Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donutsje

Donutsje Niet meer actief

#641 Donutsje, 6 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2010
    Wat zielig voor vince! ik zeg altijd ik heb het liever allemaal dan dat de kindjes pijn moeten lijden of ziek zijn brr..

Ik baal echt ontzettend dat ik toch niet zwanger ben het is toch weer een dobber.. Maar we gaan er weer met een frisse start tegenaan moeten we maar denken wat er niet is dat is er niet jammer genoeg. Ik zou het zo graag willen. Maar soms ligt het niet aan ons he dan ligt het in de handen van moeder natuur. En hoop dat het ons gegund is.

Ik ben nu best wel ongesteld dus het zit er gewoon deze ronde niet meer in.
    Ik zit er momenteel ook echt zwaar doorheen. Ik kan er niks aan doen maar voel me echt een beetje verdrietig dom eigenlijk maar pfff

2. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    Heey allemaal,

Hier ook een jonge twintiger.. Pas sinds twee maanden hebben we besloten kinderen te willen.. geen pil geslikt dus alles normaal etc..

Ik vroeg mij nou af of wij twintigers echt meer kans hebben sneller zwanger te worden.. hebben jullie daar ervaringen of kennis mee?

3. 4days

4days Niet meer actief

Ja dat is ook zo. En niet eens alleen voor het kindje, maar het scheelt jezelf ook een heeeele hoop stress als je gewoon zelf ziek bent. ;)

Kan me voorstellen dat je er doorheen zit. :( Je maakt je ergens toch hoop als je zoveel overtijd bent, ook al test je negatief. Je moet maar proberen te denken: na 1 jaar klussen is 80% van de stellen zwanger. En er is maar een heeeeele kleine groep mensen die ongewild kinderloos blijven met alles wat ze kunnen tegenwoordig. Dus dik kans dat die beeb er gewoon komt. ;)

Habeebah -> Hoihoi, welkom! Nou in het algemeen is het wel zo dat hoe jonger je bent, hoe vruchtbaarder. (en dat geldt vanaf een jaar of 20) Maar er is zo ontzettend veel verschil van vrouw tot vrouw dat je er niets algemeens over kunt zeggen als het om 1 persoon gaat. de ene vrouw wordt meteen zwanger, de andere heeft jaren nodig, dat geldt ook voor jonge vrouwen. (al komt het natuurlijk bij vrouwen van een jaar of 35 veel vaker voor dat ze lang nodig hebben)

4. Donutsje

Ja dat is waar! we gaan gewoon weer voor een nieuwe ronde en ik moet gewoon geduldig blijven haha.

Welkom Habeebah

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey meiden !!

Hoe gaat het hier ?? En met de zwangere mama's ?

Ik ben er een hele tijd niet geweest, heb een drukke tijd gehad en bijna geen tijd meer gehad om achter de PC te kruipen..

Als jullie het goed vinden sluit ik hier weer aan en ga ik weer trouw meeschrijven :):)

6. 4days

4days Niet meer actief

Donutsje -> Komt vast goed meid. ;)

Miracle -> Heeeeey, terug van weg geweest! :D Hoe issie? het klussen kan nu beginnen he! Spannend! Ben benieuwd wanneer je weer een cyclus hebt.

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier gaat het goed !
    Ja vind het nu wel spannend haha :D
    We willen wel even een ronde overslaan zodat ik voor mijn eigen gevoel even me cyclus goed op gang kan laten komen.

Ben wel benieuwd , hij is er nu sinds vanmorgen uit en behalve flink slijm verlies nog geen drupje bloed.. Zou ik dan misschien aan het begin van me cyclus zitten , halverwege of op het einde ?

Haha , lekker ongeduldig he :p

8. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi hoi iedereeen

ik weet niet goed wanneer ik ongesteld ben geworden maar ik ben het wel.gisteren een rode veeg gehad en krampen en vanmorgend niks en nu weer wel een rode veeg.dus hoop dat ze doorzet.

wel raar dat ze ineens wel op de dag kwam die ik dacht(dus 33/34)

ik vraag me af wanneer ik nu clomid moet nemen.de gyn zei vorige keer van dag drie tot zeven.maar welke dag is het nu?moet ik pas tellen wanneer ze doorkomen of vanaf gisteren toen ik wat rood zag?

groetjes!

9. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    welkom back :D we blijven duimen!

10. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    dan kunne we met twee balen meid.heb zo ook gekregen:x

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zal wel eens vaker komen rondneuzen hier!
    Ik ben ook een twintiger, 21 jaar en bezig met de 1e ronde :D

12. 4days

4days Niet meer actief

Miracle -> Ah ja dat kan ik wel begrijpen ja, de Mirena heeft toch weer hormonen enzo. Dan kan je lichaam eventjes op gang komen.

Anais -> jammer meis! :( Maar nu vol goede moed er tegenaan met wat hulp van buitenaf! Trouwens je bent officieel pas ongesteld vanaf de dag dat het echt doorbreekt en je veel bloed verliest. Dus een klein beetje bloed telt niet echt als ongesteld.

