haaaaii ik ben nieuw hier en ik ben ook een jonge meid die zwanger wil worden, ik heb cyclusdag 12&13 me ei gehad ( ovutesten gebruikt cleurblue ) en cyclus dag 11 12 13 14 geklust dan zal het vast wel goed zitten hoop ik hihihi, 5 mei is me nod ik ben benieuwd
dankje ronde 10, komt omdat ik altijd te laat was met klussen met me ei,ik wist nooit waneer ik me ei had maar nu gelukkig wel
Ah ja dat hoor je wel eens vaker inderdaad, vrouwen die 'verkeerd klussen' omdat hun ei vroeger of later is dan gemiddeld. Nouja, gelukkig weet je nu wanneer je ei komt, nu nog hopen dat het snel raak is.
hey wondertje welkom en veel geluk! het cossy jaa duidelijk een ei! ooooh is lief zo de hik hebben hihi ik heb vandaag een serieus dipje in men temp.kijk maar naar men ff.zou het geen goed teken zijn dan? ugh heb een KUT dag op het werk gehad! proberen kort te maken: ik kom eerste dag op werk=> niemand wilt me daar een collega maakt me leven zuur=> baas neemt haar kant en schuift schuld op mij. BAas Kijkt mijn FACEBOOK NA en geeft daar slechte commentaar op zoals:je zegt dat je moe bent,toch niet door je werk.je werkt maar 19 uren hoe zit dat!!(echt roepen) en dit is privé zeg ik en die lacht me uit. word gepest op het werk=>baas lacht me uit contract word wrss niet verlengd en wil toch niet blijven dus maakt me niet uit. Baas werk kwaad toen ik geen ontslag zou gaan nemen(ik zei sowieso neem ik geen ontslag want moet dop hebben voor men huur,hij zei dat ik aan mezelf dacht wel heel raar maar ja) euhm dus ja werke tot juni en dan hebk dop tot zomer en dan nieuw werk zoeken wel leuk als ik dan zwanger zou zijn ...... ach ja...
Hmm da's wel een serieuze dip idd, ben beneiuwd wat je temp de komende dagen gaat doen! En wat een l*l van een baas zeg! Pffff... Ontslag nemen?! Wat denkt hij zelf? Dat je een geldboompje in de tuin hebt staan? Echt vreemd hoor. Nouja, dan zou ik na dit contract gewoon anders werk zoeken, al bij voorbaat...
ja ik hoop dat het weer gaat stijgen :s ugh die baas...pff gewoon erg maar moet die twee maanden doen en dan pas ander werl zoeken.maar hier tegenover bij pizza hut zoeken ze nog voor de keuken miss wel goed voor even? xxx
Werken in een keuken kan best leuk zijn weet ik uit eigen ervaring. En soms helaas ook wel tegen vallen. Heb een paar jaar gewerkt binnen een catering-flex-groep, dus ben in veel keukens geweest. Maar alles beter dan zo'n bedrijf waar je de deur uit wordt gekeken, dat zeker...
ja het is idd fijn in de keuken dit is men werk nu ook (internaat keuken) maar miss wel leuk aangezien dit tegenover mij thuis is effe brug onder en hup hehe mijn temp is nu heel raar hoor...
Hmm ik snap je temp eigenlijk ook niet... Eerst zag je een heel duidelijk ei en nu ineens die dip? Lijkt wel alsof er van een bepaald hormoon te weinig is ofzo? Ik zou anders aan het einde van de maand even met je temp-kaartje naar de gyn gaan, die weet vast waardoor het komt? En werk tegenover je huis, ja dat is ideaal idd!
Hoi hoi! Pffff...ben hier al veeeeeel te lang niet meer geweest..Mn laptopje is kaduuk! Ineens deed ie t niet meer, dus hij ligt nu bij de reparateur. Ik hoop dat het niet te lang duurt en dat de rekening mee valt! Heb een mini laptopje kunnen lenen van mn nichtje, dus nu kan ik in ieder geval weer even online komen. Ga direct bijlezen!
