Ahzo, ja dat is wel handig inderdaad. Als je vriend alleen tijdens kantooruren werkt. Dan kan hij jullie kleintje naar het kdv brengen en weer ophalen. Wel petjes af hoor, lijkt me zwaar om weer fulltime aan de slag te gaan en ondertussen mama te zijn!
Lijkt me inderdaad flink pittig, ik weet niet of ik dat zou kunnen! Een parttime baan lijkt me juist leuk, even eruit af en toe. Maar fulltime vind ik normaal al zwaar, naast t huishouden enzo. En dan te bedenken dat daar nog een kleintje bij komt! Ik doe het je niet na! Maar misschien is het wel gewoon een kwestie van gewenning...? Meiden, jullie raden nooit wat hier gisteravond is gebeurd....Echt een heel vies verhaal verhaal maar ik wil het jullie niet onthouden. Moest er zelf namelijk ook wel heel hard om lachen! Zoals jullie weten doe ik mee met Moeders voor Moeders, elke dag pies je in zo'n kannetje en dat gaat dan in de grote blauwe fles. Omdat die dingen zo stinken heb ik mezelf aangewend om de kans eerst vol te maken, en m dan 's avonds in z'n geheel te legen in de fles. Maar omdat ik de laatste tijd steeds zo misselijk ben, en het al een paar keer is gebeurd dat ik onderweg letterlijk moest kotsen van de lucht, doet mn hubje dat heel lief voor mij. Hij knijpt z'n neus dicht en giet de pis dan over. Tot zover onze routine. Gisteravond stond de kan op het toilet op de 1e verdieping, hub had m nog niet geleegd en bedacht zich ineens dat dat nog moest. Dus hij doet tandpasta op z'n tandenborstel, pakt die kan en loopt al poetsend op z'n slippertjes naar beneden. Als dat maar goed gaat, dacht ik nog, (want mannen zijn meestal niet zo goed in het doen van 2 dingen tegelijk) en zei: 'Schat, doe je voorzichtig? Kijk uit dat je niet uitglijd hoor!' 'Nee hoor lief, komt goed' riep ie terug. Twee tellen later: rommeldebommeldebom! Gaat ie dus keihard onderuit! Haha, ik vond het heel sneu voor hem maar moest ook wel heel hard lachen! Dat werd dus dweilen, bah bah bah! Echt OVERAL zat pis! (behalve gelukkig op de trapbekleding, hij heeft wel goed gemikt) Op de vloer, op de muren, op de plinten...overal. Dus heb m grinnikend geholpen, en daarna heel zorgvuldig hem verpleegd. Het klinkt misschien raar, maar als ik er al aan denk schiet ik weer in de lach. Hoe krijgen we het voor elkaar, ik waarschuw hem en hij gaat
Nouja, het huishouden, hoop toch dat haar vent dat doet als hij nog geen werk heeft en straks parttime gaat werken! Dan wisselen die rollen natuurlijk ook om! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, da's nou ECHT een mannenactie he!! Het zal je nooit gebeuren, maar als je een kan pies in je handen hebt moet die natuurlijk uitgerekend door de lucht vliegen... Hahahah TE erg gewoon!
Whahahaha ja erg he?! Ik vind het heel zielig maar stiekem ook ontzettend hilarisch!!! Hub liep zachtjes te mopperen dat ik niet zo moest lachen, maar ik kon het echt niet helpen. Hij was er ook nog trots op dat ie de kan nog zo recht had weten te houden, zodat er nog wel een beetje was om in de fles te gieten. Hihi, waar een mens al niet mee bezig is op zo'n moment. Ik ben allang blij dat het mij niet is gebeurd, elke keer als ik zelf met die kan naar beneden liep ging dat onder leiding van een mantra: Nietvallennietvallennietvallennietvallen...En hij doet t al tanden poetsend! Nee dat had ik niet zo gedaan... hihi
Maar ik vind inderdaad wel dat Dissa strakjes recht heeft op hulp in de huishouding ja! Dat wordt waarschijnlijk nog even africhten?
