Ik ben trouwens de babykamer aan het verven!! Ja, natuurlijk zuurstokjesroze! Ben echt zoooo benieuwd hoe het er straks allemaal uitziet! Hopelijk kunnen we in het weekend de laminaat al leggen, dan is het kamertje over een paar weken al klaar!!
Oh dus dan heb je waarschijnlijk tussen nu en 6 dagen ofzo je eisprong, goed klussen dus. Hou er trouwens wel maar rekening mee dat je cyclus de eerste tijd flink van slag kan zijn als je net met de pil stopt, dus voor hetzelfde geld duurt deze cyclus een paar weken langer.
Ik had idd al begrepen dat je lijf behoorlijk van slag kan zijn na de pil. Ik ga er ook niet vanuit dat het de eerste keer raak is, het zou natuurlijk wel leuk zijn
Haha ja dat zeker! En alles is natuurlijk mogelijk. Ik ben zelf van de 1e zwanger geraakt door de pil heen. (eentje vergeten maar in de bijsluiter stond dat dit toch nog veilig was... niet dus) Dus niet iedereen hoeft lang te ontpillen, hahaha.
Bij mij gaat het dan blijkbaar niet zo vlot.... ben er wel een aantal keer 1 vergeten haha. We gaan het zien. Buiten het informatie zoeken zijn we er niet constant mee bezig dus dat scheelt wel. We zijn lekker het huis aan het verbouwen enzo dus we hebben flink wat te doen
Ja maarja zwanger worden door de pil heen is ook niet 'normaal', dat is vrij uitzonderlijk. (hoewel je het toch wel veel hoort) Maar het is niet de bedoeling zeg maar, hahaha. En ik denk dat dat ook de beste manier is om het te benaderen hoor. gewoon rustig op je af laten komen. Je kan wel gaan stressen enzo, maar daar schiet je ook niks mee op. Ik heb gisteren toch weer wat teveel geverfd, grrr... Als ik eenmaal bezig ben dan word ik fanatiek. Maar ik was nog niet goed gestopt of ik kreeg weer harde buiken en zo'n irritant zwaar gevoel. Dus vandaag dwing ik mezelf een dagje vrij te nemen en ga ik naar mijn moeder die spaghetti voor me kookt.
Rustig aan doen hoor Cos! Als het gisteren teveel was dan idd vandaag maar even niks...Ik snap wel dat t irritant is, dan heb je voor je gevoel amper wat gedaan en is t alweer teveel geweest...Maar op een wat rustiger tempo komt dat kamertje ook wel af! Ben heel benieuwd hoe t wordt, zuurstokroze is natuurlijk het ultieme meidenkamertje!
Haha ja erg he, heb net 1 klein muurtje af, hoe suf is dat... Maarja is wel ook heel irritant, want door de complete kamer lopen van die verwarmingsbuizen, en die zijn heel vervelend om te schilderen, vooral aan het plafond... Nou, ik geef jullie even een preview van de kleur. Niet misselijk worden he. (er komen wel witte meubels en een neutrale vloer in de kamer, dus dat breekt het weer een beetje)
Hallo meiden en welkom! @Esmeralda.. WHOEHOE!! GEFELICITEERD MEIS! @Amaryllis, hoe is het met je misselijkheid? geen last meer van hoop ik.. @Cos, wouw! Zuurstokroze ziet er wel erg gaaf uit! Ben benieuwd als het kamertje af is @Hier, het kamertje is bijna af.. kan helaas mn fototoestel niet vinden dus kan niet alvast wat foto's plaatsen Vandaag gaat m'n vriend het laminaat erin leggen en dan kunnen de meubeltjes in elkaar.Ben zo blij als het af is!
Dat ziet er al leuk uit zeg!!! Met de misselijkheid gaat het langzaam de goede kant op, ik ben beetje bij beetje aan het afbouwen met de Emesafene. De ene dag heb ik haast nergens last van, de andere dag geef ik toch weer over. Maar de stijgende lijn is overduidelijk dus daar ben ik erg blij mee!
Cossy , Wel rustig aan doen he meid !! Het is idd niet fijn als je zo even bezig bent en je dan het gevoel hebt niks bereikt te hebben als je klaar bent. Maar je hebt nog wat weekjes dus doe lekker rustig aan. Dat kamertje komt er wel Gave kleur joh !!! Dissapointed , Dat ziet er idd leuk uit joh !!