@ Esmaralda: GEFELICITEERD!!!! Je bent gewoon zwanger! Super zeg Hoe voel je je? @ Anais: Nou die dip zou ook best een innestelingdip kunnen zijn toch? Als je echt een ei hebt gehad tenminste...Want dat zie je wel vaker, tussen 5 en 9 dpo een dipje. Ik heb ook een kleintje gehad op dag 5 na mn ei, en was dus zwanger! T is wel een beetje een achtbaan he, dan heb je hoop, en dan snap je er weer niks van...Ik vrees dat het weer ouderwetsch afwachten wordt. @ Cossy: Wat leuk dat jullie uit de naam zijn! Lijkt me heerlijk om dat gehad te hebben, dan kun je dat los laten en wordt het weer een beetje concreter. Hoeveel weken ben jij nu precies? Ik vind namelijk dat mijn buik wel erg hard groeit de laatste tijd, met 13 weken zat mn bm op de helft tussen schaambeen en navel, en nu voel ik m heel duidelijk vlak onder mn navel! Dacht dat dat gewoon normaal was, maar jij bent een flink stukje verder en bij jou zit ie nu net boven je navel? Groeit die van mij dan zo snel? Of zijn dat 'normale' marges? Mijn schoonzusje vertelde gisteren dat ze ook zwanger is, nu 10 weken. Zij is dus 1,5e maand na mij uitgerekend, zo leuk!!! Maar bij haar zie je echt nog niks, terwijl ik met 10 weken ECHT al niet meer in mijn normale kleding paste...en ik ben normaal slanker dan zij! Ik eet normaal maar kom echt flink aan de laatste tijd dus ben bang dat ik echt heel dik ga worden...
Ik heb zelf al 2 kinderen 1 zoontje van 2 jaar en 2 maanden en 1 zoontje van 1 jaar en 1 maand. En ik wil er nog graag een derde bij. Als ik zie hoe snel dat gaat met die 2, ik vind het gewoon zo geweldig. En ik wil graag een groot gezin
Amaryllis -> Welcome back! Ik zit nu op (ruim) 23 weken. En die grootte van je baarmoeder is normaal hoor, zo snel groeit dat allemaal niet. Want het gaat natuurlijk niet alleen omhoog, maar ook naar de zijkanten en naar voren. Wat leuk dat je schoonzusje ook zwanger is zeg!! En over dikke buik / dik worden hoef je je ECHT niet druk te maken. Dat gaat er echt wel weer vanzelf af, zeker als je normaal slank bent van jezelf. Gewoon borstvoeding geven, hihi. Nadine -> Welkom!! Wat leuk, twee kereltjes! En je bent 23 las ik in je profiel? Ik ben nu zwanger van de 3e. (al moet ik er wel bij zeggen dat ons 2e kindje, een jongetje, na 4 maanden zwangerschap is overleden) De oudste is een jongen en nu krijgen we een meisje.
hoi hoi, mag ik ook met jullie meekletsen? lijkt me wel leuk ik ben 22 heb een zoontje van bijna 8 maanden en deze maand ga ik mn spiraal laten verwijderen omdat we voor een 2e willen gaan! groetjes!
hoi allemaal en welkom! @ cossy nu ben ik dus weer hoger in men temp. aan het gaan :S snap er niets van.ik moet zeggen dat ik normaal altijd pijn heb aan men tepels als ik me ei krijg(en ik ben100 % zeker dat ik ze men vorige cylclus heb gehad! ) maar anders heb ik rond dag 14 tot20 altijd wel pijnlijke tepels ineens.nu voel ik dus niets.behalve die temp.verhoging en vruchtbaar slijm en stand baarmoeder wees niets op een ei.en dan geen pijnlijke boobs en nu een dip.moet wel zeggen dat ik eergisteren serieus wat krampen had en rugpijn.en vandaag is het misselijk en duizelig maar denk dat dit door mijn werk komt.door al the drama en my god ik ben gassy hihihi kan er niets aan doen nog nooit meegemaakt maar mijn gevoel zegt dat ik geen ei heb gehad. we zullen dus zien @ amar helaas ja het word afwachten en het ziet er idd uit als een innesteling maar is wel heel laag :S xxxxx
fightforlove -> Welkom! Leuk dat jullie voor een 2e gaan! Anais -> Nou als ik je temp zie ben ik er eigenlijk vrij zeker van dat je WEL een ei had hoor... Zo'n temperatuursstijging komt normaal alleen na de eisprong, en als je geen eisprong had komt er ook geen stijging. En die dip, dat kan vanalles zijn... Maarja, iets anders dan afwachten zit er helaas toch niet op...
Hallo dames, ik ben 23 en ben half april gestopt met de pil, we gaan nu voor ons eerste kindje. groetjes Denise