Hihihi, ik lees je verhaal nog es en lig alweer in een deuk. Had echt dat gezicht willen zien! Mijn buik is echt aan het groeien nu, pffff! Het lijkt met de dag dikker te worden, hihi! Gisteren lekker naar de kinderboerderij geweest, samen met een ander meisje wat ik (heeeel oorspronkelijk) hier van het forum ken en haar 2 kindjes. We hebben van onze zoontjes een grappige foto gemaakt. Vince is nu bijna 19 maanden, en dat andere kindje 8 maanden. (wat een witte snoetjes he )
Leuk dat je buik zo aan het groeien is! Tja na die 20 weken gaat het hard he, ten minste dat hoor ik wel heel vaak. Op naar de toeter! 8) Wat een schattige foto! Idd twee winters witte snoetjes, daar gaat nu vast snel een kleurtje op komen. En wat een verschil in grootte zeg, zeker als je je bedenkt dat er maar 10 maanden tussen zit! Hebben jullie een leuke dag gehad? Nou ik ga me snel even aankleden, moet werken vandaag dus ben er pas vanavond weer...Geniet van het zonnetje vandaag! (als die aswolk er tenminste niet voor hangt)
Nou, tot zover onze vakantie.... Vince is de hele nacht doodziek geweest. Dus in plaats van in de auto op weg naar Landal zit ik nu met Vince op de bank.
Had op hyves al even gereageerd, maar hoe is het nu? Gaat de vakantie naar Landal helemaal niet door of kunnen jullie toch nog gaan? Ik hoop het zo...
@Amar, hahaha zie het al helemaal voor me.. maar toch is het wel lief dat hij het voor je wilde doen @Cos, balen meis! Maar zag net op je hyves dat jullie gisterochtend alsnog gegaan zijn.. veel plezier! @hier, gaat hier ff wat minder. Heb door de weerswisseling last van m'n astma. Medicijnen die ik hier normaal voor heb mag ik nu niet omdat het niet goed is voor de baby. Toch maar even overlegd met de dokter en heb nu toch de medicijnen gekregen maar dan met een lagere dosis. Moet het wel in de gaten houden en ook direct melden bij de VK, maarja.. dokter zei ook, een moeder die geen lucht krijgt is ook niet goed voor de baby. Het enige wat bekend is van de medicijnen is dat de baby een groeiachterstand kan krijgen.. Als het goed is heb ik de medicijnen maar voor 2 weekjes nodig, dus wss krijgen we daarna een echo. Maar verder gaat het hier opzich best. dit weekend gaan we helemaal over naar het nieuwe huisje, babykamer wordt als laatste gedaan omdat we daar nu even alle spullen opgeslagen hebben. Zaterdag mogen we een mooie servieskast ophalen van mp, ben dr helemaal heppy mee Iemand anders nog nieuws/leuks?!
hoi meiden! ik heb iets raars gezien net...ik ging naar wc en ineens een roze veeg! maar echt roze en toch wel een papiertje vol(maar dun bloed niet veel en dik) vandaag zou ik heel goed men ei kunnen hebben. ik had vanaf menstruatie 36.3 graden en sinds vrijdag 36.4/zaterdag 36.6/zondag 36.8/vandaag 37.3 en had sinds vrijdag vruchtbaar slijm en zaterdag.zondag zat de baarmoeder het hoogste. heb zaterdag sex gehad maar ga strak voor de zekerheid nog es klussen het ambetante is wel dat we de laatste maanden niet zoveel sex hebben en dan echt niet veel...zoals miss enkel de vruchtbare week zo'n drie keer... dus de zaterdag was de eerste keer sinds een maand...(maar niet minder fijn) maar heb schrik dat de zaadjes niet zo goed zijn dan...dat zeggen ze toch?dus als(stel) de zaterdag een ei was en sex dan kan het niet goed zijn geweest door de lange onthouding..maar miss geld dit niet als je op je eidag sex hebt? in ieder geval ik ben in slaap gevallen na de sex dus zo zouden ze normaal nog sneller aan de baarmoeder kunnen(zeggen ze) maar dusja vandaag die roze veeg innesteling is het natuurlijk niet maar miss toch pas vandaag een ei??had geen steken gehad alleen precies ogniekrampen en wat rugpijn vanonder.maar echt weinig. groetjes en ps het plas en val van de trap verhaal is echt geweldig!!! ahahaha
ooh ja en nu heb ik dus super vruchtbaar slijm...bijna glijmiddel en begin meer ogniekrampen te krijgen en rugpijn. als ik men ei...pak deze nacht heb gehad(roze bloed werd een halfuur na ontdekken al bruiniger dus neem aan dat ei toen pas was gesprongen) dan ben ik toch nog op tijd als ik klus rond 7 uur tjah ventje komt thuis om 6 uur dus8) xxxxxxxxx