Hoi meiden!! Nou, he kamertje is klaar geverfd. Luc had vandaag vrij, dus die heeft eens flink zitten rolleren. Ik heb ondertussen de randjes enzo gedaan. En nu is het klaar! Dit weekend laminaat erin en meubeltjes erop, en dan kan het leuke werk beginnen!! Dissapointed -> leukkk!! Volgens mij kun je echt een superleuk kamertje maken in die stijl, heb er al veel spulletjes van gezien. Ben benieuwd naar het hele kamertje! Amaryllis -> Fijn dat de misselijkheid tenminste een beetje weg gaat! Kun je ook eindelijk eens gaan genieten. Hopelijk is het binnenkort helemaal weg. Miracle -> Hihi jah t verven is toch af nu. En laminaat enzo dat kan ik helemaal niet, dus er zit nu niets anders op dan wachten tot het weekend...
Cossy , haha mooi kan jij nu even lekker rusten Ben wel benieuwd als het af is !! Want als de vloer ligt en de meubels staan er mag jij het gaan inrichten en leuk aankleden !!
Hihi ja inderdaad, daar verheug ik me echt al op!! Dit is voor het eerst dat ik een babykamer rustig in kan richten voordat de baby er is, dus is helemaal nieuw voor me. En vind t geweldig!!!
Hallo! Jullie zijn lekker bezig geweest zie ik met de kinderkamertjes! Leuk joh! @Dissapointed: Zie er echt leuk uit!! Hebben jullie een delfs blauw thema? @Cossy: Ik las ook dat jullie flink opschoten met het kamertje! Wat vet zuurstokjesroze ^^ Ziet er echt lief uit! Dus nu kunnen jullie gaan inrichten? Leuk man! Hebben jullie al spulletjes of moeten jullie nog gaan shoppen daarvoor? @Amaryllis: Wat beter dat je misselijkheid minder word! Lijkt me niks zo akelig om de hele tijd boven de wc te hangen! En balen van je laptop! Heb je alweer een nieuwe? Of word ie gerepareerd? @DeniseG1896: Welkom En hoop dat het snel raak is! @Nadine18: Wat leuk dat jullie voor een 3de gaan Welkom hier en hoop dat het snel raak is! @fightforlove: We zijn van dezelfde leeftijd Welkom hier en hoop ook dat het snel raak is @Wondertje2008: Ook welkom!! Hoop voor jou ook dat het snel raak is! @Anias: Wat een klote baas heb jij trouwens zeg!! En dat moet een voorbeeldfunctie geven? Nog bedankt voor alle felicitaties !! Met mij gaat het eigenlijk wel goed! Voel me super, ben niet misselijk ofzo. Wel ben ik heel erg moe echt niet normaal! En me borsten doen vervelend, maar goed dat hoort er allemaal bij Het is nog steeds een heel raar idee hoor! We hebben het onze ouders al verteld en die waren natuurlijk helemaal happy! Ook doe ik mee aan moeders voor moeders en die vrouw daarvan is van de week langs geweest. Ik mocht meteen al meedoen Ook heeft ze dat testje gedaan en die werd meteen KNAL-positief, zij zo, nou dat is wel duidelijk he Ik wil hem toch even met jullie delen Bekijk bijlage 70347
Heey Esmaralda, fijn dat je je goed voelt als vers zwangere! Ik heb eigenlijk precies hetzelfde, niet misselijk maar wel heel moe. Al een beetje aan het idee gewend?? Leuk dat je ouders zo reageerden!! Wisten die eigenlijk dat jullie 'bezig waren'? En die test van MvM, ja daar was ik ook heel trots op!! Ik had wel niet zo'n knaltest als jij... Maarja die vrouw was bij mij al met 5 weken geweest. Die test van jou knalt gewoon van het schermpje. Hoe is het met de rest?? Mijn ouders zijn net hier geweest en hebben op Vince zijn kamer een bamboe-rolgordijntje opgehangen. Het is erg leuk! Mijn moeder en ik zijn gisteren flink gaan shoppen, bij Xenos hadden ze nu allerlei jungle-artikelen. Dus al een hele hoop gekocht voor Vince zijn jungle-kamer.Qua inrichting hebben we nu alles bij elkaar. Muren zijn geverfd, laminaat ligt gereed om gelegd te worden en de meubels hebben we ook. Dus het is nu nog een kwestie van alles op z'n plek leggen/zetten, en dan kunnen we beginnen aan de afwerking. wat overigens ook nog veel werk zal zijn... Plintjes, gordijnen, nieuwe stopcontacten, lampen... Maar natuurlijk ook de heel leuke dingen, zoals wat leuke kussentjes en doosjes en van die dingetjes die het gewoon leuk aankleden.