Bloemm -> Welkom!! De eerste ronde, spannend hoor! En morgen mag je al testen zie ik. :D (of ga je heel stiekem vandaag al testen? dat deed ik altijd, whahaha!) Weet je hoe lang je cyclus is of ben je net pas met de pil gestopt?

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Welkom Bloemm en welkom terug Miracle!!! :D Het wordt hier weer ouderwetsch gezellig! ;) Beiden nu dus de eerste ronde, ik hoop dat het snel raak mag zijn. Miracle, meestal duurt het na het stoppen met de pil een paar dagen voor je ongesteld wordt, zou dit met de Mirena niet net zo zijn? Dan zou je eind van het weekend ongi worden denk ik, en dan dus voor het echies! 8) Leuk!

@ Cossy: Gaat het alweer wat beter met Vince? Het zit hem echt niet mee zeg! (en jou ook niet, als mama die graag goed voor m wil zorgen...) :(

@ Anais: Jammer meis, dat je ongesteld bent geworden. Maar wel fijn dat het vlot is gebeurd en dat je niet weer zo lang hoeft te wachten. Nu dus aan de Clomid! Spannend! Je moet inderdaad gaan tellen vanaf de dag dat het ECHT is doorgebroken, alles wat daarvoor komt valt onder spotting ook al is het rood. Dus dan zou vandaag dag 1 zijn? Overmorgen dus beginnen! :)

Oeh vanmiddag mag ik weer naar de vk en gaan we voor de eerste keer naar het hartje proberen te luisteren! Spannend! Als alles klopt :)P) gaan we het daarna officieel openbaar maken, op hyves zetten etc. En dan hoef ik eindelijk mn buik niet meer in te houden, haha. Ik heb er zo'n zin in!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Cossy, Dankjewel!

Ik ben net pas met de pil gestopt, maar ik had altijd een regelmatige cyclus van 27 dagen. Echt heel soms was het 26 dagen, maar meer of minder was het nooit. Dus ik ben daar maar van uit gegaan. Mijn laatste menstruatie was 14 maart.
    Het zou mooi zijn als het de eerste keer al meteen raak is, maar ik voel me ongesteld worden. Hoe graag ik het ook niet wil. :p
    Maar ik zie toch bij heel veel mensen dat ze zich ongesteld voelden maar toch zwanger waren. Dus het kan altijd nog! :D

Dankjewel Amaryllis!

15. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Volgens mij ligt dat bij de Mirena eraan waar je in je cyclus zit. Dat die zeg maar gewoon door loopt, omdat er veel minder hormonen in zitten. En bij de pil stop je meestal aan het einde van de strip, terwijl je bij een spiraaltje niet weer waar je zit. Nouja, we zien wel. ;)
    Leuk, het hartje luisteren! Zou geen probleem moeten zijn in de 13e week.

Bloemmm -> Dan hoop ik voor je dat je weer zo'n mooie cyclus krijgt!! Maar hou er wel maar rekening mee dat het even kan duren en in het begin onregelmatig kan zijn. En qua gevoel, tsja er zijn inderdaad zat vrouwen die denken niet zwanger te zijn en het toch zijn, of andersom. Afwachten dus. ;)

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Jeeeeeeeeeeeeejjjjjj hij doet 't!!! :D Hihi, binnen 5 seconden was er een prachtig hartje te horen. Normaal ben ik super nuchter, maar nu voel ik m wel even hoor, ben zo blij! Dit voelt veel tastbaarder dan die echo, toen zagen we gewoon een plaatje maar nu was er zo overduidelijk leven! *is opgelucht* Heb het zojuist op hyves gezet, vanaf nu geen stiekem gedoe meer. ;):)

17. Donutsje

erg he! mijn lichaam houd me echt voor de gek niet normaal meer..
    Nu 2 dagen dan ongesteld en vandaag gewoon echt zo weinig !
    maar wij komen er wel! we moeten gewoon geduldig blijven wachten ;) het wordt wel op de proef gesteld

18. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Hoeraaaaa!!! :D:D:D Super hoor!

Idd, vooral voor die arme Anais na al 2 jaar... :) Maar er komt nu vast snel schot in de zaak met die clomid!! :D En donutsje, misschien is je cyclus even van slag?

Ik zag trouwens vandaag voor het eerst het kindje schoppen van buiten!!! :D Ik lag op de bank naar mijn buik te kijken, en er kwam echt zo'n bobbel omhoog op de plek waar het kindje schopte, zooo cute!!! :D

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat leuk Cossy! 8) Dus de tijd van rare uitsteeksels en een maf gevormde buik gaat nu echt aanbreken?! :D hihi

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Cossy , Leuk he !! Haha dat gewiebel in je buik ;)

Amar , hoe gaat het bij jou meis ?

Deel Deze Pagina