doe maar lekker rustigaan he! En achja, je hebt nu antibiotica maar denken, dan kan een blaasontsteking niet meer veel kwaad. Hihi, ach, je bent zo oud als je je voelt toch! Trouwens mijn vriend is nu 28, dan zijn we gemiddeld even oud. Whahahaha, klink echt als een Pam-actie!! Ohwja, tip van de dag: geef je dreumes nooit een danoontje-ijsje en laat hem dan zelf ermee rond lopen. Zo, ik ben nu het huis renoveren.
Whahahaha Pam wat een fantastische actie!!! En spaart nog geld uit ook, haha. Ik zie je al liggen op dat bed met een strik om je buik, geweldig! Hoe reageerde de jarige job? Hihi, ik heb wel een idee hoe jouw huis er uit ziet nu. Succes met de renovatie, je bent wel even bezig waarschijnlijk! Weer wat geleerd!
Jeeeeeeeeeeeeejjjjj!!!! Mn beste vriendin is vannacht (ja ja, op 1 april) bevallen van haar eerste kindje!!!! Een jongetje met de naam Joas, ik ben zo blij!
Ja gelukkig wel! Ze liep al bijna twee weken overtijd en had het zo zwaar, ik had zo met r te doen...Het lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachten. Maar gelukkig is het toch nog spontaan gebeurd en om tien over half twaalf 's nachts is ie geboren. Niet te geloven maar ik loop gewoon te stuiteren zo blij ben ik! Hihi Hoe ist met jullie? Tis veel te stil hier!
Heeey wat leuk zeg!! GEFELICITEERD!! Het is hier idd stil, denk dat iedereen van het weer geniet of het druk heeft. Hier gaat alles verder goed, ben ongesteld geworden 26 maart en ben ziek geweest. Dus had misschien daardoor wel een langere cyclus. Wel balen, maar ik dacht het al wel hoor. Hoe is het verder met jullie?
Wat jammer dat je ongesteld bent geworden! En ziek zijn is ook niet bepaald leuk...Maar je weet nu in ieder geval waarom je cyclus zo raar deed, als je een griepje hebt dan is heel je lijf door de war. Voel je je nu weer wat beter? Ik heb de afgelopen drie dagen gewerkt, voor het eerst sinds ik zo ben gaan overgeven. Ik vond het best spannend hoe het zou gaan, want soms wordt ik nog beroerder als t druk is. Maar dat is ontzettend mee gevallen!!! Ik kon gewoon doen wat ik graag wilde doen en het contact met de klanten was erg leuk. Gelukkig, ik ben echt opgelucht. Vandaag wordt gewijd aan het huishouden en inkopen doen voor de paasdagen (hoop dat de supermarkten nog niet leeg zijn gekocht want heb nog erg weinig in huis...). Morgen gaan we lekker gourmetten bij mn ouders en heel traditioneel de paashaas z'n kop inslaan! Da's een hele leuke familietraditie, mijn vader koopt ieder jaar een handgemaakte chocolade paashaas. In het begin was die 20 cm ofzo, maar elk jaar wordt ie groter dus nu gaan we al hard richting de meter! En op 1e paasdag komen we bij elkaar, dan slaan we m de kop in en dan is het chocola schansen zoveel je wilt! Wat er over blijft verdelen we over alle koektrommels die we maar kunnen vinden, met als gevolg dat je de rest van de week dus weinig anders meer eet...Burps, haha En maandag willen we naar de Babydump, even kijken welke vestigingen er open zijn. Ben heel benieud of we wat moois gaan vinden!!! Heb er erg veel zin in. Jullie nog leuke paastradities?
heey meiden ja het was hier idd still;ik keekaf en toe maar is toch even niets meer geweest gisteren zou ik men innesteling gehad moeten hebben(of donderdag) en vandaag heb ik een heel klein beetje bruinverlies;maar er hangen zo rare sliertjes aan gelijk vruchtbaar slijm maar dan dikker. ik voel geen rugpijn ofzo maar wel licht gebroebel in de buik en beetje lage rugkrampjes en onderbuik steekjes en krampjes. dus hoop niet op een komende ongie maar we zien wel;het voelt toch niet zo aanwezig dus..??meestal voel ik echt pijn en krampen als ze komen maar nu is het eigenlijk niet echt erg;borsten doen ietsje minder pijn.voel me wel sinds vandaag wat gevoelig in men maag,niet misselijk maar draaierig ach we zien wel,en anders clomid eh maar moet zeggen dit is de eerste keer dat ik op men eidag idd een beetje rood verloor EN op men innesteldag (net erna) ineens bruinbverlies.dus als dit ook echt zo is dan zijn dit mooie voortekenen dat ze idd geweest zijn(ei enzo) duimen!
Wie weet is het een goed teken Anais, als je die twee dingen nog nooit gehad hebt?! Rood bij je ei en bruin vlak na de innesteling, dat zou kunnen! Ik hoop hard met je mee! Hoe dat ook lijkt het me best een opluchting dat je binnenkort mag beginnen met Clomid, of niet? Dat stel dat het deze maand toch niks wordt, dat je volgende maand dan in ieder geval een eerlijke kans hebt?
Heey dames! Ik ben bijna 21 (bijna 22) en mijn vriend is 24. We gaan voor ons eerste kindje. Vorige maand een vmk gehad Maar we gaan vol goede moed weer verder
Amaryllis -> Oeff, twee weken overtijd... Nee dat wil je niet! Ik heb geluk dat Vince een weekje te vroeg kwam! Hoewel dat natuurlijk niets wil zeggen voor de tweede... Maar wel super hoor, kan me voorstellen dat je blij bent!!! Denk dta ik ook uit mijn dak ga als mijn beste vriendin ooit zwanger wordt. (al zal dat nog wel een jaar of 10 duren vrees ik) Wat leuk, die paastradities!! Wij doen.... niets. Hmmm. Nouja, we gaan morgen wel lekker ontbijten met ons gezinnetje, en na de middag nog eventjes op visite bij mijn oma. Maar niets spectaculairs. Wel een beetje jammer. Maar mijn familie is nooit echt gezellig, beetje raar zijn ze allemaal. (net as mijn schoonfamilie) Esmaralda -> He bah, balen meid!! Het zal er zo hoopvol uit... Nouja, dan duim ik weer voor je voor de volgende ronde!! Anais -> Spannend meid!! Dat zijn op zich goede tekens toch! Ben benieuwd. En anders comid idd, gaat helemaal goed komen met jou! Zina -> Welkom!! Leuk, ik ben 22. Super rot dat je een vmk hebt gehad! Hoe ver was je als ik vragen mag? (niet dat dat zoveel verschil maakt, want het is hoe dan ook super kl*te) Ik ben zelf ook al eens een kindje verloren. Nouja hopen dat het nu snel raak is en dat het beebje zich goed vast houden!!
Volgens mij is mijn vorige berichtje niet goed aangekomen! Dus nogmaals maar Ik ben 24 jaar mijn vriend is 29 en wij zijn bezig voor onze eerste kindje. Ik ben momenteel wel 5 dagen over tijd maar al 2 x negatief getest.