Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donutsje

Donutsje Niet meer actief

Ja normaal ben ik nooit over tijd. Maar de dokter die veegt alles van tafel. En zegt nee ik heb het getest en je bent niet zwanger..
    gewoon met een zwangerschapstest. Dus dan maar wachten tot me ongesteldheid :(

2. 4days

4days Niet meer actief

Ja esmaralda had dat ook deze ronde, dat de cyclus ineens veel langer was dan normaal, en toch niet zwanger. Dat kan helaas wel eens. :( Er is natuurlijk ook nog een klein kansje dat je wel zwanger bent maar gewoon nog niet zwanger test. :)

3. Donutsje

Nou ik zou het wel merken ik ga maandag of dinsdag nog 1 keer testen als ik niet ongesteld ben. En anders wacht ik het gewoon maar af. Moet volgende week toch nog een keer naar de dokter.

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    even snel tussendoor...

GEFELICITEERD AMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Want als ik mij niet vergis ben je vandaag precies 12 weekjes zwanger.. jeeeeeeeeeeeeej! :D

Ik ga ook gauw weer want heb weer een drukke dag :)

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hihi, klopt! Bedankt! :D:D:D Natuurlijk heb je nooit 100% zekerheid dat alles goed blijft gaan, maar toch vind ik het best leuk dat het 2e trimester nu is aangebroken. Het betekent toch iets minder risico...Dus dat is wel fijn! :)

Hoe is het met t kamertje? Schiet het al een beetje op en trek jij het nog?

@ Donutsje en Zina: Welkom!

Verder geen baanbrekende paastradities dus, jammer! Maar toch is het natuurlijk ook ontzettend gezellig om de dagen met je gezinnetje door te brengen. Wij hebben vanochtend heerlijk relaxed en uitgebreid ontbeten, daar kan ik ontzettend van genieten. Even niks moeten, gewoon samen zijn. En tradities kun je ook samen bedenken, toch Cos? ;)

6. Donutsje

gefeliciteerd amaryllis! heel gaaf!

7. 4days

4days Niet meer actief

Ja precies... Nou duimen dan maar!

Amaryllis -> Begint het 2e trimester niet met 13 of 14 weken? ;) En over paastradities, tsja mijn vriend is helaas ook neit zo'n gezelligheidsbeest... heb me vanmorgen flink aan moeten stellen dat hij met ons paasontbijt kwam eten in plaats van Formule 1 kijken... :)

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Oh haha, Formule 1 is inderdaad wel iets heel anders! :p Ach ja, iedereen doet t op z'n eigen manier toch? :) Wel fijn dat je hem nog hebt kunnen overhalen om toch bij jou te komen zitten!

Wat dat 2e trimester betreft: 12 weken zijn natuurlijk nog geen 3 maanden dus in die zin zou het volgende trimester pas rond 13 weken beginnen. Maar ik heb zo'n babysite die elke week een stukje schrijft over de ontwikkeling, en die zegt dat het 2e trimester nu al is begonnen. Dus misschien dat het niet direct om de ronde 3 maanden gaat maar meer om een bepaalde fase in de ontwikkeling? Of dat ze bedoelen dat het 2e trimester ergens deze week ingaat? Ik weet het niet, maar het klinkt leuk als zo'n site dat zegt dus dan ga ik er graag in mee. ;):D

9. Donutsje

:D zou ik ook doen haha!

Ik heb vandaag giga buikpijn! begint de dag lekker dus met buikpijn.
    Ik denk dati k morgen voor de laatste keer ga testen en dan vind ik het goed ;)

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Oh buikpijn is vervelend! :( Misschien groeipijnen in je baarmoeder, of een aankomende ongesteldheid. Kan allebei, maar daar ben je nu natuurlijk niet mee geholpen. Ik hoop dat je morgen positief test of dat je anders snel ongi mag worden! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent...

11. 4days

4days Niet meer actief

Donutsje -> Pff irritant he, die onzekerheid! Nooit overwogen om te gaan tempen? Dan zie je precies wanneer je eisprong was, en weet je dus op de dag nauwkeurig wanneer je ongesteld moet worden. Ik vond het ideaal.

Amaryllis -> Hoe is het nu eigenlijk met je misselijkheid, nog steeds zo erg?

Hier is het beebje steeds harder aan het trappen! Ik voel het nu de hele dag door zo nu en dan, ook als ik gewoon loop of sta. Gisteren kreeg ik voor het eerst trapjes in mn blaas, hihi. Wist meteen weer hoe vervelend dat is, kun je nagaan straks met 30 weken ofzo... ;) (en HOPEN dat de beeb vroeg in stuit gaat liggen ;) )

12. Donutsje

Ja daar zat ik ook aan te denken! maar moet ik dan iedere dag zeg maar doen. MIsschien een blonde vraag hoor :$
    Leuk zeg die schopjes. Toen mijn beste vriendin zwanger was pfff ik bleef bij dr op dr buik vast houden haha.

13. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja elke dag, inderdaad. ;) (of in ieder geval de dagen voor en na de eisprong) Voor mij was het makkelijk, mijn zoontje wordt altijd rond dezelfde tijd wakker. Maar kan me voorstellen dat het wat lastiger is als je een onregelmatig slaapritme hebt... Je kunt natuurlijk ook gewoon de wekker op een bepaalde tidj zetten en tempen, en dan verder slapen. Je krijgt zelfs thermometers die de laatste temp onthouden, hoef je niet eens iets op te schrijven.

14. Donutsje

ooh dat is handig dat ga ik zeker onthouden!
    Ja ik ben nog niet helemaal in die dingen erg eigenlijk he.
    Ik heb wel een ontzettende erge kinderwens. Het is soms echt belachelijk hoor.
    Ik word soms zo strontjaloers op alle zwangere dames. Ik zou het ook zo graag willen.
    Het rare is nu ik over tijd ben voel ik me toch een beetje zwanger haha.Aangezien ik nooit over tijd ben voelt het nu met vlagen zo van ooh dus zo voelen de zwangere zich. erg eigenlijk :$

15. 4days

4days Niet meer actief

Nou 8 dagen overtijd vind ik ook best lang hoor! Zeker als je normaal een regelmatige cyclus hebt. Maar ik herken je gevoel wel. Ik heb dan gelukkig nooit lang hoeven wachten, maar ik had het wel nadat het mis ging. Echt zo van: waarom zij wel en ik niet? Ik denk dat het een heel normaal gevoel is als je ziet dat anderen iets hebben wat jij heel graag had willen hebben. Maar goed, wie weet! ;) Zo lang je niet ongesteld bent is er nog hoop.

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    8 dagen overtijd is inderdaad behoorlijk lang, ik heb het ook een paar keer gehad en werd echt gek van de twijfels toen. Hoe graag ik ook zwanger wilde worden, liever meteen ongesteld dan loos overtijd. Als je ongesteld wordt dan kun je tenminste door! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Heb je al getest vandaag? Ben benieuwd!

Dat temperaturen kan ik ook absoluut aanraden. Het geeft je veel meer inzicht in je cyclus en ook duidelijkheid omdat je vaak al eerder kunt zien welke kant het die maand op gaat. Bovendien vond ik het ook gewoon leuk om te doen. Elke ochtend zette ik de wekker, even tempen, man gedag zeggen want die ging naar z'n werk en dan lekker nog een half uurtje doorslapen. :) Heerlijk.

@ Cossy: Yep, de misselijkheid is er nog steeds helaas. De laatste 2 weken wist ik me met de Emesafene redelijk te redden; als ik me koest hield lukte het soms zonder kotsen. Ik was helemaal opgelucht door het idee dat ik over de piek heen was en dat het vast snel beter zou gaan. Maar toen werd ik opgebeld door de doktersassistente dat de apotheker had gezegd dat ik moest gaan afbouwen. Dus dat ben ik nu aan het proberen, per dag nu eerst 1,5e pil ipv 2. Maar ik ben gelijk weer zo'n stuk beroerder en alles komt er weer uit. Dus ik durf niet verder af te bouwen, ondanks wat de apotheker zei. Ik snap dat telefoontje ook niet, want er zijn mensen die dat medicijn hun hele zwangerschap doorslikken omdat het bewezen onschadelijk is...? :(

17. 4days

4days Niet meer actief

Pfff hier trouwens echt een rotnacht achter de rug. (gisteren ook al) Gisteravond had Vince heel erg luieruitslag door de diarree, echt met blaren enzo, dus hij was keihard aan het huilen en wilde pas om half 123 gaan slapen. En vannacht werd hij om half 2 wakker en heeft toen tot half 4 alleen maar over gegeven. :( Dat is echt zielig, hij snapt er niets van, dus hij verzet zich er zo hard tegen als hij kan. waardoor het natuurlijk alleen maar erger wordt, want het moet er toch uit. En hij raakt dan echt in paniek en gaat keihard huilen enzo. Pff was echt blij toen het weer voorbij was!

18. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Anders bel je gewoon nog eens terug om het uit te leggen? of je belt je huisarts ofzo? het lijkt me ook niet bepaald gezond als je de hele zwangerschap niet eet, en dat beetje wat je eet weer uit spuugt... ;)

19. Donutsje

Ik plaats vanavond ff langer berichtje.
    In ieder geval ben ik een klein beetje ongesteld geworden niet helemaal maar er is dus ongesteldheid!

20. 4days

4days Niet meer actief

Ohw jammer meid! :(

Deel Deze Pagina