Hey meiden , kom ook weer even aangewaaid Hoe gaat het hier ? Met de zwangere mama's alles oke ?? Zag dat Cossy toch lekker op vakantie is gegaan , mag ook wel ze hebben het ook wel ff verdient en zo ziet ze L. ook lekker savonds. Anais , was net je ff aan het kijken ! Zag dat je zaterdag je ei hebt gehad !! En geklust ?? Hier gaat het goed ! Heb me ei ( dankzij ff , als is het twijfelend ) gevonden en ben nu aan het wachten op ongie.. Hubje en ik hebben wel geklust maar vrees net te vroeg of te laat. En door zijn vroege diensten was ie veel moe , dus echt super hebben we ook niet geklust
Heeey meiden!! Ik heb goed nieuws!!! IK BEN ZWANGER!!!! WHAAA! Kan het nog steeds niet geloven!!! Zo raar!!! Hier mijn test!! (ik ga straks even alles lezen, ben nu te hyper )
WAUW PROFICIAT!!!!! vertel,had je al symtomen of gewoon een voorgevoel?? miracle: jah iik heb heeeeeeeeeeel goed geklust die dag(zaterdag) hihi we wisten niet eens dat ik een ei had...we hadde gewoon heel veel zin en ben (echt waar) na het geklust gewoon boem in slaapn gevallen...VOOR 2 UUR LANG! dus als dat niet helpt dan weet ik het niet.weet je wat raar is de temp zegt zaterdg ei...maar dan de zondag nacht(dus maandagmorgend) heb ik ineens rozeverlies(wc papiertje vol) maar heb onlangs gelezen dat voor EN na je ei je bloed kan verliezen dus... serieus hoor ik ben vanochtend super misselijk geweest! echt waar! en hoofdpijn (nu een beetje) en rugpijn(miss door het werk?) maar vooral...GEBROEBEL IN MEN ONDERBUIK (nu ook) en ben hieperhappy de laatste tijd ben begonnen met folium en vitaminen(voor het geval van) en hoelang voor of na je ei heb je geklust dan miracle?? ze zeggen dat zaadjes 24 uur leven MAAR in vruchtbaar slijmsoms dubbel tot driedubbel dus...wie weet meid?? xxxxxx
Anais , Spannend dus !! Hahaha , jij en je mannetje hebben het er gewoon lekker van genome.. Haha als dan meteen als een blok in slaap valt Je kunt het gewoon het beste weer aankijken , je hebt iig geklust e.d dus is weer afwachten Ik heb 3 dagen voor mijn ei geklust en 5 dagen erna.. Dus zal niet raak zijn anders zijn het wel hele sterke zwemmers Hier heb je een link van me FF : 2dfb62 Ovulation Charts
hahaja echt ik ben gewoon in elkaar gezakt en boem snurken.ventje zag natuurlijk kans om voetbal te kijken ik begin hier zelfs al pijn aan men (.)(.) te krijgen(zijkanten) en het gebroebel is echt fel in de onderbuik.hihi zie je ff en is wel een mooie en duidelijke piek,echt jammer dat je net niet op die dag ofzo hebt kunne klussen. maar ja je weet ook niet op voorhand wanneer je je ei gaat hebben...dus het is altijd lastig.we zullen duimen! xxxx
Nee , idd en vooral omdat dit pas mijn eerste cyclus is na het verwijderen van mijn mirena en dit ook nog niet de officiele ronde is dat we er voor zouden gaan. Ik wilde deze cyclus ( en misschien een volgende ook nog ) aankijken hoe het zou lopen met eisprong en ongie.. En ja , als hubje vroege dienst heeft krijg ik hem met geen mogelijke verleidingspoging onder de dekens , haha dan draait ie zich gewoon om en zegt: " sorry schat , ben nu echt te moe hoor ! " 8) Ik ga voor je duimen meid !! Het mag nu wel raak zijn , jullie wachten al zo lang !!
Dag meiden, daar ben ik weer!! Esmaralde -> Whaaaaaaa GEFELICITEERD!!!! Super hoor! Anais -> Jaaaaaaaaa, ik zie hem, ik zie hem! Een ei!!! Trouwens als je temperatuur omhoog gaat wil dat zeggen dat je ei alweer geweest is, het komt juist op het moment dat je temp op het laagste is. (dus precies wat FF zegt) maar echt super hoor! Nu afwachten maar... Hier is alles prima! Weer lekker wat ontspannen. Ons meisje is flink gegroeid, mijn baarmoeder zit nu al een stuk boven mijn navel. Ook trapt ze echt keihard nu! Deze week had ze voor het eerst de hik. Nouja, de eerste keer dta ik het duidleijk voelde dan. Echt schattig!! Ohwja, en ik denk dat we uit de naam zijn! groetjesss xxx